Välkommen till forumet, gör lätt Registrera dig?
  • Inloggning:

Välkommen till Brasilien Forum (Swedish).

Välkommen till forumet Brasilien Web

... hela Brasilien på en sida

•  » Ställa frågor och få svar
  •  » Foton, visa och ladda upp din egen
  •  » Semester eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Hitta Brasilien i Tyskland

gå med i …simple

Ja! Jag vill registrera nu!

p.s.: För registrerade medlemmar, forumet är ad-fri!

Sida 1 av 9 12345 ... SistaLetzte
Visar resultat 1-6 av 50
Nazistiska slavar i Brasilien: en intressant, sannolikt artikel: & quot; jag hade inte ens ett namn & quot;. -someday NAZISTISKA SKLAVEN I Brasilien & quot; jag hade inte ens ett namn & quot;. Slavtjänst UNTERM hakenkreuz: på en slav gård brasilianska NS hålls anhängare föräldralösa på 1930-talet som en & quot;.Antal personer & quot; senare arvtagare till Krupp firade här vilda jet set parterna. En överlevande tidigare slav talar nu för första
  1. # 1
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    10 September, 2008
    Rum
    Maceió

Standard Nazistiska slavar i Brasilien

En intressant, sannolikt artikel:

"Jag inte var ens ett namn" - someday

NAZISTISKA SLAVAR I Brasilien
    "Jag var inte ens ett namn"
    Slavtjänst UNTERM hakenkreuz: anhängare hålls på en slav gård brasilianska NS föräldralösa barn som en "siffror man" på 1930-talet, senare arvtagare av Krupp firade här vilda jet set parterna. En överlevande tidigare slav talar för första gången lidande på nazistiska Hacienda. Av Jens Glüsing. Rio de Janeiro
    Hälsningar från Maceió
    Thomas
    Lägenheter i Maceió:
    www.Maceio.at

• Reklam

2. # 2
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    butiker

Standard AW: Nazistiska slavar i Brasilien

Artikeln kan vara mycket intressant, jag inte har läst den. Jag är född 1967 och hör fortfarande endast nazistiska Lyra. Hur bekväm ursäkt för skurkstater Brasilien, detta är i själva verket i dag. Det är bugging långsamt. Lyckligtvis har några själv marginaliseras efter "återförening", t.ex. WK kriget skuld. I min hemstad, synagogor och en av de största var judiska på kommuner i Tyskland till Berlin och Frankfurt av en av de viktigaste. Platsen var bränns i likhet med så många. Fortfarande ganska många judar hade beslutat efter kriget för att komma till Tyskland eller att återvända. Därför hade jag flera klasskamrater med judiska tron (att vara ärlig, sagt och de även, de är "Judarna"). Jag var med en, nu VD, särskilt goda vänner. Jag minns mycket karismatisk, hans far var en stor kille, han hade förlorat sitt hela familjen i förintelsen och nu satt på hans vitt läder soffa och visste ingenting att säga. Detta var på grund av för mig, och inte heller hans son låt ensam eftersom honom, utan dåligt samvete, som släpper ut journalister Wanker och andra viktigpettrar fortfarande försöker. Monument är helt okej, men inte alltid, här tips!
    Guandu, Sveto och amozinho1974 säga tack.

3. # 3
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    31.05.2005
    Rum
    Rio de Janeiro

Det är slav gårdarna i dag fortfarande bara brasilianare av de egna landsmän förslavade och finns det gånger vad i pressen.
    Ett par månader sedan, vissa frigjordes igen "Dono" som behandlade hans "slavar" som djur var ledamot av parlamentet genom att Brasilia.
    Och för alla tvivlarna: han var inte en ättling till tyska immigranter

4. # 4
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    11 Oktober, 2007
    Rum
    Hannover/Baixa ovannämnda Tyskland s natal/RN/Brasil

Mycket intressant artikel och visar återigen att Homosexualism och fascism överallt i västvärlden fått bred.
    I Asien var det väl, och det finns tillräckligt många andra, inte lika grymma regim.
    Men något blir det gång på gång, så länge människor fylla denna planet - mannen är ganska mycket simpla utnyttjandet som har gett upphov till utvecklingen.
    Undantag bekräfta regeln.

Vill en välpreparerade helg - Surfistas

5. # 5
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    17.12.2005

Zitat Ursprungligen postat av guandu Beitrag anzeigen
    Det är slav gårdarna i dag fortfarande bara brasilianare av de egna landsmän förslavade och finns det gånger vad i pressen.
    Sådana historier bar mig nu, eftersom vad man läser i pressen, låter bara någonsin som stor skandal, man hör den motsatta sidan ("Ja, men..."), eller den berörda parten, men sedan ("Tja...") gånger närmare till kommer du att märka att den stor skandalen i pressen av legitima relativization faktiskt blir mindre tills du ofta visste slutligen som faktiskt skulle ha fel i sådana berättelser... Slutsats: i allmänhet ingenting är hur man presenterar sig själv på snabb titt! Och schonmal garnicht så hur pressen ofta vill sälja det oss!

6. # 6
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    01.08.2006
    Rum
    Manaus Amazonas Brasil

Zitat Ursprungligen postat av supergringo Beitrag anzeigen
    Jag är född 1967 och hör fortfarande endast nazistiska Lyra. Hur bekväm ursäkt för skurkstater Brasilien, detta är i själva verket i dag. Det är långsamt bugging
    (1) i denna förbrytarstat.... attackerade en synagoga, och inte heller en judiska kyrkogården, fortfarande en moské, och inte heller en Holocaust Memorial idag skändats liksom i din "tagged rättigheter staten".
    (2) också skrev några wannabe författare filthy verlogene kön berättelser en Domptörbuch blå-eyed Eurogeldgierige maskinen sexspiele om Teutsch. (Något som ingen läser va.)
    (3) Sch... irritera vi här ingenting för ungut, på Kriaturen som du men din dumma och helt brasilien unrelevanten kommentarer i många forum.
    Prost
    AMAZON TOURS, RESEBYRÅ, BEDRIVER RÅDGIVANDE
    Skype "" Robert Wolfgang Schuster

Sida 1 av 9 12345 ... SistaLetzte

Liknande trådar

1. För första gången, ersättning för ehemlaige slavar!
    Genom brasilmen sociala frågor i forumet
    Svar: 9
    Senaste inlägget: 24 Februari 2006. 13: 00

Märken

Forum regler

• Det är du tillåts inte, skriva nya teman.
  • Det är du tillåts inte, att svara på inlägg.
  • Det är du tillåts inteSkicka bifogade filer.
  • Det är du tillåts inte, redigera dina inlägg.
  •