Oi Super Gringo,
kan bara bekräfta ditt tips för Klemis.Castelo Pedras är ett måste i själva verket. Bor borta ungefär 300 m därifrån. Han kunde komma via gardenia och Anil från Recreio, är förmodligen snabbare.
index
Hälsning
Chris
Välkommen till forumet Brasilien Web
... hela Brasilien på en sida
gå med i …simple
p.s.: För registrerade medlemmar, forumet är ad-fri!
Oi Super Gringo,
kan bara bekräfta ditt tips för Klemis.Castelo Pedras är ett måste i själva verket. Bor borta ungefär 300 m därifrån. Han kunde komma via gardenia och Anil från Recreio, är förmodligen snabbare.
index
Hälsning
Chris
Horny... helgen gehts i "Castelo". Detta är redan gebongt. Kan jag faktiskt gå med bil? Denkts, det finns nu i en bilstereo...Ja, och när du dit på kvällen ut? Kanske föredrar jag samma rida med taxi. Är faktiskt inte alltför långt och så jag kan dra minst ett par öl.
CDD är också precis runt hörnet. Jag upptäckte i Google maps. Genom Google vet jag nu också där jag bor. Direkt bredvid den Favela "Vila Amizade" (vad förföriska vilseledande namn!).
6 fler små Rios finns i omgivningen. Det iss här som på byn. Vem skulle ha trott att... och nu kallas staden RIO!
"In the evening" är det bra. Vid Castelo don't know Funk i Rio, i en "riktiga" Baile så från klockan tre på natten, den andra är varm. Hehe, Minas adjö, Välkommen till Rio!Ursprungligen postat av O Baiano
Till Castelo: ferry - oavsett om taxi eller ens - 1 am, 1: 30, ankomst skulle gå runt midnatt säkerställa fortfarande okej. Som sagt, fredag till lördag, säger (till exempel) i morgon.
Hej, Hej. Om din bild av terrassen av din lägenhet blev skjuten, är favela "Chico Mendes", såsom parken med Lake öster. Norr om (favela) som ansluter sedan "Vila Amizade" på. Jag vet att denna kurs endast via externa källor.Ursprungligen postat av O Baiano
Klart du kan köra bil till slottet, frågan är bara du, hur kommer tillbaka?
Jag säger gånger noggrant: enkel BRL 25 taxi ride, bara grov uppskattning skulle intressera mig, vad är egentligen den vanliga (förhandlingsbara) tariffen.
Bara ne ni kontakta kvinnor, mobile-nummer redan...
[PS: en zuverläsigen kontakt man skulle jag av bör också ordna endast nummer.] Han skulle behöva sponsras men (också). [Lämna anmälan, om du vill att hans nummer.]
PS: Du bor men redan ganska långt ut i Recreio, korrigera min taxi avgift uppskattning på BRL 35-40!
Ändrad genom swisschris (25 juni 2009 till) 13: 52 (Klocka) Orsak: fel buslinie