Välkommen till forumet, gör lätt Registrera dig?
  • Inloggning:

Välkommen till Brasilien Forum (Swedish).

Välkommen till forumet Brasilien Web

... hela Brasilien på en sida

•  » Ställa frågor och få svar
  •  » Foton, visa och ladda upp din egen
  •  » Semester eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Hitta Brasilien i Tyskland

gå med i …simple

Ja! Jag vill registrera nu!

p.s.: För registrerade medlemmar, forumet är ad-fri!

Sida 3 av 49 ErsteFörsta 123456713 ... SistaLetzte
Visar resultaten 13 till 18 av 289
Like Tree42Tack
Nyheter från Sepetiba: ursprungligen postat av supergringo Mir uppstod ännu vad jag själv var det men aldrig. Din första Baile Funk i staden bör du kanske fredagen i den & quot;Castelo Pedras & quot;. (Favela Rio Pedras) erfarenhet (Recreio resa via Itanhangá skulle behöva vara den snabbaste). Verkar relativt
  1. # 13
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    24.01.2007
    Rum
    RJ / RP
    Blogginlägg
    1

Standard AW: Nyheter från Sepetiba

Zitat Ursprungligen postat av supergringo Beitrag anzeigen

Men vad är invaderade mig, jag själv var det men aldrig. Din första Baile Funk i staden bör du kanske fredag i "Castelo de Pedras")Favela (Rio Pedras) erfarenhet (Recreio resa via Itanhangá skulle behöva vara den snabbaste). Verkar vara relativt måttlig.
    Oi Super Gringo,
    kan bara bekräfta ditt tips för Klemis.Castelo Pedras är ett måste i själva verket. Bor borta ungefär 300 m därifrån. Han kunde komma via gardenia och Anil från Recreio, är förmodligen snabbare.
    index

Hälsning
    Chris

• Reklam

2. # 14
    Moderator
    Avsnittet starter

Ansluta till datum
    28.10.2003
    Rum
    Belo Horizonte

Horny... helgen gehts i "Castelo". Detta är redan gebongt. Kan jag faktiskt gå med bil? Denkts, det finns nu i en bilstereo... Ja, och när du dit på kvällen ut? Kanske föredrar jag samma rida med taxi. Är faktiskt inte alltför långt och så jag kan dra minst ett par öl.

CDD är också precis runt hörnet. Jag upptäckte i Google maps. Genom Google vet jag nu också där jag bor. Direkt bredvid den Favela "Vila Amizade" (vad förföriska vilseledande namn!).

6 fler små Rios finns i omgivningen. Det iss här som på byn. Vem skulle ha trott att... och nu kallas staden RIO!
    Du kan se
    i de lägre klasserna.

3. # 15
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    butiker

Zitat Ursprungligen postat av O Baiano
    Ja, och när du dit på kvällen ut?
    "In the evening" är det bra. Vid Castelo don't know Funk i Rio, i en "riktiga" Baile så från klockan tre på natten, den andra är varm. Hehe, Minas adjö, Välkommen till Rio!

Till Castelo: ferry - oavsett om taxi eller ens - 1 am, 1: 30, ankomst skulle gå runt midnatt säkerställa fortfarande okej. Som sagt, fredag till lördag, säger (till exempel) i morgon.

4. # 16
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    butiker

Zitat Ursprungligen postat av O Baiano
    Genom Google vet jag nu också där jag bor. Direkt bredvid den Favela "Vila Amizade" (vad förföriska vilseledande namn!).
    Hej, Hej. Om din bild av terrassen av din lägenhet blev skjuten, är favela "Chico Mendes", såsom parken med Lake öster. Norr om (favela) som ansluter sedan "Vila Amizade" på. Jag vet att denna kurs endast via externa källor.

Klart du kan köra bil till slottet, frågan är bara du, hur kommer tillbaka?

Jag säger gånger noggrant: enkel BRL 25 taxi ride, bara grov uppskattning skulle intressera mig, vad är egentligen den vanliga (förhandlingsbara) tariffen.

5. # 17
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    butiker

Bara ne ni kontakta kvinnor, mobile-nummer redan...

[PS: en zuverläsigen kontakt man skulle jag av bör också ordna endast nummer.] Han skulle behöva sponsras men (också). [Lämna anmälan, om du vill att hans nummer.]

PS: Du bor men redan ganska långt ut i Recreio, korrigera min taxi avgift uppskattning på BRL 35-40!

6. # 18
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    24.01.2007
    Rum
    RJ / RP
    Blogginlägg
    1

Zitat Ursprungligen postat av supergringo Beitrag anzeigen

PS: Du bor men redan ganska långt ut i Recreio, korrigera min taxi avgift uppskattning på BRL 35-40!
    557 eller 748 från rika Barra kör bussen, driver alla natt och 2,20 kommer kosta $RS.
    eller ännu enklare med van av Recreio till Rio Pedras, vilka bör hålla på din tröskel.
    Ha det så kul
    Ändrad genom swisschris (25 juni 2009 till) 13: 52 (Klocka) Orsak: fel buslinie

Sida 3 av 49 ErsteFörsta 123456713 ... SistaLetzte

Liknande trådar

1. Nytt från Parajuru
    Genom touchwood sociala frågor i forumet
    Svar: 2
    Senaste inlägget: 5. April 2011, 12: 36
  2. Nyheter från DuSouto från natal
    Genom Surfistas i Forum musik och evenemang
    Svar: 0
    Senaste inlägget: Den 14 september 2009, 13: 49
  3. Svar: 35
    Senaste inlägget: 14 September 2007 12: 55 pm
  4. Avgångar efter 6 månader från BR för nya Tourivisum
    Genom Verena i Forum-resor till Brasilien
    Svar: 14
    Senaste inlägget: 26 April 2005, 19: 49

Märken

Forum regler

• Det är du tillåts inte, skriva nya teman.
  • Det är du tillåts inte, att svara på inlägg.
  • Det är du tillåts inteSkicka bifogade filer.
  • Det är du tillåts inte, redigera dina inlägg.
  •