Jag ytterligare i Rio...
5 Samba skolor i 6 dagar (bättre sade: nätter), var förseglade med den riktiga toppen av min Rio finns: Imperatriz Leopoldinense... i Lemis hjärta nu redan vinnare karneval 2010.
Det var kåta. Det var ansträngande. Det var kaos. Och det var avgång vänner som jag aldrig kommer att glömma. Jag är dock här nu gånger en paus i min rapportering från Rio.
Jag skulle vilja händelserna den makt helgen exklusiva plocka upp för den kommande boken. Även upplevelser min personliga med grace ´ Mae Santa.
Bara på min sista natt i Rio de Janeiro, som jag tillbringade i Imperatriz Leopoldinse, jag vill fortfarande betänkande, helt enkelt eftersom han har för många Schlüsselerlebnisse i sig som kommer att garantera för att slutföra den allmänna bilden av min Rio rapportering. Därmed stängs cirkeln.
Att få din aptit för boken, kommer inte som en (kanske ofullständig) översikt över de återstående kapitlen som naturligtvis inte alltför säger mycket om deras innehåll. Också inleda jag här några undersökningar inom en nära framtid i forumet om titeln på boken, design och innehåll. Jag skulle vilja höra yttrandena från Brasilien Web-läsare och naturligtvis senare ta hänsyn till. Slutligen bör det vara en bestseller...
Saknade kapitel:
Vid Mae Santa
-Lemis hex
Onsdag: Vila Isabel
-Desfile börjar
-Graces hämnd
-Vila Isabel 2 dagar före början av kriget
Fredag: Portela
-Mini skola med (stora ambitioner till)
-Ganska nära kaos
Lördag: Rocinha
-När kriget började dag