Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 2 av 3 ErsteFørste 123 SisteLetzte
Vis resultatet av 7 til 12 fra 14
Kjøper: Jeg har kjøpt 11 egenskaper i de siste 15 årene og solgt 2, alle av samme notarius håndtert. Jeg har aldri trengte en advokat. En alvorlig tabelião (notarius) er viktig. Resten er papirene for selgeren. Han må være gjeldende av Cartório de register & quot;Certiedão de Ônus
  1. # 7
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    10. September 2008
    Sted
    Maceio

Standard AW: å kjøpe

Jeg har kjøpt 11 egenskaper i de siste 15 årene og solgt 2, alle av samme notarius håndtert. Jeg har aldri trengte en advokat. En alvorlig tabelião (notarius) er viktig. Resten er på etappe Selger. Han må gi de gjeldende "Certiedão de Ônus reais" av Cartório de register (så å si en gjeldende "ekstra"). Som viser hvem som er eier, og hvis egenskapen Hyphoteken er lastet inn. ITBI-egenskapen overføringen (skatt), verdt 2% må betales før du kjøper. Det er Guía de ITBI av kommunen bare hvis det er ingen IPTU (Grundsteuer)-Schulden. Likevel, selgeren må levere på såkalte "Certidões negativos" (negativ sertifikater) av Federal og State Court, som angir at egenskapen vil bli beslaglagt av rettsavgjørelser f.eks. Condominios notarius krevde deretter en beslutning som den "Taxa de Condomínio" (bolig) betales (signert av síndica og signaturen i Cartório sertifisert).
    Et kall til energi og vann-verktøy gir klarhet på alle utestående gjeld.
    Totalen kostnader, ITBI, Cartório (notariuss Office), Cartório de register (Matrikul) utgjorde ca 5,5% av V.V.I. (Valor bestikkelig do Imóvel), uansett om en lavere verdi i kjøpsavtalen er angitt.
    Hilsener fra Maceió
    Thomas
    Leiligheter i Maceio:
    www.Maceio.at

• Reklame

2. # 8
    Ny bruker
    Bli med dato
    27. Mai 2009

Dagens har Mr Nico Tetzner „Schubidudidu“ i dette forumet under hans alias et bidrag av vårt firma som er publisert i Salvador, Bahia hovedsak underordnet feil uten aktivitet og overdreven avgifter. Jeg contradicts kraftig disse representasjoner, de er grovt unøyaktig. For Mr Tetzner er det relativt enkelt å starte teppe overbevisning, fordi han har åpenbart har ingen inntrykk av kompleksiteten av saken, og også i en enkel forum må bevise ingenting. Slik at Mr Tetzner mislykkes det dessverre å kunngjøre at det er uten en C.P.F. (som er det brasilianske mva-nummeret) og en tilsvarende notarial strøm-kjøp av eiendom i er som i sin tur angir tidligere mottakende C.P.F. en reell investering i Brasil ikke under noen omstendigheter er mulig.
    Denne C.P.F.-Mr Tetzner hadde ikke tall og når han ba oss, han var allerede tilbake i Tyskland, slik at vi måtte søke om denne C.P.F for ham i hans fravær ved hjelp av notarial fullmakt på bakken. En fullmakt måtte men utstedt av en notarius, plukket opp av oss og sendt til ham og han signerte deretter oss sendt tilbake er, slik at C.P.F. kan bli bedt om. Bare deretter, etter C.P.F ved the Inland Revenue og oppføringen i C.P.F. i en ytterligere notarial fullmakt eiendomsmegling oppkjøp, denne styrken kan få. Dessverre ganske komplisert og også litt Arbeitsaufwendig, men Mr Tetzner ble tilsynelatende ikke fordi å bo med slike små ting. Tross alt, han har betalt alle € på 378,-på vår lov autorisere Ja til slutt, fordi det var større.

Representasjon er, men også ellers grovt unøyaktig. Følgende derfor korrigeringen, så den faktiske prosessen med vårt arbeid på dette mandatet i alle hovedtrinn:

3.3.09 Mr Tetzner gitt oss mandat til en eiendomsmegling oppkjøpet via e-post. Under Carnival, så på et tidspunkt før 18.2.2009, der var en første telefonkontakt, men uten at det dermed kom til en pursue. I tillegg til generell informasjon på objektet, for eksempel innkjøpspris, partistørrelsen, osv., klienten skal oss kommunisere, at han er klar over eksistensen av andre potensielle kjøpere.

