Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Viser resultatet 1-3 av 3
3 Uker i Brasil med familien - der?: Hei sammen, jeg allerede oftere i dette forumet så, som min eldste datter har tilbrakt det siste året i Brasil. Hun var et år av en student utvekslingsprogram i Belo Horizonte. Denne gangen, vi hadde to brasilianske utvekslingsstudent her og fantastiske vennskap har oppstått. Nå ønsker vi å
  1. # 1
    Ny bruker
    Bli med dato
    11.08.2010

Standard 3 Uker i Brasil med familien - der?

Hei sammen,

Så jeg allerede oftere i dette forumet, som min eldste datter i fjor i Brasil har brukt. Var et år av en student utvekslingsprogram i Belo Horizonte. Denne gangen, vi hadde to brasilianske utvekslingsstudent her og fantastiske vennskap har oppstått.

Nå vil vi besøke som 'våre' sønner og den "overordnet" i vårt datterselskap i Brasil i de kommende år. Derfor, det er tre "fast punkt" vår planlagte tur: Belo Horizonte Piracicaba og Patos de Minas. Hvis vi er, men noen gang i Brasil, vi vil se på annen måte selv ett eller to "highlights". Vår familie struktur må vurderes her som vi unntatt for våre tre "store" barn (15, 17 og deretter 18) har også våre to siste her (deretter 6 og 5 år gamle).

Fordi våre tre "faste" poeng (for "tyske omstendigheter") relativt langt fra hverandre, løgn, må vi vurdere, hva er ellers fortsatt mulig....

Kanskje noen har en idé her hva vi "nødvendigvis har sett" bør?

Kanskje noen reiste noensinne med små barn til Brasil? Og hvordan det ser ut med gul feber vaksinasjon i små barn - er det et problem?

Din hilsen

Regina

• Reklame

2. # 2
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    19.07.2006
    Sted
    Belo Horizonte

Standard AW: 3 uker Brasil med familien - der?

Hei Regina,.

Forhånd, Piracicaba er på São Paulo?.

Jeg har en generell 2-ukers program (også utgående BH) med bil foreslått en tid siden, som de yngre par har også gått gjennom.
    Siden du har Ja forblir referansepunktene du har, går på det minst en uke, bare 2 uker, også for deg.

Som ønsker hennes reiser i Tyskland, flyet eller buss eller minivan. Den store linjen ville være SP (piracicaba), deretter BRA, omkjøring under rute og Phatos Belo HorizonteOuro Preto, muligens den andre Kolonianstädte som Marina, Congonhas, São João av del REI, Tiradentes Petropolis og deretter Rio (som er et must for meg, hvis én allerede i) Brasil (er) til slutt strand ferie i Buzios og få hvile (de andre fortsatt har delt og er også i) Paraty (har vært). Dermed er de 3 uker allerede rundt.

En venn av meg gjorde det en gang med 2 barn, deretter 12 og 9, som var ikke noe problem, som har investert lite penger og en liten omvei i São Paulo med ess for 3 dager for barn til Iguassú gjort. Siden stresset begynner men så langsom.

Alternative Vitoria du også med minivan av SP fra Piracicaba, Phatos, Belo gjør, horisonter, innføringen, og deretter igjen fra Rio over Doutra tilbake til SP. Er bare ne kostnader problemet.

For ytterligere detaljer og henne om noe som ønsker, kan du Ja ganger en liten planet PRäzisieren.

Hilsen
    Tiradentes

3. # 3
    Ny bruker
    Emnet startpakke

Bli med dato
    11.08.2010

Standard AW: 3 uker Brasil med familien - der?

hallo

og, først av alt takk for rask svar. Beklager at jeg logger meg bare nå, men vi er fortsatt en uke ferie stenge og noe tidligere var så mye kaos, at jeg ikke har klart å registrere.

Jeg har uttrykt meg kanskje ikke så helt rett. Vi ønsker ca 1-1 1/2 uker tidsplan, vi på vår gjest sønner og Laras vertsfamilie i Piracicaba,. Belo Horizonte og Patos de Minas ønsker å bruke.

Så er ren tid mente at vi ikke blir så tid til "go" som sådan. Totalt 2 1/2-3 uker gjenstår å oss for "eget" turer så ca. (i henhold til om vi bo 1 eller 2 uker med familie...).

Derfor hadde jeg talt på 3 uker. (Totale vi har tid så 4 uker!)

Ingenting mot en Vantour er i utgangspunktet å bruke - men jeg tror ikke "Tyske" ideer til km/tidsenhet for å fortsette. Vår datter fortalte oss at det også hovedveier med tyske autobahns er sammenlignbare.

Er for eksempel Piracicaba - Patos de Minas på en dag til å takle?

Med van spørsmålet vil oppstå om det kan være fornuftig for ikke å velge en "enveis fare" (Hvis den i) Brasil (er mulig), og enveis flyturen til São Paulo å fly, og på vei tilbake fra bra.

Hva leverandører av varebiler er det i Brasil - og enveis priser er også mulig?

Turen bør ikke zuuuuuu dyrt - derav versjonen ville helt OK jeg liker med van. Fordi selv med relativt billige priser i Brasil polet kommer sammen med 7 personer, men alltid direkte ne penger.

Men rimelig å vurdere at jeg trenger å vite først hva en minivan kostnader (i enkelte land, som er nemlig outrageously dyrt!), og om det er fornuftig å sette mer på van at hver "spot" og resten på kortsiktig leie av en bil med ess.

São Paulo - Piracicaba vil være lett å nå også med buss (selv om med bagasjen sannsynligvis også ikke så morsomt vi kunne plukkes også ist... aber det kanskje).

Ouro Preto er forresten allerede på programmet - en av Laras gjest brødre bor der, og vi vil definitivt besøke Ouro Preto ved BH fra.

Takk erstmal og hvis leverandøren van vet, jeg ville være glad om et tips.

Din hilsen

Regina

Lignende tråder

1. Svar: 0
    Siste innlegg: 3. Mars 2010. 19: 44
  2. 4 Uker Brasil med to venner (Vennligst hjelp)
    Ved marcelinio i Forum-reise til Brasil
    Svar: 4
    Siste innlegg: 4. Januar 2010. 20: 14
  3. 3 Uker Brasil med bil - tips??
    Ved bmueller i Forum-reise til Brasil
    Svar: 12
    Siste innlegg: 28. Desember 2009, 22: 53
  4. Første møte med familie av min kone i Brasil
    Ved weninger i Forum-reise til Brasil
    Svar: 12
    Siste innlegg: 6. Juni 2005. 18: 05

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •