Jeg videre i Rio...
5 Samba skoler i 6 dager (bedre sa: netter), ble forseglet med sann høydepunktet av min eksistens Rio: Imperatriz Leopoldinense... i Lemis hjerte nå allerede vinneren av Carnival-2010.
Det var kåt. Det var utmattende. Det var kaos. Og det var avgang av venner som jeg aldri vil glemme. Likevel, jeg er her nå ganger en pause i min rapportering fra Rio.
Jeg ønsker hendelsene i helgen strøm eksklusive plukke opp for den kommende boken. Også erfaringer min personlige med nåde ´ Mae Santa.
Bare på min siste natt i Rio de Janeiro, som jeg tilbrakte i Imperatriz-Leopoldinse, jeg vil fortsatt rapporten, ganske enkelt fordi han har for mange Schlüsselerlebnisse i seg selv, som vil sikre for å fullføre det generelle bildet av min Rio rapportering. Dermed lukkes sirkelen.
Å få appetitten for boken, kommer som en (kanskje ufullstendig) Oversikt over utestående kapitlene som selvfølgelig ikke altfor sier mye om innholdet. Også vil jeg starte her noen avstemninger i nær fremtid i forumet, anså boken, design og innhold. Jeg vil gjerne høre holdningene til Brasil Web-leseren og selvfølgelig senere ta hensyn. Endelig bør det være en best selger...
Manglende kapittel:
På Mae Santa
Hex - Lemis
Onsdag: Vila Isabel
-Desfile begynner
-Graces hevn
-Vila Isabel 2 dager før starten av krigen
Fredag: Portela
-Mini skole med (store ambisjoner til)
-Kaoset allerede ganske lukke
Lørdag: Rocinha
-Som krigen begynte på dagen