Välkommen till forumet, gör lätt Registrera dig?
  • Inloggning:

Välkommen till Brasilien Forum (Swedish).

Välkommen till forumet Brasilien Web

... hela Brasilien på en sida

•  » Ställa frågor och få svar
  •  » Foton, visa och ladda upp din egen
  •  » Semester eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Hitta Brasilien i Tyskland

gå med i …simple

Ja! Jag vill registrera nu!

p.s.: För registrerade medlemmar, forumet är ad-fri!

Sida 1 av 2 12 SistaLetzte
Visar resultat 1-6 av 9
lilla hotellet i Goiás: älskar människor som min vän vill vara säker på att ett litet hotell (är inte säker hur är ordet i portugisiska) bygga på lago för serra da mesa. Har det redan. Vad tycker ni om denna plan? Finns det någonsin tillräckligt potentialen för turism i Goiás? Och letar efter det lyxiga rum? JAG
  1. # 1
    Användaren
    Ansluta till datum
    04.03.2010

Standard lilla hotellet i Goiás

Kära människor

Min flickvän vill vara säker på att en liten Hotell (är inte säker hur är ordet i portugisiska) bygga på lago för serra da mesa. Har det redan.
    Vad tycker ni om denna plan? Det finns i Goiás vid alla tillräckligt potentialen för turism? Och letar efter det lyxiga rum?
    Jag mycket skeptisk, känner mig men alldeles för lite i Br.
    Tack för din hjälp.

• Reklam

2. # 2
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    19.07.2006
    Rum
    Belo Horizonte

Standard AW: små Hotell i Goiás

Oi Uribe,
    Pousadan frågan om ägaren så att pengarna alltid beror på platsen och dess attraktionskraft.
    Vi bör först klargöra hur är platsen där din flickvän vill invstieren. Tabellen höglandet / Serra eftersom ingen känd plats är mesa enligt Google och Lagoas (sjöar) Det är många.
    Göra det gör väl att oavsett, om från facket är så Schweiziska Hotellet förvaltning skolan besökte 3 stjärnigt kock, eller åtminstone gånger hjälp servitör har kollegiet dagar.

Din skepticism är lämplig.

Utan information är frågan lite tunn. Jag var 2 gånger i GoiásDetta är en vacker och det finns minst turismen. (Rio Quente och AltoParaiso) Och vi kommer tillbaka eftersom det har önskat oss.

Hälsning
    Tiradentes

3. # 3
    Användaren
    Avsnittet starter

Ansluta till datum
    04.03.2010

Tack för ert svar.
    Det är därför, enligt min kännedom mycket nära den lilla staden Niquelandia. Serra da Mesa är denna stora konstgjorda behållare som lämpar sig mycket väl för fiske.
    Min flickvän anser det är fortfarande inte mycket konkurrens och med vackra och lyxiga rum skulle kunna vara att kräva 200 franc per natt.
    Under dagen, gästerna skulle (ut) Brasilia (kommer från hela världen) sedan fisk gå.

Anser att man kan väl leva så och måste börja att bygga är viktigt nu eftersom fortfarande ingen konkurrens.

4. # 4
    Användaren
    Avsnittet starter

Ansluta till datum
    04.03.2010

5. # 5
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    19.07.2006
    Rum
    Belo Horizonte

Oi Uribe,
    Du kan starta mer. Chapada dos Veadeiros är i Alto Paraíso, jag vet att båda.
    Den norra delen av Goiás Jag bör vet att så långt ifrån skottet är, att det har lagt fram norr detta territorium och från det gjort sin egen nya staten. Tocantins. Detta talar inte klass för attraktiviteten i området.

Naturligtvis finns det människor från Brasiia nära, men du ta en helg hemma, Rio, São Paulo eller annat var. Staden är så tom, hotellrum, som kostar under veckan den 600 till 800 reais, är hyrts på helgerna för 120 reais.

North of Goiás, till exempel Chapada är känd för en enkel turist jeepar, cyklister, vandrare, eco-Tousisten, Mystic osv., Och för vilken det finns endast natur, bergen och vattenfall och billiga Pousadas. Så för oss rätt. Vi har drivits värre vi är 1000 km längre norrut, enligt Tocantins. Också mycket trevligt.

Sjön är en reservoar, det naturligtvis främst banker och traditionella metoder. De är mestadels konstlat, och eftersom du fokusera Hotell och andra turister anläggningar. Och fastighetsmarknaden är också fast i lokala händer. Webbplatsen är det en havet åtkomst (som skulle vara luck) annars finns ingen stad på sjön (du är förmodligen nu under vatten). Och en tomt utan väg tillgång, Lake har inget värde.

Fråga 2: bör det vara en bit av socker, kommer att uppleva som en hotellverksamhet?

Det är inte bara det i Wallachia att bygga hög kvalitet. Din fru ser som korrekt om redan sedan luxo med ändamålsenliga reklam osv. Men uppåt. Viktigaste henne sedan inte bara av kontanter. I alla fall reserverat gånger ett rum för oss...

Din skepticism har fortfarande rätt.

Hälsning
    Tiradentes

PS: Gör du men med Tommy, som har pengar och söker investeringar...
    Miniaturansicht angehängter Grafiken Miniatyr av bifogade bilder kleines Hotel in Goias-goias02kl.jpg   kleines Hotel in Goias-goias01kl.jpg  
    Ändrad genom Tiradentes (cirka 9 September 2010) 22: 51 (Klocka)

6. # 6
    Moderator
    Ansluta till datum
    20.03.2004
    Rum
    Württemberg / São Paulo

Hej!

Vackra område. Jag har tider Brasilia besök.
    Vi har reste med buss och hade ett billiga rum i en pousadan.
    Den mest "oberoende resande" kommer naturligtvis med din egen bil.
    Mycket av detta område annonseras i Brasilia.
    Någon resebyrå erbjuder resor där ett program.
    "Krävande" logi är verkligen inte märkt.
    Men "höga priser" logi löfte framgång?
    Det tar lång tid, tills någon har gjort "ett namn" och verksamhet i kör enbart.
    Tills dess måste man nå "genom rundor".

Minns väl på en särskild upplevelse:
    http://Brasil-Web.de/forum/19520-Tri...OL%F3gica.html

Hälsning
    Thomas

Sida 1 av 2 12 SistaLetzte

Liknande trådar

1. Liten ordlista för fastigheten
    Genom 007 i Forum emigrationen till Brasilien
    Svar: 0
    Senaste inlägget: 12. Mars 2009. 11: 27
  2. Bageri, café/små pensionat
    Genom hapeba i Forum arbete / praktik / studera
    Svar: 37
    Senaste inlägget: 20 April 2005, 12: 28

Forum regler

• Det är du tillåts inte, skriva nya teman.
  • Det är du tillåts inte, att svara på inlägg.
  • Det är du tillåts inteSkicka bifogade filer.
  • Det är du tillåts inte, redigera dina inlägg.
  •