Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 1 av 3 123 SisteLetzte
Viser resultatet 1-6 av 16
Mitt første fly - og deretter til Rio:): Oi, fordi jeg nå sakte alvorlig planlegger å fly når hun tidligere i år har besøkt meg i Tyskland i løpet av en tysk, en kjæreste til Brasil (RJ) komme med meg noen spørsmål på. De kan handle dum i omstendigheter, men jeg 'm flying for første gang, og har tilsvarende
  1. # 1
    Ny bruker
    Bli med dato
    09.03.2010

Standard Mitt første fly - og deretter til Rio:)

Oi,

Siden jeg nå sakte alvorlig planlegger å en venn etter Brasil (RJ) å fly etter hun tidligere i år har besøkt meg i Tyskland under en tysk kurset, noen spørsmål som kommer opp med meg. De kan handle dum i omstendigheter, men jeg fly for aller første gang og har lik en flott reise til å gjennomføre i henhold til „Respekt“.

(1) Før turen:
    (a) vaksinasjon: Hva vaksiner anbefales, og er et presserende behov. En reise i brasilianske hinterland er ikke planlagt. Ikke mer enn en tur til Petrópolis...
    (b) kontanter /.Ta ut penger: Jeg leste i forumet at det er mulig å ta ut penger med normal kortet i Rio. Jeg vil deretter evt.. 100EUR bar, og 200€ i R$ ta for første 2-3 dager, for resten deretter ta via debetkort. Er det tilrådelig eller er det andre tips jeg bør ense?

(2) Til den Flight:
    (a) overføringstid: Jeg har tenkt mangel direktefly av DUS med AF over Paris til Rio for å fly. Avreise bør være mellom jul og nytt år. På Internett finner jeg noen avtaler med et opphold på flyplassen CDGvon om 1h30min. Dette er tilstrekkelig, eller er det for kort (hensyntatt volumet av julen ferie).
    (b) da leste jeg noe to dokumenter, oppnådd like før landing. Er det fortsatt gjeldende? Hva dokumenter er det og hvordan de ser, eller hvordan må du fylle det?

Hvis det er andre ting å si som nødvendigvis bør peker, gi meg beskjed. Jeg er takknemlig for noen råd, og jeg har sikkert lang tid ikke alt som er viktig på skjermen .

Muito obrigado
    Marco

• Reklame

2. # 2
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    September 20, 2007
    Sted
    Morro Branco/Filderstadt, Tyskland

Standard AW: Mitt første fly - og deretter til Rio:)

Moin.
    Det er Flyreiser FRA RIO med TAM.Jeg tror en bedre, den ikke '.God tur

3. # 3
    Brukeren
    Bli med dato
    07.06.2007
    Sted
    Nærheten til Stuttgart / Búzios

Oi Marco,

ganske riktig, som Cora skriver, bedre det er ikke som du er med TAM fra Frankfurt skal Rio Tøys.
    Har angitt for du ganger f.eks 30.12.2010 til 19.01.2011 på billigflieger.de - med resultatet av 668,73 EURO.
    Gjør du ganger rask smart...

4. # 4
    Ny bruker
    Emnet startpakke

Bli med dato
    09.03.2010

Hm, prisen er selvfølgelig en Knaller... wenn jeg sammenligne dette med AF, TAM er mer positivt at 400€. Er det en krok eller avveininger i vilkårene for kvalitet/sikkerhet/tjenesten?

Brasiliansk har kommet seg i begynnelsen av året godt med AF (booket på KLM). Det er derfor jeg har tenkt i utgangspunktet å følge henne.

FRA også fortsatt en god hjørne av meg er borte (er en nordlys) )... DUS kan nås på to timer.

5. # 5
    Brukeren
    Bli med dato
    07.06.2007
    Sted
    Nærheten til Stuttgart / Búzios

... og hvis du bestille gjennom lturfly.com, hvilke tilbud tilbake ved å trene IN the Frankfurt airport for 33 euro. Habs har ofte gjort, både Düsseldorf og Stuttgart og fungerer helt fint!

Du håper de rette beslutningene og god reise (beeil du!)...

6. # 6
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    Mai 21, 2008
    Sted
    Ilha Grande

Reiser i backcountry: La i Tyskland gjøre uten frykt du, i delstaten Rio de Janeiro overalt er trygt kan komme dit uten å gjøre mange vaksinasjoner
    Din Cashplan er greit
    Hvis du kommer på Ilha Grande, penger som satt med, ´s ingen salgsautomat maskiner

Hvis du kommer med AF, stress du ikke med overføringen i Paris, som er kort sagt forsyning, men hvem vet hvor mye tid du egentlig trenger fra ankomst til avreise

En er dokumentet posten med dine personlige opplysninger, kan du være i ditt passport og igjen avsløre ved avreise. Ikke mye å fylle.
    Du kan gi den andre i tollen som du kan fylle ut, hva du putter med i kontanter og varer. Vanligvis tverrgate en alle da som turné med ingen på, bortsett fra når du tar med spesielt dyre gaver.
    De beste ønsker
    Willi

Side 1 av 3 123 SisteLetzte

Lignende tråder

1. Billig fly til Rio
    Ved paulaner i Forum-reise til Brasil
    Svar: 0
    Siste innlegg: 4. Februar 2009. 16: 02
  2. Empregada etter ENU og deretter?
    Ved lucyslo i Forum-arbeid / internship / studien
    Svar: 2
    Siste innlegg: 28 Juli 2008. 23: 13
  3. VARIG fly til Rio!
    Ved Cavalo i Forum-reise til Brasil
    Svar: 7
    Siste innlegg: 16. August 2007, 02: 22
  4. Gifter seg i Brasil og deretter tilbake til Tyskland
    Ved pittre i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 1
    Siste innlegg: 26. Januar 2006. 15: 43
  5. Fly mellom juli og August til Rio?
    Ved sia i Forum-reise til Brasil
    Svar: 7
    Siste innlegg: 13. Mai 2005. 17: 26

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •