Sirkelen lukkes.
Etter Lemi før noen gang bak dem hadde forlatt nabolaget av Leme, Rio og mutated til mg, det bryter etter flying besøk i Bahia og en Liebelei med Heiligen av Geist av Setiba på nytt i de gamle hjem på: Rio de Janeiro!
Men ikke som første gang, for å gjøre sin første erfaringer med de brasilianske kvinnene, men denne gangen til arbeidskraft skriving Sepetiba... akkurat det Thyssen-Krupp området, dets direktør nylig i AF-447 Flight Air France krasjet alvorlig.
Om det vererst siste Lemis station i Brasil vil bli besluttet bare etter kjøring av hans misjon. Minst ville det være en ærverdige konklusjon vil gis i en annen del av brasilianske jern malm industrien i drift.
Navnet RIO høres bare fantastisk! Men verken arbeid eller Overnatting ligger i den faktiske. Sepetiba Bay med suburb of Santa Cruz ligger ca 70 km fra Rio ´s Centre bort, men lett på Avenue-Brasil er eller å nå Recreio og Barra.
Jeg er mandag morgen på ca 12 ° C lokal Temp i Belo Horizonte i min VW muggen fra den siste helgen i Sitio GOL. Nå hadde jeg byttet min 1.0 L-Motor-drift gjør mot en glitrende 1.6 L-GOL hva skal påvirke betydelig reisetid og 450 km av kjørekomfort, fordi endelig 1.6 L-versjonen hadde også en servostyring. Hva luksus! Men er han ikke akkurat en lagring mirakel med forbruk av 12 liter av alkohol på 100 km (uten å bruke klimaanlegg).
Etter at jeg hadde venstre GOL-7 ganger om natten i de siste månedene på veien, og han nøyaktig 7 ganger ble brutt, men bare for første gang med tap av min bilradioen (jeg ikke erstattet det, fordi jeg visste at det ville bli stjålet allikevel igjen), jeg ønsket å tilbringe båtturen uten min Lindenberg CD og investert i en ny radio kort tid før avreise. Ikke at jeg håper, at ting i Rio ikke ville komme i klem meg, men Lemi sa til seg selv: Neue håper, nye Glueck... og virkelig på Br.
Arkivert etter jeg berømte beryktede noen slike tragedier måtte leve med BR 101 og BR-262, både på motorveier av sine kroniske overbelastning og mange ulykker, noe som resulterer i død, er som under meg ikke ukjent BR-040 sømløst i rekke katastrofer-BR en ´s.
Kort tid før Santos Dumont, oppkalt etter det født (etter offentlige brasilianske mening) oppfinneren av fly, selv mein Gud, jeg skjønte disse kurver ville som også kan rette ut noe mer "og allerede fikk jeg la deg medrive første Lichthupen av Gegenverkehrs i ansiktet. I prinsippet, kan dette bety bare 2 ting: politiet eller ulykke. Sistnevnte var tilfelle. Bare i ett av disse stramt kurver, hadde en lastebil plassert på hans bredside. Politiet og onlookers var allerede på bakken. Mer, enn for befolkningen tilstøtende aktiviteter var nærmere titt pågår. Ganske verdifull lastebil lasten var allerede dyktighet dyktige entsorgt (se foto - pilen). Alle under øynene til politiet tilsynelatende lei. Deres funksjonen syntes bare å være å kontrollere at alle innbyggere maksimum stjålet en pose... det var nøyaktig, sement sekker!
Etter at jeg allerede clearing ut av yoghurt og kull-lastebil hadde sett ´s, ble nå en mye mer betydelig for brasilianske varer ombord av overturned lastebil ´s. hvilke brasilianske drømmer ikke om Casa PRopria, internt, og hvis det bare i ett Favela i Santos Dumont er. Ganske respektfull Hvis også kontroversielle far til luftfart utstyr (brødrene Wright fra USA ta høyre fly oppfinnere i tillegg til å fullføre!) ville ha gitt absolutt straighter kjører sin by, ikke minst av alle å nyte sin hobby av fly (og også destinasjonssiden) til.
Men Brasil ville ikke Brasil Hvis det kunne endre ansiktet på et øyeblikk. Endringen kom senere, noen få kilometer i Juiz de fora. Selskapet CONCER annonsert i store bokstaver på Hier en Mautstrecke begynner. Fra nå av skattebetaler måtte bokser for samme veien to ganger: Når til staten i form av bilen skatt og andre gang direkte til over neste 200 km fordelt 3 Bomringen. Summa 21,60 r var alle $. For dette var det deretter men perfekt asfalt på en 2 lane motorvei. Potholes fraværende.
