Hei folk,
(Beklager, jeg har funnet ingen vorstellungstread)
Jeg var allerede 2 ganger i Brasil. siste gang 5 år siden. Siden jeg var bare i rio, med min Pearl. 10 år før var jeg noensinne motta.
nå vil jeg ut igjen.
Jeg var nesten 30 x i thailand.
Jeg er selvfølgelig siden 2 ukens her på lesing, men jeg vil gjerne prøve å pakke alt til en slitebane.
Derfor endschuldigt behage jeg her slitebane gjøre på egen hånd, men jeg ønsker å dokumentere mitt komplett reisevorbereitung her fra nå av. den andre mai "neubies" kan dra nytte av dem.
Jeg har valgt to mulige mål for meg. enten skal jeg Salvador og noen offshore øyer (morros) eller jeg vil Nord med Natal og/eller Fortaleza.
Spørre på siden starter min første. hvor ville du kjøre hvis du ville leter etter vakre strender, Billige posadas og mulige sikkerhetsmarginer.
i thailand er sikkerheten så enorm. der kan du flytte fordi alene, i to regioner på ehsten som er rimelig sikker på?
også, jeg vil også ha et bestemt natteliv sammen med starnd. Jeg trenger ingen tekno diskoteker, men noen problemer ville være men hyggelig. bli kjent kanskje Ja også til ene eller den andre hyggelig brasiliera.
hvor er du flyreiser Hvis du vil ha bedre / billigere ut? Salvador eller fortaleza?
anvendt tid bør være november. hvor er været bedre?
tur varigheten vil være ca 4 uker.
objektiv av urlaubes: se noen nydelige strender, gechillte dag og natt bor ikke så kjedelig.
Jeg skal også tale liten spansk. Jeg vet at det er feil språk, men jeg har snakket med, der er min ex (brasiliera), en kubanerin og en portugesen, sa at jeg vil videre kommer også med spansk. Hvorfor jeg lære spansk? fordi jeg jobber der for kan gjøre bruker, og det er fortsatt spent av andre spansktalende, vakre land som fremdeles venter på å bli utforsket.
erstmal vakre Takk for alle hjelpe.

Emnet startpakke