Takeo helt rett! lederhose, tuba og svært viktig uten CSU pateibuch du kommer ren ikke for bayern.
vanligvis jeg er ikke en venn av sensoriske problemene som hun satt Takeo klasse her, men her har du si han er virkelig rett.
Jeg vet ryans grunner ikke seg selv ved at Favela gå til vil. min sunn fornuft forteller meg at det hva nysgjerrighet sammen med voyeurismus å gjøre har. kanskje, men også ideen at man selv også en alvorlig ung fra en "sosial brenpunkt" fra D, og du er på augenhöhe under hans samme trekk.
men egentlig den egentlige årsaken går til meg ingenting...
Hvis du står på den gjør bare. drept vil du sannsynligvis ikke (spiker meg, men ikke på det ned vennligst). Hvis du kommer en favela kontrolleres av CV, ADA, TC eller TC-puro og varmt som alle du vil neppe slaktet. noe tiltrekker seg bare politiet. en død Fur er dårlig for virksomheten. Du får sannsynligvis bare unna. gjør du klart, men en. i rio, det interessert om du har vært ranet og slått i en favela ikke politiet. det første spørsmålet vi vil be deg: "hva de gjorde det?" Hva gjør du sier som deretter? Kanskje du også har uflaks og oksen er så på det som det er mange, og lurer på om du kanskje ville kjøpe narkotika. uten portugisisk vil sikkert morsomt for å rettferdiggjøre. Deretter sier du at favela også bare en vanlig kvartal er? en grunn, gå til det mindre. sende din D, A eller CH kan i verden, mange dører åpne en... eller han viser en tjenestemenn er så rik. minst rikere enn jeg! og allerede har du neste problemet på bake...
Mein Tips Hvis du ærlig og virkelig bor i favela å vite du vil deretter nutz ganger søkefunksjon, og søk etter the adventures of supergringo. Jeg satte den én gang til poenget. gå til copa, snap deg en hore og venner på deg med henne. så hvis du kommer i favela og også ut igjen.
og deretter må du fortelle Hvis ryan eller ellers en eventyrlystne nå lese og tenke hva vil disse typer meg siden like før øynene som holder det i Brasil en årlig 50000 (+/-5000) er mordopfer. på hvilke, 90% i favelas umgelgt er sannsynligvis. en av utstyrt med kriegswaffen, noen alvorlig narkomane (og derfor ikke svært tett i PÆRE) gangstern kontrollert favela er ingen romatischer resort med rustisk scharm som kan bli sett på som en menschenzoo! Denne hele debatten om favelatours er en spindel i øynene til meg uansett. Hva er det for?
sosiale ikke degradert til museet! Dette er, men egentlig er eskimofamilie 1895 en fanget i zoo og utstoppa wild med bein i skur-hår for å vise andre nix. den samme nivaue! ting romantiske klischee av 68ger og slik denne som under av arbeidsledige brasilianern som liker nakne danser til tross for vold, mangler strøm, og korrupsjon og feieren. de samme konseptene er som som de siden de glorete har de corrugate vill romantisk opphold i nesten 300 år neppe håndtere.

29takk