Over på Mercedes plante, der tiden bare sprinter liten lastebil ´s havet er produsert gings over avstander serpentine-rike gjennom Serra av 1000 m ü. M. høyde til Rio ned. En Toyota Corolla som meg syntes å være plutselig cocky verfolgte, allerede hele ruten og trykket på røret og overtook meg. Jeg tok på utfordringen og så det gikk med squeaky dekk gjennom godt konstruerte serpentin utfor mot Bay av Guanabara. Jeg absolutt trenger ikke å nevne at Toyota av bare andre vinneren var...
Forbi fille gikk teppet selgere, gull bananer står og senere mange møbler og lagrer den mot Linha-Vermelha. Terreng som er kjent for Lemi. Til slutt, han hadde gjort sin første erobringer der. Marta fra distriktet av Maracanã var etter Barbarella Juliana nummer 2 på listen over erobringene (ikke bekymre deg... jeg gjøre ingen navnelisten). Admittedly det var Juliana av mindre en erobring, men hennes lisens og hennes indianar ansiktstrekk (for ikke å glemme deres karakter) hadde trukket meg helt under stave. Hun hadde noen raubtierhaftes og understreket dette av deres kjole i tiger hud design. Rent optisk perfekte kvinne. Marta var så forskjellig. Ved første øyekast, hun var noe mager og også hadde ikke et spesielt pen ansikt, men hun er tilhører Lemi gjør gal med hennes erotiske utseende og stemningsfull løfter. Det var nesten uunngåelig at vi 2 timer er allerede sammen var etter vårt møte i seng. Marta var erfarne. Og for det på tiden fortsatt nesten uskyldige Lemi, som inntil da bare visuelt, men sjelden fysisk hadde oppfattet brasilianske damene, dette var verdt i gull. Du kan kalle det også veiledende, fordi fra da av denne rase slipp det ikke lenger.
Unnskyldninger. Jeg skjønner allerede... jeg slå av. Jeg også hadde å gjøre nettopp det på dette tidspunktet, fordi jeg så at fortegnet Linha amarela, kjent fra mange favela kriger. Hvis det meanders gjennom utgangspunktet svært nær Linha amarela, kan du få en følelse av Gänsehaut. Venstre og høyre, tilsynelatende innen rekkevidde, lined opp favelas som perler på en streng. Perlen er feil ord, selvfølgelig. Det er stinkende kloakk, hvilke noen ganger nesten romantisk effekt gjennom noen få sprut av farge på noen få vegger av bygninger ellers endeløse havet av murstein. Men langt fra. Dette har lite å gjøre med romantikk. Siden innvandrere fra nordøstlige Brasil i en tilsynelatende endeløs linje av favela innganger enqueuing er fattigdom og kriminalitet i slike byer som Rio og São Paulo verre fra år til år og spesielt lyste!
Men igjen, mirakelet skjer. En struktur som kommer ut plutselig i havet favela som er formet av moderne architectonics og min baksiden napp mer og mer tanker stater i tungsinn kan være. Til høyre bygget jeg João Havelange stadion se for Panamericano spill holdt i Rio i 2007.
Byen er nå stadig endret. Middelklassen distrikt, favelas, høy stige bygninger, kjøpesenter og deretter tunnelen etter Barra da Tijuca. Tidligere, jeg må fortsatt 3,60 R$ Firefox bompenger. Etter at jeg hadde krysset tunnelen, jeg følte meg som i sentrum av moderne nordamerikanske byen. Det var utrolig, som Rio kan endre ansiktet hans.
Jeg bog men rett av i retning av Recreio, hvor, hva jeg fortsatt ikke visste før et par timer før ankomst i Rio, min overnatting skal ligge.
Jeg hadde kalt konstruksjon området kontorist på vei til Rio og lurer på hvor jeg skal gå faktisk. Hun ga gjennom meg en diskret publiserte adresse som skal vise seg som en ekte luksus bunker. Det er en av dette leilighetshotellet med alle klokkene og plystre som svømmebasseng, treningsrom, Espaço gourmet osv. Rom med utsikt over sjøen, der gutta ønsket å vise sine ferdigheter på surfing. Synet var vakkert (se foto - pilen). Det var faktisk som ferie, men det bør være siste gang at jeg bør nyte dette synet. Fra nå av ble det sagt å forlate igjen byggeplass daglig og som betydelig blant annet huset før daggry, og etter solnedgang å angi.
Den umiddelbare stranden brakte meg slik at ingenting er avgjørende. Kanskje i noen dager godt, og Nice, men Lemi må blant folket, og det betyr et sted i Santa Cruz, i nærheten av Sepetiba-området, søke. Å få det gjennom selskapet noen overtalelse vil sannsynligvis være nødvendig. Ikke fra pris årsaker, men sikkerheten BEDENKEN.
Fortsatte bestemmes...

42takk
Svare med tilbud
Emnet startpakke