Hej till alla,
sitta i dagar på PCstudera guider och kataloger och alltid fortfarande inte vet exakt hur Vierwöchigen Brasil semester bästa bör planeras.
Vi utformar en turné i br 3 personer (1 par med vän)
We're not oerfarna resor och resor var mestadels utan någon kommentar.
Men med Brasilien Vi gör oss mycket hårt. Så mycket att se. Ett så stort land. Så många olika åsikter...
Kanske kan någon hjälpa mig av er.
Salvador, Manaus Porto Seguro Rio de Janeiro , São Paulo , CuritibaI Buzios, finns redan i listan...
Fernando de Noronha Besökare inte i fråga beror på signatur kommer snorklar (tyvärr) är en av våra passioner...
snorklar men kanske någon annanstans?
Bör vi lägga till ens nödvändigtvis vad i vår lista?
Vi vet vackra Iguassu.
Vi skulle helst resa runt bilen. Således är obunden och kan lära känna det bästa landet och dess folk...
(naturligtvis flyga långa sträckor och sedan med bil...)
Hur ser det ut från mitten av December till mitten av januari? Jag kan få en Boende Om det inte har bokförts tidigare det?
Vad ska du flyga till första vid mångfald?
Om vi bör göra det en guidad tur, föredrar jag det på plats att boken... kan någon ge mig vilken typ?
Skulle vilja privata bor inte i Hotell. Någon som vet utanför?
Skulle vara tacksam om en som vet så mycket tålamod aufbrigt, och från dessa, kaos ut kan hjälpa mig.
Jag säga redan gånger "obrigadissimo"
Arbete med språket är inget problem.

8Tack
studera guider och kataloger och alltid fortfarande inte vet exakt hur Vierwöchigen Brasil semester bästa bör planeras.

Avsnittet starter