Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 2 i 49 ErsteFørste 12345612 ... SisteLetzte
Vis resultatene 7 til 12 av 289
Nyheter fra Sepetiba: PS: Hvis ynkelig tilbud og miljø i hotellet eller flat hotel du, OK, men det beste gym i området er i shopping Bandeirantes (Viktor fitness), topp enheter (det beste og siste innen hele byen) og store på kampsport (inkludert boksene). Klubben er helt ny, men
  1. # 7
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    lagrer

Standard AW: Nyheter fra Sepetiba

PS: Hvis du ynkelig tilbudet og miljø i hotellet eller flatskjermHotel nok, OK, men best gym i området er den øverste enheten i shopping Bandeirantes (Viktor fitness), (det beste og siste innen hele byen) og det er stor på kampsport (inkludert boksene). Klubben er helt ny, men sauteuer (til BRL-200 pm). To A! Kroppen tech i Barra er fortsatt like god 50% dyrere, ganske elegant, har hver Pool(s), og selvfølgelig også fryd for øyet funnet A...! Kroppen tech Praia er plassert for deg kanskje litt billigere enn Victor, men om du ønsker å bruke BRL 300 + per måned for atmosfære, jeg tviler enda mer enn månedlig avgift for klubben anbefalt av meg. De andre klubbene i Recreio er alle shit og fortsatt dyrt.

• Reklame

2. # 8
    Sensor
    Bli med dato
    29.03.2004
    Sted
    Rio/Saarland / Swabia

OLA Lemi!

Kanskje vi sees en dag... minst slik kolleger...
    Sjøforsvaret bygger det faktisk en ubåt base i tillegg til verftet. Og hvis åndene bør ringe meg igjen... quem sabe?

Vamos ver! (men som ansatte tjener, jeg er ikke tilbake over) )

Spiste logoen, se Deus quiser
    Ursinhuuuu
    Rio de Janeiro er en skitten by...

3. # 9
    Sensor
    Emnet startpakke

Bli med dato
    28.10.2003
    Sted
    Belo Horizonte

Uken starter på.

Alarmen går av 5: 30 pm, deretter frokost på rommet, ingen kaffe (ikke en maskin som – for Lemi er en katastrofe), deretter 1 time ri til byggeplassen over hinterland.

Etter at jeg den første natten grunnet mygg angrep ganske lite hadde sov dag på grunn av trøtthet ble deretter til evigheten. På slutten var fortsatt en mammoth møtet fra 15: 00 til 18: 30. Ved noen intens tvist rent under møtet kom min adrenalinet opp, men så langt som at trøtthet ble blåst bort.

Jeg er fortsatt litt forvirret, men så er dette den første dagen på en Riesenbau myndighet alltid. Det er en gris mye å gjøre, men du vet ikke helt hvor du skal begynne. En må bare ganger selv organisere og prøve å gjøre ikke av Herumgejammere av de innflytelse kollegene. Sett opp og deretter bare med hodet gjennom veggen kø slik at programmet. Så har Lemi alltid vært mest vellykket gjort –.

Så vi kvelden til 7 fabrikken gate til venstre, gikk gjennom den mørke Santa Cruz. Byen selv er ikke et problem. Minner meg sterkt av Guarapari, men uten strandpromenaden eller Ouro Branco i indre av Minas Gerais4 År med min bolig.

Som en passasjer, jeg måtte gå kikke etter salgsmuligheten i tilbake alleer og det problemene startet... Fasaden av hovedveien var fortsatt rimelig kjekk... gatene og alt for å skjule det var dypeste FavelaSüff, underverden. Flere ganger i de to første dagene her hadde jeg nøyaktig samme observasjon. Bak hvert hus veggen, plater gjerdet eller også proliferating elefant gress synes en shanty town å skjule.

