Oi Zeta
Jag läste gånger mig via post, som här talar i mycket tydlig form en mycket pinsamt för oss européer problemet med diskriminering i dessa fall särskilt av mörkhyade brasilinischen kvinnor.
Ingen av oss kan säga om det är regeln, men eftersom de flesta gånger vad händer med nästan alla som är oss påverkas. Dessutom kan du dra hår, men det hjälper någonting. Så du kan ge endast tips om hur man kan förbereda mot det, vad faktiskt inte innebär att den tolereras metoder för gränskontroller. Och när gånger någon avvisas är inte utan kostnader.
Den avgörande faktorn är bara bevis för tillräckliga medel, särskilt om du anger 90 dagar under perioden. Kredit bedöms först på utseende, eftersom allvarliga utseende är helt enkelt förmånen, och återstående avfallet kan vara användbart. Och du är tråkigt nog medveten om att förslagen till dessa säkerhetsåtgärder redan var min flickvän i närheten av en prostituerad.
Kan ni säga mig en gång, vad du ville uttrycka med dina ju 4 inlägg angående detta. Endast gånger henne?
Tack
Tiradentes
PS: brasilianska kvinnor förblir en liten tröst, mer och mer tyska turister under de bästa åren i Brasilien i vissa regioner schichtweg gratis hålls, men åtminstone för de välbärgade.

4Tack