Välkommen till forumet, gör lätt Registrera dig?
  • Inloggning:

Välkommen till Brasilien Forum (Swedish).

Välkommen till forumet Brasilien Web

... hela Brasilien på en sida

•  » Ställa frågor och få svar
  •  » Foton, visa och ladda upp din egen
  •  » Semester eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Hitta Brasilien i Tyskland

gå med i …simple

Ja! Jag vill registrera nu!

p.s.: För registrerade medlemmar, forumet är ad-fri!

Sida 2 av 3 ErsteFörsta 123 SistaLetzte
Visa resultatet 7-12 av 17
Avresa från Tyskland till Brasilien utan visering: utifrån egen erfarenhet, jag kommer att ge rådet: Låt den person som reser från inga pengar och ingen information om kontakter I DE själva har i synnerhet mobiltelefon siffror, bokstäver, etc. etc. I det förra fallet vet jag de utförs 200 euro konfiskerades. Tyvärr BR följa med avseende på konsekvenser, här som omfattas
  1. # 7
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    20 Apr 2006

Standard AW: Avresa från Tyskland till Brasilien utan visering

utifrån egen erfarenhet, jag kommer att ge rådet: låt de avgår
    Personen inga pengar och ingen information om kontakter I DE själva har i synnerhet mobiltelefon siffror, bokstäver, etc. etc. I det förra fallet vet jag de utförs 200 euro konfiskerades. Tyvärr
    BR här hålla täckta med avseende på konsekvenser, vet inte om en restriktion för posten infördes. Om det finns det att samla in, sedan
    myndigheten undersöker tills hon hittar någon hon "can... slap" är min åsikt.

• Reklam

2. # 8
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    04.05.2006

Zitat Ursprungligen postat av Tucan Beitrag anzeigen
    Hej!

Jag har en brådskande fråga och hoppas att någon kan hjälpa mig ytterligare. Min brasiliansk vän är i Tyskland, men hans turistvisum passerat redan. Han har nu innan, igen Brasilien att flyga. Vet någon vad han kommer att få i detta fall på flygplatsen?
    Problem vid avgångsflygplatsen att undvika skulle jag rekommendera några dagar före den planerade återgången till örtl. Kontur AUsländer myndigheten gå och om det, med Anmärkning (den bästa mallen) på den bokade flygningen tillbaka.

Du uppmanas sedan det att utställningen av så kallade gränsen dokumentet presenterar din vän tillsammans med hans pass vid kontrollen avsluta på tyska flygplats. Det är där som behålls och stämplat på ABH skickas tillbaka, som bevis på att han också verkligen frivilligt lämna landet har.

3. # 9
    Användaren
    Ansluta till datum
    20 September, 2008
    Rum
    Nordrhein-Westfalen, Tyskland, Tyskland

Hej
    Jag var i en liknande situation. Min dagens hustru var vid tiden här i Tyskland att besöka. Vi hade fått känna oss några veckor före resan officiella. Ytterligare känna oss och älskar att lära sig, hon dras sedan mot mig.
    Jag hade ersatt allt som skulle kunna leda till problem i blindhet med kärlek först. Bara när jag informerade mig en obyråkratisk möjligheten till äktenskap i Danmark was I brought tillbaka av en mäklare på golvet i fakta. Han berättade att vi skulle ha gjort oss ett brott både; Mig och min fru på grund av olaglig vistelse på främjande av olaglig vistelse i en konspiratoriska lägenhet. Följden bli upp till 2500-€ straff, upp till 5 år reseförbud. Arresteringen på flygplatsen. Komplett program för undersökning av läkemedel. Den bokade Flygning och kostnaden för biljetten är borta, ny biljett kommer att väckas av den tyska värden.

Frågan var hur vi får "ko på isen".

(1.) På en gång Gå till polisen och frivilligt utlämnande rapport!
    (2) Sedan så snart som möjligt till behöriga invandring byrån (med alla handlingar och Tikets)!
    (3.) Och sedan finns ljuset som passage.
    Min älskarinna och dagens hustru kunde lämna utan problem och även senare utan problem igen Tyskland. RETUR.

Åklagaren hade sjunkit i färg mot min sedan framtida fru efter några veckor, och för mig, det var precis innan vårt bröllop.

