Oi,
Siden jeg nå sakte alvorlig planlegger å en venn etter Brasil (RJ) å fly etter hun tidligere i år har besøkt meg i Tyskland under en tysk kurset, noen spørsmål som kommer opp med meg. De kan handle dum i omstendigheter, men jeg fly for aller første gang og har lik en flott reise til å gjennomføre i henhold til Respekt.
(1) Før turen:
(a) vaksinasjon: Hva vaksiner anbefales, og er et presserende behov. En reise i brasilianske hinterland er ikke planlagt. Ikke mer enn en tur til Petrópolis...
(b) kontanter /.Ta ut penger: Jeg leste i forumet at det er mulig å ta ut penger med normal kortet i Rio. Jeg vil deretter evt.. 100EUR bar, og 200 i R$ ta for første 2-3 dager, for resten deretter ta via debetkort. Er det tilrådelig eller er det andre tips jeg bør ense?
(2) Til den Flight:
(a) overføringstid: Jeg har tenkt mangel direktefly av DUS med AF over Paris til Rio for å fly. Avreise bør være mellom jul og nytt år. På Internett finner jeg noen avtaler med et opphold på flyplassen CDGvon om 1h30min. Dette er tilstrekkelig, eller er det for kort (hensyntatt volumet av julen ferie).
(b) da leste jeg noe to dokumenter, oppnådd like før landing. Er det fortsatt gjeldende? Hva dokumenter er det og hvordan de ser, eller hvordan må du fylle det?
Hvis det er andre ting å si som nødvendigvis bør peker, gi meg beskjed. Jeg er takknemlig for noen råd, og jeg har sikkert lang tid ikke alt som er viktig på skjermen.
Muito obrigado
Marco

Emnet startpakke
)... DUS kan nås på to timer.