Min kollega sa at jeg Ja ikke skal stoppe på vei til jobb, fordi deretter en horde av mennesker kommer og noe ønsker fra deg. Jeg trodde som overdrevet, men kan tenke så sakte, hva han mener. Han fortalte meg at han en gang hadde på et cruise en punktering og ønsket å begynne å endre hjulet. Når noen sterk fyrene „zur Hilfe“ kom, han hoppet i frykt i bilen og trykket på gassen. Opp til neste bensinstasjon han fortsatte på felgen, som selvfølgelig så helt i den Ass var. Minst hadde han, så han følte sin egen Ass lagret.

En annen episode, fikk jeg høre i går var at av gjenværende bak VW av bille. På vei til jobb, sto en bille på en svak skråning med dobbel spor road. Driveren var rundt i motor kupé, men, som viste seg på kvelden, syntes å ha vært mislykket, fordi feilen var alltid fortsatt på samme sted.

Det var imidlertid ikke lenger nøyaktig samme feilen... det var nemlig jacked opp og hadde ingen flere hjul. Følgende morgen, allerede, hadde dører og bagasjerommet lokket blitt ødelagt. Sent på kvelden da han var selv på taket og motorblokken manglet. Grunnen til at du må opprette bobla på taket for å få ut motoren, er tvilsom, sannsynligvis, men fordi det manglet nødvendige løfte utstyret.

Det er alltid utrolig hvordan i Brasil utviklet en fart av ting. Mens generelt på bygging områder-aktiv Brazilians bortkastet ingen enkelt trodde, enn si trodde på fremdriften for sitt arbeid, han viser stor interesse for fri være Reichung av sin acquis i hverdagen. At ´s starter med clearingvirksomheten ut av overturned lastebiler og opphører å være f.eks på den med tillegg av små verktøy for området. Her er ingen grenser fantasier og ha begrenset oppfinnsomhet av brasiliansk tar på her noen ganger ublu proporsjoner.

På mitt opprinnelige poeng i den Espírito Santo har jeg personlig må finne ut bokstaven tap av hele kabel trommer. Noen tilfeller har klarlagt. Avfall transportselskapet hadde forfremmet kabeltromler pent under et tynt lag av søppel på en lastebil gjennom gate fabrikken. Guardian var bare mistenkelig som lastebil ikke i retning av avfall dumpe abbog, men fortsatte rett på. Han hadde ta forfølgelse og tyven varene var sikret. Absolutt et heldig sammentreff, fordi vanligvis er i slike store tyveri så mye penger på spill, som også guardian eller hans hele selskapet for å være bestochen. Tilfelle av kabeltromler rekuperierten var ikke så et strøk av flaks, men incompetence på en del av organisatorene.

Når jeg ser inndata kontrollene på Thyssen fabrikken gate er så skarp, jeg kan forestille meg veldig bra, som er allerede utløpt. Det er så litt som sjekk punkt Charly atmosfære. Du vet aldri om du virkelig kommer gjennom, eller er arrestert.

Fortsatte...
    Du kan se
    i den lavere klasser.

4. # 10
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    lagrer

Rengjør! Jeg ser allerede, vil du raskt har utforsket hjørnet.

Men Santa Cruz og Favela? Vel, nå du hyperbole men litt. Kanskje kultur sjokk av en mg? Er, men ingen forhold til boligområde i ditt svigerinne andre fetter (eller som det kalles alltid forholdet), at du viste meg en gang, eller? Der var det virkelig skummelt.

Men det er absolutt en grunn til at begrenset RADIUS noen en med viktigste eller midlertidige innbyggerne i Barra som Tijuca faktisk bare én i hans kjent miljø. På den andre, nordlige siden av gaten av Avenida Amerika er bare for shopping, eller i noen klubber, ellers det forblir de Marapendi foretrekker mellom Avenida og beach, fortrinnsvis Sør av kanalen... og faktisk det entrenched likevel foretrekker egne Condominios eller de av venner.

Her er noen tips:

Kveld nødvendigvis tiden etter Pedra da Guaratiba, finnes det flere vanlig fisk lokalt, men også andre (enkel) restaurant (fisk ikke er forhåpentligvis direkte fra forurenset Bay). En (sjarmerende, men tapte) fransk kvinne servert i pizzeria.

