Oi Super Fur,
kan bare bekrefte ditt tips for Lemi.Castelo Pedras er faktisk et must. Live unna ca 300 m derfra. Han kan komme via Ritz og Anil fra Recreio, er sannsynligvis raskere.
index
Hilsen
Chris
Velkommen til forumet av Brasil-Web
... i hele Brasil på en side
bli med …simple
ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!
PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!
Oi Super Fur,
kan bare bekrefte ditt tips for Lemi.Castelo Pedras er faktisk et must. Live unna ca 300 m derfra. Han kan komme via Ritz og Anil fra Recreio, er sannsynligvis raskere.
index
Hilsen
Chris
Horny... helg gehts i "Castelo". Dette er allerede gebongt. Kan jeg faktisk gå med bil? Denkts av, det er nå i en bilstereo...Ja, og når du gå dit i kveld av? Kanskje foretrekker jeg samme tur med taxi. Er faktisk ikke for langt og så jeg kan trekke minst et par øl.
CDD er også like rundt hjørnet. Jeg oppdaget Google Maps. Gjennom Google vet jeg nå også hvor jeg bor. Direkte ved siden av den Favela "Vila Amizade" (hvilket forførende misvisende navn!).
6 flere små favelas ligger i området rundt. Det iss her som på landsbyen. Hvem ville trodd at... og som heter nå byen RIO!
"In the evening" er god. På Castelo jeg vet ikke Funk i Rio, i et "ekte" Baile så klokka tre om natten, den andre er varm. Hehe, Minas adjø, Velkommen til Rio!Originally posted by O Baiano
Til Castelo: ferge - uansett om taxi eller selv - 1 am, 1: 30, ankomst skulle rundt midnatt, sikre, men OK. Som jeg sa, fredag til lørdag, sier (for eksempel) i morgen.
Hei, Hei. Hvis bildet av terrasse din leilighet ble skutt, er favela "Chico Mendes", som parken med Lake øst for. Nord for (favela) som tiltrer deretter "Vila Amizade" på. Jeg vet dette kurset bare gjennom eksterne kilder.Originally posted by O Baiano
Klart du kan kjøre med bil til slottet, det eneste spørsmålet er du, hvordan kommer tilbake?
Jeg si ganger nøye: enkel BRL 25 taxitur, selvfølgelig bare et grovt anslag, som kan være interessant for meg, hva er egentlig vanlig (omsettelige) Tariffnr.
Bare ne du har kontakt kvinner, nummererer mobile allerede...
[PS: en zuverläsigen kontakt med mannen jeg ville bare om også må organisere bare nummeret.] Han måtte være sponset men (også). [Melding, hvis du vil gi hans tall.]
PS: Du bor, men allerede ganske langt ut i Recreio, korrigere jeg min taxi avgift anslå på BRL 35-40!
Endret ved swisschris (25 juni 2009 til) 13: 52 (Klokke) Årsak: feil buslinie