Oi Vandercammen!
Sitatene oppført etter du er bare først av meg, som er andre to av Mr. Manoon.
Vennligst mer presist for å se deg, hvis du har sitater.
Mfg Daniel![]()
Velkommen til forumet av Brasil-Web
... i hele Brasil på en side
bli med …simple
ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!
PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!
15takk
Oi Vandercammen!
Sitatene oppført etter du er bare først av meg, som er andre to av Mr. Manoon.
Vennligst mer presist for å se deg, hvis du har sitater.
Mfg Daniel![]()
Har endret men hva Hooooooo, du har brakt nye teknologier, gjøre selv rake i hånden og bringe i hvordan du kan tjene mer på caipieras.
Vi lever til-tallet av globaliseringen, fordi nasjonalisme har ingenting mer å se og Brasil allerede umulig, siden det er ingen rassereinen etniske eller religiøse samfunn. Brasil er Abraham Wurstkessel.
Siden den franske revolusjon, var fascist Fasces i forstand av populære suverenitet reinterpreted som en statsautoritet i, som bør holde folk. Det italienske ordet for Buendel kan også referere til frets, så foreninger. I denne forstand, ble flertall av fasci brukt siden ca 1870 for fagforeninger, bønder og andre interessenter. Og så må være fascisme i Brasil-interpetieren.
Til å tilgi gibts nix det var utilgivbare, bare solltewn note ikke glem problemet er Ja det frischfröhlich gikk siden da, Stalin, i Kina, Afrika,... eller under selv i Sentral-Europa. Og helt oppdatert. Vær så snill, vennligst ikke feiltolke meg Hva masker ut fordi den bare demokratisk valgte israelske regjeringen bare for Ordspråkene???????
en bør ikke glemme også Iran... og.
Endret ved Vandercammen (29 juni 2009 rundt) 14: 30 (Klokke) Årsak: Stavekontroll