De mest kjente stedet i dette hjørnet er trolig „do Bira“ (eller „Bira ´ s“) i Barra de Guaratiba, med en fantastisk utsikt over bukten. Sauteuer men proporsjonalt.

Et sted i nærheten (ved statuen av „Nossa uansett ich“) jeg er ganger med en ro fortiden en wither hovedsakelig øde øyene. Du bør også ta måltider. Rolig situasjonen har sine fordeler til god kremer … selv om solen ikke brenne, på død fisken i vannet og bort på kantene skarpe rock, sette deretter Solbrenthet ekkel meg.

På en helg kan du ta en utflukt i Mata Atlântica bak Itaguaí. Det er et sted en Foss ikke er nødvendigvis spektakulær, men fortsatt hyggelig. Jeg Tapp på Parque Vera Cruz, vet dette, men ikke mer nøyaktig. Kollegene dine vil vite som sikker. Avfall (men håndterlig) og signaturen av CVEN påpeke at liten innsjø under fossen er også besøkes på, men de fleste Weekenders (og lang sikt vacationers) foretrekker å ligge på elven under fossen på solskinn. Det er også noen enkle barer hvor det er musikk, churrasco, hyggelige mennesker og tilsvarende god ettermiddag som finnes langs den humpete „Hauptstraesschens“. Til min kunnskap finnes ingen fast politiet sjekkpunkter på veien, Takk Gud, fordi siste øl på mitt tidligere besøk var klart en for mye

Jeg kunne forråde du Sepetiba selv, vel …, hvor man kan sitte ganske fin og nyte en iskrem, eller der du kan surfe på Internett for 1 reais, men disse timen er virkelig ingen høydepunkter

Ganske (meget pent selv) jenter er imidlertid helt!

For shopping, anbefaler jeg at stedet til Santa Cruz, Campo Grande.

5. # 11
    Sensor
    Emnet startpakke

Bli med dato
    28.10.2003
    Sted
    Belo Horizonte

Hei SG,.

du er en av få, hvor begrepet "Ekspertbrukeren" virkelig er sant. Du bør virkelig tildelt denne betegnelsen ikke etter Registreringsdato eller antall bidrag... Så har du noen gang takk på forhånd for mange tips!

Zitat Originally posted by supergringo Beitrag anzeigen
    Rengjør! Jeg ser allerede, vil du raskt har utforsket hjørnet. Men Santa Cruz og Favela? Vel, nå du hyperbole men litt. Kanskje kultur sjokk av en mg?

du har rett. Rio er en kultur sjokk for meg. Selv om alt som jeg er ellers en favela nybegynner.

Er, men ingen forhold til boligområde i ditt svigerinne andre fetter (eller som det kalles alltid forholdet), at du viste meg en gang, eller? Der var det virkelig skummelt.
    Mente du virkelig? Ikke så ille, finner jeg den Conjunto Paulo VI. Kanskje grunnen til at jeg selv har brukt det. Hadde en endelig der selv om natten og gå ut fordi vi ga det vår datter når min svoger, på kvelden for å gå ut...

Et sted i nærheten (ved statuen av „Nossa uansett ich“) jeg er ganger med en ro fortiden en wither hovedsakelig øde øyene. Du bør også ta måltider. Rolig situasjonen har sine fordeler til god kremer … selv om solen ikke brenne, på død fisken i vannet og bort på kantene skarpe rock, sette deretter Solbrenthet ekkel meg.
    Dette høres faktisk som en vanlig turist.

På en helg kan du ta en utflukt i Mata Atlântica bak Itaguaí. Det er et sted en Foss ikke er nødvendigvis spektakulær, men fortsatt hyggelig. Jeg Tapp på Parque Vera Cruz, vet dette, men ikke mer nøyaktig. Kollegene dine vil vite som sikker. Avfall (men håndterlig) og signaturen av CVEN påpeke at liten innsjø under fossen er også besøkes på, men de fleste Weekenders (og lang sikt vacationers) foretrekker å ligge på elven under fossen på solskinn.
    Nee bedre SG, fosser gibts i MG, i Rio, andre ting interesse meg.

