Välkommen till forumet, gör lätt Registrera dig?
  • Inloggning:

Välkommen till Brasilien Forum (Swedish).

Välkommen till forumet Brasilien Web

... hela Brasilien på en sida

•  » Ställa frågor och få svar
  •  » Foton, visa och ladda upp din egen
  •  » Semester eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Hitta Brasilien i Tyskland

gå med i …simple

Ja! Jag vill registrera nu!

p.s.: För registrerade medlemmar, forumet är ad-fri!

Sida 3 av 4 ErsteFörsta 1234 SistaLetzte
Visar resultaten 13 till 18 av 24
Like Tree4Tack
Inbjudan från vän: Oi Zeta har jag mig av inlägget läsningar, som här talar i mycket tydlig form en mycket pinsamt för oss européer problemet med diskriminering i dessa fall särskilt av mörkhyade brasilinischen kvinnor,. Ingen av oss kan säga om detta är regeln, men nästan alla av de av
  1. # 13
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    19.07.2006
    Rum
    Belo Horizonte

Standard AW: Inbjudan från vän

Oi Zeta
    Jag läste gånger mig via post, som här talar i mycket tydlig form en mycket pinsamt för oss européer problemet med diskriminering i dessa fall särskilt av mörkhyade brasilinischen kvinnor.

Ingen av oss kan säga om det är regeln, men eftersom de flesta gånger vad händer med nästan alla som är oss påverkas. Dessutom kan du dra hår, men det hjälper någonting. Så du kan ge endast tips om hur man kan förbereda mot det, vad faktiskt inte innebär att den tolereras metoder för gränskontroller. Och när gånger någon avvisas är inte utan kostnader.

Den avgörande faktorn är bara bevis för tillräckliga medel, särskilt om du anger 90 dagar under perioden. Kredit bedöms först på utseende, eftersom allvarliga utseende är helt enkelt förmånen, och återstående avfallet kan vara användbart. Och du är tråkigt nog medveten om att förslagen till dessa säkerhetsåtgärder redan var min flickvän i närheten av en prostituerad.

Kan ni säga mig en gång, vad du ville uttrycka med dina ju 4 inlägg angående detta. Endast gånger henne?

Tack
    Tiradentes

PS: brasilianska kvinnor förblir en liten tröst, mer och mer tyska turister under de bästa åren i Brasilien i vissa regioner schichtweg gratis hålls, men åtminstone för de välbärgade.

• Reklam

2. # 14
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    11 Oktober, 2008
    Rum
    Berlin

Min nuvarande hustru kom 3 gånger enbart som turist för varje 3 månader till Tyskland (även det är mörker).Hon kom när om Amsterdam och 2 gånger på Lissabon.Es faktiskt aldrig haft problem med papper, inte mer än med punktligheten och här har medfört bagage av en välkänd portugisiska Airline.Ich d. endast från flygplatsen.
    Min preparat slutfördes SjukförsäkringSkrivelse av inbjudan (2 - tal länder).Hela som en pdf. hingemailt och det var det. Pengar som jag hade skickat henne via ReiseBank, men kontanter eller Kreditkort som ville off.- & posten aldrig se och även inbjudan har ingen slutsats.Jag hörde också att en post om Lissabon och Madrid kan leda till obehag, precis som underåriga utan medföljande vuxen kvinna, och att det kanske även tillbaka sändes, om det finns någon VE eller inbjudan. Amsterdam, är dock säkert lätt.
    VE jag skulle avstå från men fortfarande på en post som turist, så det inte är obligatoriskt. Det kan dessutom finnas obehagliga frågor på öarna territorium. De är omedelbart misstänkta och borra efter 1000 skäl varför du skulle vilja ta ansvar för denna person och om du även anges att det är den egna flickvän är det fortfarande schlimmer(Stasimethoden).Jag talar av erfarenhet, men eftersom varje öarna territorium reagerar annorlunda, pauschalisieren det går inte.
    Har sett tid på TV som ett "enda loader" ville att plocka upp sin "brasiliansk bekanta" på flygplatsen i D.. som har den första transaktionen kvinna utdragna, förhördes, enda inläsaren rena bort och han sedan gjorde VE i Office på marken. Han hade alla nödvändiga dokument och hade väl utrustade för alla Eventuallitäten "tillfällighet" på.
    Så pauschalisieren du inte, eftersom det annars gehändelt i varje Schengenland och tolkas.
    Önskemål men alla lycka att övervinna byråkratiska hinder.

Boa fim de semana

3. # 15
    Ny användare
    Ansluta till datum
    04.03.2009

- http://www.Hanno-Travel.de/EinladungConvite.doc
    - http://www.Hanno-Travel.de/EinladungConvite.PDF

Är det nog bara dessa mallar att fylla personen till e-behå och han sedan skriver ut dem?
    Genom att tacka er för formulären, undrade har alltid varit hur väl en inbjudan att söka har...
    Hälsning

4. # 16
    Ny användare
    Ansluta till datum
    04.03.2009

- Reseförsäkring för utländska gäster

kan vem som helst rekommenderar en mig da?
    Hälsning Janina

5. # 17
    Ny användare
    Ansluta till datum
    04.03.2009

Kära människor i forumet,
    nu, eftersom ännu en gång, jag har en fråga:
    Bör han eller är det eftersom han nämnde här tillrådligt för att ha en dotter (våra barn) om jag bjuda in min vän i 90 dagar efter Tyskland, som snarare verwschweigen och ange en orsak för bara Tourismuns?

6. # 18
    Ny användare
    Ansluta till datum
    08.04.2007
    Rum
    Söder om Köln

Zitat Ursprungligen postat av zeta Beitrag anzeigen
    Kan en / e Brasilaner / i så aldrig som turist Tyskland RETUR utan inbjudan? Dålig Tyskland...
    Hej.
    Jag gick några berätta från människor, som till exempel genom den tyska ambassaden (inte) Brasilienmen även icke)
    utan att ange skäl nekades en student visering, trots att det fanns 3 löften från olika universitet i Tyskland!
    Och som efter många, många år tyska lär dig miesem lärande materiella etcpp.

Och detta är bara ett exempel. Skämma ibland du kan ut verkligen endast för de tyska myndigheterna, för vilka varje besökare endast en
    Nummer eller en potentiell Wirtschaftsflüchtling, söker bara den biljett-out-av-the-skiten.

Hälsning

Sida 3 av 4 ErsteFörsta 1234 SistaLetzte

Liknande trådar

1. Livet i Schweiz med flickvän och sitt barn?
    Genom Revillo i Forum äktenskap och familj
    Svar: 2
    Senaste inlägget: 30 Mars 2010. 16: 34
  2. Posten/inbjudan
    Genom esposo i forumet myndigheter - Oficial
    Svar: 19
    Senaste inlägget: 20 November 2006 17: 01
  3. Inbjudan till Holland
    Genom TANDINO i Forum insider tips
    Svar: 5
    Senaste inlägget: 20 April 2006. 08: 31
  4. Inbjudan till Tyskland
    Genom pitt i Forum insider tips
    Svar: 2
    Senaste inlägget: 16 Februari 2005. 10: 04
  5. INBJUDAN till Tyskland!
    Genom Polaquinha i forumet myndigheter - Oficial
    Svar: 9
    Senaste inlägget: 7. Maj 2004. 06: 09

Märken

Forum regler

• Det är du tillåts inte, skriva nya teman.
  • Det är du tillåts inte, att svara på inlägg.
  • Det är du tillåts inteSkicka bifogade filer.
  • Det är du tillåts inte, redigera dina inlägg.
  •