Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 1 av 3 123 SisteLetzte
Viser resultatet 1-6 av 18
Permanencia og – CPF: Hei! Jeg har tenkt i nær framtid kona til Brasil for å emigrere, SC, Timbo, men ønsker Permanencia og den – CPF gjelder bare på stedet. Nå, jeg har noen spørsmål og håper svarene her for å få. 1. Jeg har hørt som programmet for Permanencia
  1. # 1
    Brukeren
    Bli med dato
    25.07.2010

Frage Permanencia og – CPF

hallo!
    Jeg har tenkt i nær fremtid til min kone etter Brasil å emigrere, SC, Timbo, men ønsker å be om Permanencia og – CPF bare lokalt. Nå jeg har noen spørsmål og håper svarene her for å få.

1. Jeg har hørt at programmet for Permanencia kan ta opptil to år. Dette ville Ja lenger dårlig, men ennå Permanencia og den – CPF er nødvendig å øke beholderen i porten.
    Å få noen et dokument kanskje på PF, som du kan vise toll i Itajai, slik at jeg får gratis beholderen?

2. Den ville ikke gir mening, jeg ville gjelde for en politiet klaring sertifikatet i Tyskland og permisjon fra domstolen i beglaubigen, eller kan jeg be om at like godt i Blumenau og gjøre?

Sannsynligvis vil oppstå sporadiske spørsmål tid, men for tiden blir jeg noensinne ville fornøyd og takknemlig, hvis jeg vil få svar på disse to spørsmål.

Allerede på forhånd takk.

Tchau,

Nødvendig
    Endret fra andre hånden (26 juli 2010 til) 13: 57 (Klokke)

• Reklame

2. # 2
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    04.05.2006

Standard AW: Permanencia og – CPF

Zitat Originally posted by Gebraucht Beitrag anzeigen
    1. Jeg har hørt at programmet for Permanencia kan ta opptil to år. Dette ville Ja lenger dårlig, men ennå Permanencia og den – CPF er nødvendig å øke beholderen i porten.
    Å få noen et dokument kanskje på PF, som du kan vise toll i Itajai, slik at jeg får gratis beholderen?
    Nei, slik at dette ikke er mulig!
    Du kan bruke enten du for visa allerede i Tyskland av kompetente bras. Konsulatet, så du kan har også komme til å flytte beholderen.

Eller hvis du nødvendigvis vil bare foreslå PERMANÊNCIA i BRA, så du ville nød å ta også i kjøp, om nødvendig 2 år eller vente til PERMANÊNCIA gjennom er lengre. Inntil da, kan beholder med husstanden bli innført duty-free.

Nødvendig si takk.

3. # 3
    Brukeren
    Emnet startpakke

Bli med dato
    25.07.2010

Unglücklich AW: Permanencia og – CPF

Zitat Originally posted by Cônsul Beitrag anzeigen
    Nei, slik at dette ikke er mulig!
    Du kan bruke enten du for visa allerede i Tyskland av kompetente bras. Konsulatet, så du kan har også komme til å flytte beholderen.

Eller hvis du nødvendigvis vil bare foreslå PERMANÊNCIA i BRA, så du ville nød å ta også i kjøp, om nødvendig 2 år eller vente til PERMANÊNCIA gjennom er lengre. Inntil da, kan beholder med husstanden bli innført duty-free.

hallo
    Jeg hadde allerede fryktet slike et svar. Allikevel Takk!
    Nødt til å vurdere nøyaktig hvordan jeg gjør det meg. Jeg kan sende noen pakker Brasil og selge resten her. Eller I bite i sour Apple og i stedet visum-søknad hvilke deretter minst en annen seks måneder lenger vil skille meg fra min kone her. Siden sist jeg så i September i fjor, vil jeg sannsynligvis velge alternativet første og Selg alt her fordi min kone virkelig savner meg.

4. # 4
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    04.05.2006

Zitat Originally posted by Gebraucht Beitrag anzeigen
    ..Eller I bite i sour Apple og i stedet visum-søknad hvilke deretter minst en annen seks måneder lenger vil skille meg fra min kone her. ...
    Hvorfor 6 måneder? Gjorde at du liker bras. Konsulatet sa at det ville ta så lang tid for å utstede visum for PERMANÊNCIA?

Hvor lenge er du gift allerede? Hvis det er mer enn 5 år, er konsulatet fra innen visa uker 3-4.
    Hvis du giftet seg ennå ikke 5 år, holder oversikt over programmet Brasilia og det vil bli besluttet. Selv da vil det ikke lenger enn 3 måneder ta.

Avgifter av EUR 170-er enkelt kroker på programmet i Tyskland (ca R$ 390,-). I BRA, programmet for PERMANÊNCIA koster bare R$ 102,-!

5. # 5
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    Mai 21, 2008
    Sted
    Ilha Grande

Permanencia i Tyskland gjelder for er jeg tror lettere som i Brasil, alt går raskere, minst med meg ´s gikk relativt raskt.
    Hilsen Willi
    Nødvendig si takk.

6. # 6
    Brukeren
    Emnet startpakke

Bli med dato
    25.07.2010

Vi er gift nå 20 måneder. Ekteskap var i Tyskland og i Brasil Det er allerede registrert. Bare brist, min kone har å bli beskrevet som deres identitet kort og pass. Jeg ble undervist av konsulatet i Frakfurt, at det minst 4 måneder kan ta i Brasil, til min søknad det vil bli behandlet. Min kone må sende også dokumenter til meg (som tar tid igjen), slik at jeg kan helt lar alt på konsulatet.
    Problemet er også selge av et hus der jeg er involvert i et kvartal i hele greia. Ellers kunne jeg begynne nå allerede med anskaffelse av dokumentene. Men er alt fra salg av huset avhenger. Inntil da, kunne jeg gjøre programmet til konsulatet. Vurdere gang jeg gjør bruk nå, får mitt visa etter 4 måneder kanskje og huset er fortsatt ikke solgt. Jeg må være migrerte men ikke senere enn tre måneder etter mottak av visa. Minst, som ble fortalt i Frankfurt. Så kan jeg bare sende søknaden, så snart det er huset som er solgt. Du må være også fra det faktum, som kjøper et hus, ville like å flytte det umiddelbart, og ennå ikke tilbrakt måneder vil vente. Hva ville tilfellet, men widerrum når et visum-søknad etter House salg. Og som også tidligere nevnt av ganger for ikke å nevne mangler min kone.

Side 1 av 3 123 SisteLetzte

Lignende tråder

1. ulovlig og Permanencia?
    Ved Carmen i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 5
    Siste innlegg: 13. Mai 2009. 11: 13
  2. – CPF og selvangivelse
    Ved pica-pau i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 5
    Siste innlegg: 8. September 2007 04: 15
  3. – CPF og selvangivelse
    Ved kitesurfing-universe i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 1
    Siste innlegg: 27. April 2005 15: 45
  4. – CPF og selvangivelse
    Ved Yenz i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 3
    Siste innlegg: 12. November 2004 09: 49
  5. Ekteskap og Permanencia
    Ved Anonymous i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 6
    Siste innlegg: 23. Juni 2004. 09: 27

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •