Svåger och svägerska komma med snart Condor genom SSA till FRA. De kan med ombord reais lön (eller dollar) eller euro.
Tack i förväg för info.
Gugu
Välkommen till forumet Brasilien Web
... hela Brasilien på en sida
gå med i …simple
p.s.: För registrerade medlemmar, forumet är ad-fri!
1Tack
Svåger och svägerska komma med snart Condor genom SSA till FRA. De kan med ombord reais lön (eller dollar) eller euro.
Tack i förväg för info.
Gugu
Såvitt jag vet, kan du betala ombord endast med euro, dollar och EG-kortet. VISA galube jag också. Jag vill därför säga att Condor mycket-är tyska belägen. För den som efter kontinuerligt Brasilien flyga, eller?
Förbättrat mig, om jag borde fel mig, eftersom jag har provat det har sedan länge upphört att betalas i reais.
Sista gången i Salvador var min Flygning av. med en dag. Meddelanden vid grinden var nästan bara på tyska och endast ett super kort meddelande i portugisiska. Hela brasilianare stod runt alla mycket questioningly. Så "flagrant tyska" Jag har sett att endast denna gång i Salvador. Jag hittade mycket roligt.
Om ni inte så billig, skulle jag också länge flyga med andra företag... Men det är bara min åsikt.
Hög,
fyra har bara (den första och sista tid) Flygningar bokade. Rio- Salvador -Frankfurt och rygg.
Överraskning kom sedan, med bekräftelse av flygningen:
Gratis bagage bidrag på 20 kg per person!
NET rutan vikt 15 kg kvar sedan - för 6 veckor vistelse i D. na PRIMA
På telefon begäran om detta var ett misstag - sade nej - det är normala.
Kanske, men endast i Condor -för alla andra rader finns de vanliga 2 x 23 kg!
Aldrig mer Condor - sedan bättre 50.-euron mer för den Flygning lön - detta är fortfarande alltid billigare än att punga ut med extra bagage.
Åh, och vem vill... betalar inte den dyra 0180er för frågor antal Condor
0049 (0) 6171 65-3602
Det kommer ut..... .da vid samma tjänst!
Ändrad genom vibration (3: e maj 2010 till) 10: 22 (Klocka)
Hej!
6 Veckor kvar - som är mer än 28 nätter vistelse.
30 Kg bör sedan efter principen bagage.
Condor - Voar é en nossa Paixão.
Inte 2 23 kg eller 2 ** 32 kg och 10 kg mer än 20 kg, även om du för Condor har upptagits.
Hälsning
Thomas
Jag ville påpeka på något annat: det är på något sätt ett arrangemang mellan Condor och GOL. själv om en flygning Efter Maceió informerade: Maceió - > SSA går med GOL, SSA - > FRA med Condor, flygningen kan bokas med condor. dumt alls: det kommer att finnas på webbplatsens condor överlägset inte alla GOL flieger visas och det är dyrare än om du skulle boka direkt vid gol: få 1.12 och 5.12 tillbaka anges en gång Maceió - > fra och SSA - > FRA, där skillnaden är 80. Om jag skulle köpa allt men individuellt, jag måste $160R på GOL betala så väl under 80. endast som information.
Ändrad genom joerch (12 juli 2010 till) 21: 55 (Klocka)