Jeg kunne forråde du Sepetiba selv, vel …, hvor man kan sitte ganske fin og nyte en iskrem, eller der du kan surfe på Internett for 1 reais, men disse timen er virkelig ingen høydepunkter
    Du vil le av. Vår side er i Sepetiba, men jeg vet engang ikke hvor det er plassert. I vår tilnærming vi går bare av Santa Cruz, og det er også fabrikken gate.

Zitat Originally posted by usinho4711

OLA Lemi!

Kanskje vi sees en dag... minst slik kolleger...
    Den Navy er det faktisk en ubåt bygge base i tillegg til verftet. Og hvis åndene bør ringe meg igjen... quem sabe?
    Jeg tror mitt opphold er svært begrenset tid. Første 3 måneder, så kanskje senere 2 måneder å hot-IBS. Krigene deretter. Hva er neste, vet ingen. Krisen bare... jeg høre men så visse "Lockrufe" fra India. Dietmar har absolutt, gjort en Inder venner-Forum. Det leser vi til oss, så kanskje nok en gang.
    Endret ved Lemi (rundt 6 August 2009) 19: 29 (Klokke)
    Du kan se
    i den lavere klasser.

6. # 12
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    lagrer

Zitat Originally posted by O Baiano
    Nee bedre SG, fosser gibts i MG, i Rio, andre ting interesse meg.
    Klart, men kanskje har du lengter doch mal etter "Country life" fra storbyen (selv om Sepetiba som er veldig minner om landlig liv). Du vil le av, så jeg møtte noen ferie beslutningstakere fra Minas! For øvrig, Santa Cruz i retning av Praia, som er lett Sepetiba. Det er også moteller to, tre, veldig billig, men ikke en luksus. Hadde flislagt mal ne suite med virkelig stort boblebad (for 8 personer), men alt i mørk brun av 80-tallet, phew. Du ville ikke trenger men også din terrasse med utsikt over sjøen...

Men hva er invaderte meg, jeg selv var der, men aldri. Jeg trodde jeg ville være bestått en gang innstilt, men den ser annerledes ut på Google Maps. Din første Baile Funk i byen du bør kanskje fredag i "Castelo the Pedras" ()Favela (Rio Pedras) erfaring (reisen av Recreio via Itanhangá må være den raskeste). Synes å være ganske moderat. Bailes i Cidade de Deus, jeg fant en ganske "kilen", absolutt ingen sammenligning for de som kjenner deg fra Minas, og vet at jeg ikke er et barn av tristhet samt du... ellers bare lytte til meldinger av annonsering-vogn, er selvfølgelig mange alternativer. Gjør meg en tjeneste og besøke Aalsmeer og bar noen ganger gjøre Geraldo (sier hun så men?) i Barra og bekrefte for meg at det er dritt. Kanskje jeg hadde, men også bare dumme dager fanget... du kan gi allikevel hard rock Café i Citta America du basert på min erfaring (det er andre, store A!) Kroppen Tech). Jeg finner når allerede Schicki Micki, virkelig: jeg likt av Leblon betydelig bedre!
    Lemi si takk.

Side 2 i 49 ErsteFørste 12345612 ... SisteLetzte

Lignende tråder

1. Nytt fra Parajuru
    Ved touchwood sosiale problemer i forumet
    Svar: 2
    Siste innlegg: 5. April 2011, 12: 36
  2. Nyheter fra DuSouto fra natal
    Ved Surfistas i Forum musikk og hendelser
    Svar: 0
    Siste innlegg: 14 September 2009, 13: 49
  3. Svar: 35
    Siste innlegg: 14. September 2007 12: 55 pm
  4. Avganger etter 6 måneder fra BR for nye Tourivisum
    Ved Verena i Forum-reise til Brasil
    Svar: 14
    Siste innlegg: 26. April 2005 19: 49

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •