Hej
Jag fortfarande mals en fråga för krävs papper för äktenskapet i BrasilienJag fick höra nu i Brasilien behöver jag en ledigkeitsbescheinigung.
till de snäva här Köln berättade för mig nu att det inte finns någon.
Det finns bara en aufenthaltsbeschinigung som egentligen är samma som är en meldebeschinigung. bara att det bara religion och ehestatus är på den. REDOVISAS DETTA I BRASILIEN??? Ode rkommt att som så ofta nämns på cartorio i rio på?
eftersom när jag behöver en ehefaehigkeitsbeschinigung (så den dame vid Köln byrån), som skulle innebära så att jag från födseln min framtid ett intyg, en ledigenbeschinigung (från Brasilien, det ska vara något liknande) och behöver en kopia av sina pass.
Det måste sedan autentiseras på den tyska ambassaden i Brasilien och översatt sedan även här i Tyskland. innebär för mig att jag kan flyga igen tillbaka att tidningarna!
ARRRRRRGHHHHH.
Det går inte eftersom även lite problem att gå till?
också... hur ofta gått av polisen med dig? kontroll?
Jag bor nu med min flickvän i en stor wg i rio, 280 kvm. Så hur jag vet brasis som se men till mig som doom förfallodatum scheinehe, eller? "har någon redan med gift och kommun erfarenheter lever i ner .Europeiska vid USN-på 1970-talet men också normalt.
Tack för feedback.... noch fullständiga heiratsfreude.... defact

Avsnittet starter