Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 3 av 49 ErsteFørste 123456713 ... SisteLetzte
Viser resultatene 13 til 18 av 289
Like Tree42takk
Nyheter fra Sepetiba: opprinnelig postet av supergringo Mir oppstod ennå hva, jeg selv var der, men aldri. Din første Baile Funk i byen du bør kanskje fredag i den & quot;Castelo Pedras & quot;. (Favela, Rio Pedras) erfaring (reisen av Recreio via Itanhangá må være den raskeste). Synes relativt
  1. # 13
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    24.01.2007
    Sted
    RJ / RP
    Bloggoppføringer
    1

Standard AW: Nyheter fra Sepetiba

Zitat Originally posted by supergringo Beitrag anzeigen

Men hva er invaderte meg, jeg selv var der, men aldri. Din første Baile Funk i byen du bør kanskje fredag i "Castelo the Pedras" ()Favela (Rio Pedras) erfaring (reisen av Recreio via Itanhangá må være den raskeste). Synes å være ganske moderat.
    Oi Super Fur,
    kan bare bekrefte ditt tips for Lemi.Castelo Pedras er faktisk et must. Live unna ca 300 m derfra. Han kan komme via Ritz og Anil fra Recreio, er sannsynligvis raskere.
    index

Hilsen
    Chris

• Reklame

2. # 14
    Sensor
    Emnet startpakke

Bli med dato
    28.10.2003
    Sted
    Belo Horizonte

Horny... helg gehts i "Castelo". Dette er allerede gebongt. Kan jeg faktisk gå med bil? Denkts av, det er nå i en bilstereo... Ja, og når du gå dit i kveld av? Kanskje foretrekker jeg samme tur med taxi. Er faktisk ikke for langt og så jeg kan trekke minst et par øl.

CDD er også like rundt hjørnet. Jeg oppdaget Google Maps. Gjennom Google vet jeg nå også hvor jeg bor. Direkte ved siden av den Favela "Vila Amizade" (hvilket forførende misvisende navn!).

6 flere små favelas ligger i området rundt. Det iss her som på landsbyen. Hvem ville trodd at... og som heter nå byen RIO!
    Du kan se
    i den lavere klasser.

3. # 15
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    lagrer

Zitat Originally posted by O Baiano
    Ja, og når du gå dit i kveld av?
    "In the evening" er god. På Castelo jeg vet ikke Funk i Rio, i et "ekte" Baile så klokka tre om natten, den andre er varm. Hehe, Minas adjø, Velkommen til Rio!

Til Castelo: ferge - uansett om taxi eller selv - 1 am, 1: 30, ankomst skulle rundt midnatt, sikre, men OK. Som jeg sa, fredag til lørdag, sier (for eksempel) i morgen.

4. # 16
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    lagrer

Zitat Originally posted by O Baiano
    Gjennom Google vet jeg nå også hvor jeg bor. Direkte ved siden av den Favela "Vila Amizade" (hvilket forførende misvisende navn!).
    Hei, Hei. Hvis bildet av terrasse din leilighet ble skutt, er favela "Chico Mendes", som parken med Lake øst for. Nord for (favela) som tiltrer deretter "Vila Amizade" på. Jeg vet dette kurset bare gjennom eksterne kilder.

Klart du kan kjøre med bil til slottet, det eneste spørsmålet er du, hvordan kommer tilbake?

Jeg si ganger nøye: enkel BRL 25 taxitur, selvfølgelig bare et grovt anslag, som kan være interessant for meg, hva er egentlig vanlig (omsettelige) Tariffnr.

5. # 17
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    lagrer

Bare ne du har kontakt kvinner, nummererer mobile allerede...

[PS: en zuverläsigen kontakt med mannen jeg ville bare om også må organisere bare nummeret.] Han måtte være sponset men (også). [Melding, hvis du vil gi hans tall.]

PS: Du bor, men allerede ganske langt ut i Recreio, korrigere jeg min taxi avgift anslå på BRL 35-40!

6. # 18
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    24.01.2007
    Sted
    RJ / RP
    Bloggoppføringer
    1

Zitat Originally posted by supergringo Beitrag anzeigen

PS: Du bor, men allerede ganske langt ut i Recreio, korrigere jeg min taxi avgift anslå på BRL 35-40!
    557 eller 748 fra rik Barra kjøring bussen, kjører alle kveld og 2,20 koster $RS.
    eller enda enklere med van av Recreio til Rio Pedras, som bør holde på dørstokken.
    ha det gøy
    Endret ved swisschris (25 juni 2009 til) 13: 52 (Klokke) Årsak: feil buslinie

Side 3 av 49 ErsteFørste 123456713 ... SisteLetzte

Lignende tråder

1. Nytt fra Parajuru
    Ved touchwood sosiale problemer i forumet
    Svar: 2
    Siste innlegg: 5. April 2011, 12: 36
  2. Nyheter fra DuSouto fra natal
    Ved Surfistas i Forum musikk og hendelser
    Svar: 0
    Siste innlegg: 14 September 2009, 13: 49
  3. Svar: 35
    Siste innlegg: 14. September 2007 12: 55 pm
  4. Avganger etter 6 måneder fra BR for nye Tourivisum
    Ved Verena i Forum-reise til Brasil
    Svar: 14
    Siste innlegg: 26. April 2005 19: 49

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •