Välkommen till forumet, gör lätt Registrera dig?
  • Inloggning:

Välkommen till Brasilien Forum (Swedish).

Välkommen till forumet Brasilien Web

... hela Brasilien på en sida

•  » Ställa frågor och få svar
  •  » Foton, visa och ladda upp din egen
  •  » Semester eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Hitta Brasilien i Tyskland

gå med i …simple

Ja! Jag vill registrera nu!

p.s.: För registrerade medlemmar, forumet är ad-fri!

Sida 1 av 28 1234511 ... SistaLetzte
Visar resultat 1-6 av 167
Bo utan begränsning?: my better half säger, att lula förra hösten en ny lag har verabschieded, där det står att utlänningar i olaglig vistelse inte utvisas om de kan visa att de har en lön här i Brasilien generera (som kan innebära oavsett detta) självständigt eller med företag. vet någon mer om det?
  1. # 1
    Gast_14948
    Gäst

Cool Bo utan begränsning?

My better half säger, att lula förra hösten en ny lag har verabschieded, där det står att utlänningar olaglig vistelse inte utvisas om de kan visa att de har en lön i Brasilien generera (vilket kan innebära oavsett it) självständigt eller med företag.

vet någon mer om det? Ja skulle innebära att det kan / bör komma om du vill?

hälsning
    Nini

• Reklam

2. # 2
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    21 Februari, 2009

Standard AW: bo utan begränsning?

Zitat Ursprungligen postat av nini Beitrag anzeigen
    My better half säger, att lula förra hösten en ny lag har verabschieded, där det står att utlänningar olaglig vistelse inte utvisas om de kan visa att de har en lön i Brasilien generera (vilket kan innebära oavsett it) självständigt eller med företag.

vet någon mer om det? Ja skulle innebära att det kan / bör komma om du vill?

hälsning
    Nini
    Vet du deporterades utlänningar?
    Hur sådan utvisning? Eftersom två PF tjänstemän sitter med dig i planet och flyger du i ditt hemland på brasilianska statens bekostnad, med föregående kvarhållande?
    Brasilien har nyligen beslutat amnesti för utlänningar som bor här illegalt och det är förväntade cirka 50000 program.
    gracjanski säga tack.

3. # 3
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    14 December, 2007

Standard Re: AW: bo utan begränsning?

Zitat Ursprungligen postat av ptrludwig Beitrag anzeigen
    Brasilien nyligen har beslutat en amnesti för utlänningar som bor här illegalt
    Ingenting är fortfarande så beslutade, näbben är ännu ett steg framåt bara i förra veckan. Men beslutade kan vara någonsin fråga.

4. # 4
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    21 Februari, 2009

Standard AW: Re: AW: bo utan begränsning?

Zitat Ursprungligen postat av Copa Brasil 2014 Beitrag anzeigen
    Ingenting är fortfarande så beslutade, näbben är ännu ett steg framåt bara i förra veckan. Men beslutade kan vara någonsin fråga.
    Min information är så att amnesti beslutades under det senaste året.
    Skulle vara trevligt om du skriver något mer exakt.
    Tack!

5. # 5
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    14 December, 2007

Standard Re: AW: Re: AW: bo utan begränsning?

Zitat Ursprungligen postat av ptrludwig Beitrag anzeigen
    Min information är så att amnesti beslutades under det senaste året.
    Skulle vara trevligt om du skriver något mer exakt.
    Vet inte var du har din info, men jag tror du måste berätta gånger något bättre.

Jag har bara ändå inget att göra bättre, bokföra jag som här en informationskälla:

Camara aprova projeto de anistia en imigrantes ilegais - 18/02/2009 - Agência Estado

Camara aprova projeto de anistia en imigrantes ilegais

2009-02-18-20 h 34

En Câmara dos Deputados aprovou hoje projeto de lei que permite aos imigrantes ilegais regularizarem sua permanência no Brasil. O projeto, que ainda precisa ser votado pelo Senado, irán beneficiar cerca de 200 mil imigrantes que hoje trabalham sem documentos no País.
    Således bör vara klara den under det senaste året ingen amnesti har beslutats. Säga fram till idag, Bill (Projeto de lei) fortfarande inte godkänns eller i kraft.

Hoppas att du nu har insett att din fåtölj info ingenting är värt.

6. # 6
    Låsta användare
    Ansluta till datum
    05.12.2008

Standard AW: Re: AW: Re: AW: bo utan begränsning?

Vet inte var du har din info, men jag tror du måste berätta gånger något bättre.

Jag har bara ändå inget att göra bättre, bokföra jag som här en informationskälla:

Camara aprova projeto de anistia en imigrantes ilegais - 18/02/2009 - Agência Estado

Således bör vara klara den under det senaste året ingen amnesti har beslutats. Säga fram till idag är Bill (Projeto de lei) fortfarande inte godkänd eller gällande
    En amnesti, det finns 88, 98 och det bör under 2008. Det finns två lagstiftningsförslag, båda är 2008 inte riktigt komma genom amnesty kommer kommer men 2009.

Hoppas att du nu har insett att din fåtölj info ingenting är värt.

Amnestin är bara att-nästan. President Lula har redan meddelat det. Maj fortfarande ta en vecka eller 6 månader, amnestin kommer.
    Om du har ingen aning, helt enkelt gånger.... keep.
    ptrludwig säga tack.

Sida 1 av 28 1234511 ... SistaLetzte

Liknande trådar

1. Bo i Tyskland utan äktenskap?
    Genom Larali i forumet myndigheter - Oficial
    Svar: 24
    Senaste inlägget: 23 Juni 2010. 14: 22

Märken

Forum regler

• Det är du tillåts inte, skriva nya teman.
  • Det är du tillåts inte, att svara på inlägg.
  • Det är du tillåts inteSkicka bifogade filer.
  • Det är du tillåts inte, redigera dina inlägg.
  •