Ett liknande exempel var när en kvinnor i min fru. Det var upp till 2 år i Tyskland. Hon kunde flyga ut utan problem. Det var innan den outsägligt 11. Som kända av min fru igen reste upp någon gång efter elfte greps hon i alla Munstycken för det organ som utreds efter narkotika och återställa igen på nästa planet. Hennes framtida tyska man fick betala returflygning kursen utöver ett saftigt straff.

Alla förslag är så dum, eller lämnar via tredje land är meningslöst och genomtänkt med myndigheter snarare skriva om brottslighet och förvärra allt mer så i framtiden. Spekulationer som i andra Flaghäfen löst kunde är rent nonsens.

Vad du behöver veta om myndigheter och tjänstemän: du kan vara mycket användbara och kooperativa. Om hon inte är skojar och känner sig lurad. Efter en arresteringsorder på flygplatsen sedan de berörda myndigheterna har mycket skrivande grejer och behöver ansvarsskyldighet vid behov om ditt arbete. Du kan uppfylla knappast tjänstemän förväntar oss. Att inte nämna möjliga diskretion.

Så nu ta initiativet min rekommendation!

Åh ja, min fru och jag hade gift sig med officiellt på alla formaliteter i båda länderna i Tyskland.

4. # 10
    Tucan
    Gäst

Unglücklich AW: Avresa från Tyskland till Brasilien utan visering

Många, många tack för många svar! Du har verkligen mycket hjälpt mig ytterligare!
    Så att min vän redan är 11 månader utan visum, är här det. Så en ganska lång tid. Vi har nu en Flygning bokade (från frankfurt) och tänker nu gå till Immigration Office. Nu tycker också att det ärliga sättet är bäst. Men ändå har vi stor rädsla för vi inte vet med vad vi måste räkna med exakt. Vet någon vad exakt är bad och vilken påföljd blir det sedan 11 månader olagliga från lossning stopp?
    Ett annat problem är, om jag förstår det rätt det, att den person som där han bodde på tiden har också är straffbar. Vet någon vad detta kan få konsekvenser för den personen?
    Än en gång tack!

5. # 11
    Användaren
    Ansluta till datum
    20 September, 2008
    Rum
    Nordrhein-Westfalen, Tyskland, Tyskland

Hej tucan.
    som jag har redan beskrivit, först göra ett frivilligt utlämnande av uppgifter till polisen, När din vän och å den andra "innehavaren", bara att invandring Office. Eftersom alltså du har tagit någonsin arbeta där.
    Frivilligt utlämnande går till den allmänna åklagarmyndigheten. Vad gör hon i ert fall, kan alla förutsägelser. När min fru visningen var (på den tiden officiellt som fästmö), efter en vecka kvar och jag faller strax innan vårt äktenskap. Elva månader vid din vän är dock ganska orimliga.
    Så ögon och genom.

6. # 12
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    17.02.2005
    Rum
    Jaboatão

Hej tucan,.

Jag har sett förra året också hela. Flygning missade, turistvisum passerat och därmed med tvång olagligt här.

Eftersom endast omedelbar kursen bidrar till att AB. Som har varit här också ganska het om huruvida en Sjukförsäkring Det finns. Det är faktiskt och inbjudnes är fullt ansvariga.

Ju förr desto bättre reglera allt...

Lycka till

Sida 2 av 3 ErsteFörsta 123 SistaLetzte

Liknande trådar

1. Avresa från Tyskland med son
    Genom Aninha i forumet myndigheter - Oficial
    Svar: 1
    Senaste inlägget: 11. Juni 2006. 17: 04
  2. Pengar för avresa från Brasilien
    Genom Typhoon26_0 i forumet myndigheter - Oficial
    Svar: 8
    Senaste inlägget: 29 Januari 2006. 18: 52
  3. Avsluta med ett barn utan far
    Genom uwe72 i forumet myndigheter - Oficial
    Svar: 3
    Senaste inlägget: 15 December 2005, 21: 19
  4. Avgång av barn från Brasilien till Tyskland
    Genom Seraphan i forumet myndigheter - Oficial
    Svar: 5
    Senaste inlägget: 24 Mars 2005. 11: 12
  5. Student visering omvandla till turistvisum utan att lämna
    Genom SebastianKnief i Forum arbete / praktik / studera
    Svar: 1
    Senaste inlägget: Den 12 november 2004 12: 35 pm

Märken

Forum regler

• Det är du tillåts inte, skriva nya teman.
  • Det är du tillåts inte, att svara på inlägg.
  • Det är du tillåts inteSkicka bifogade filer.
  • Det är du tillåts inte, redigera dina inlägg.
  •