Oi Vandercammen!
Citattecken som anges av dig är endast först av mig, som är andra två av Mr. Manoon.
Vänligen mer exakt se dig, om du har citat.
MFG Daniel![]()
Välkommen till forumet Brasilien Web
... hela Brasilien på en sida
gå med i …simple
p.s.: För registrerade medlemmar, forumet är ad-fri!
15Tack
Oi Vandercammen!
Citattecken som anges av dig är endast först av mig, som är andra två av Mr. Manoon.
Vänligen mer exakt se dig, om du har citat.
MFG Daniel![]()
Har ändrat men vad Hooooooo, du har medfört nya tekniker, göra själv raken i hand och föra i hur du gör mer i caipieras.
Vi lever-talet av globalisering, eftersom nationalismen har inget mer att se och Brasilien redan omöjligt, eftersom det finns ingen rassereinen etniska eller religiösa samhällen. Brasilien är Abraham Wurstkessel.
Sedan den franska revolutionen var fascistiskt Fasces i känslan av folksuveränitetsprincipen omtolkas som en statlig myndighet, som skall hålla folket. Det italienska ordet för Buendel kan också avse frets, så sammanslutningar. I denna mening är användes plural av fasci sedan omkring 1870 för fackföreningar, jordbrukare och andra intressenter. Och så måste vara fascismen i Brasilien interpetieren.
Att förlåta gibts nix det var oförlåtligt, bara solltewn Obs inte Glöm problemet är ja det frischfröhlich fortsatte sedan under Stalin, i Kina, Afrika,... eller även i Centraleuropa. Och helt aktuell. Snälla, vänligen inte misstolka mig Vad slår ut eftersom den bara demokratiskt valda israeliska regeringen bara för Ordspråksboken???????
man bör inte glömma även Iran... och.
Ändrad genom Vandercammen (29 juni 2009 runt) 14: 30 (Klocka) Orsak: Stavning