4.3.09 Firmaet tar opp av telefonkontakt med eierne som i sin tur kaller de kompetente eiendomsmegler kontorer.

4.3.09 i den første e-posten til firmaet på megleren alle kalles allerede finnes for salg av relevante dokumenter selgeren, som er nødvendige for behandling av eiendomsmegling oppkjøpet (som er mye!).

6.3.09 Av megleren å godtar å forelegge alle dokumenter som skannes via e-post. Han påpeker dette men spisse, at egenskapen i spørsmålet er fortsatt online annonseres.

10.3.09 Megleren sendt „Escritura Publica“ (notarial kjøpsavtalen) som PDF-filer. Dette er ikke tilstrekkelig til å vurdere den juridiske situasjonen (eierskap, primær og skatteforpliktelser, byggetillatelse, osv.) langt.

11.3.09 Våre advokatfirma vil sende notarized fullmakter for C.P.F.-programmet og kjøpe ved express post (DHL) til klienten. Bestått nøyaktig 8 dager eller 6 arbeidsdager mellom tildeling av mandatet og avgivelse av notarial krefter for C.P.F.-programmet og kjøpe! Overføring av personlig data til notariuss Office, kopi av de relevante myndighet etter notarius, i tillegg til innsamling og utsending samme ble utført i denne perioden. Jeg vil gjerne vite advokat, som gjør det raskere. I tillegg at vi i mellomtiden verken nor hadde fått en forskuddsbetaling av koster en en avgift og dermed hadde gått med notarial kostnader, Portokostnader, samt kostnadene for transport og kommunikasjon på forhånd.

12.3.09 Av megleren forteller at andre potensielle kjøpere har planlagt en avtale for følgende lørdag og samtidig fjerne gjør at han vil ta no vurdering på en konkret tilbud til våre kunder.

12.3.09 Vår lov autorisere megleren kommunisert, vi har sendt krefter til innkjøp av egenskapen, i tillegg til – CPF programmet til våre kunder og vi forventer en tilsvarende resirkulering igjen. Dessuten, det blir informert om at sertifikater som er nødvendig for behandling med hensyn til eiendomsmegling og selgeren av våre advokatfirma hentes i mellomtiden.

13.3.09 Av megleren hevder at alle nødvendige sertifikater allerede finnes ham (for ikke å kunne presentere dette imidlertid). I tillegg skal han kommunisere at eierne ga gratis hånd ham, de første konkrete potensielle kjøperne å selge til, spesielt også derfor, fordi vår klient var direkte med selgere i kontakt i noen tid. Han ønsker å fullføre et kjøp foreløpig. Dette var umulig, fordi det kan være ingen kontraktstegning uten autorisasjon for oppkjøp av fast eiendom. Begge de to maktene (eiendomsmegling oppkjøpet, – CPF forespørsel) ikke skjedd ennå oss på dette tidspunktet.
    Vi hadde før deretter uvitende om historien, det vil si, de omfattende forhandlingene mellom eierne og våre klienter. Vi bare visste at partene til en spesifikk bestilling pris geeinigtt hadde, uten å vite hvor lenge er forhandlingene allerede hadde trukket.

13.3.09 Våre advokatfirma gir megleren ut mot klare, at vår klient har en uendret interesse i kjøp av eiendom og har at vi er i ferd med å undervise krefter som gir oss myndighet i saken. I tillegg vil vi forklare at vår klient fra utlandet er, som forsinket innsending av krefter.

Merk: på 13.3.09 vi har mottatt av innskudd på € 677,-R$. Var R$ 1.500,-ned betaling på avtalt gebyret (R$ 3.000,-) og R$ 500,-advance. I følge betyr dette at vi hadde inngått med alle aktiviteter inntil da på forhånd! Vi påpeke uttrykkelig at det ikke er vanlig når bosatt i utlandet klienter uten innskudd for å arbeide som vanskelig å gjenopprette avgifter i forbindelse med internasjonale juridisk bistand. Men en kjent Ja, etter at alle disse er tysk.

25.3.09 Kontoret skal kommunisere megler som krefter nå finnes.

Formell anmodning fra den – CPF ble trukket tilbake på grunn av til sertifiseringsinstansen som utstedte 31.3.2009. Hvor ble sendt til 2.4.09.

Per megleren (i hans syn helt med rette, til slutt han ønsker sin provisjon) pålegger avslutningen av en notarial kjøpsavtalen. Han gjør det klart at det er så langt ingen kontrakt- eller lovfestet bindende. Vi deler med at vi konkludere omgående med kontrakter så snart vi mottar C.P.F, og er utstyrt med kontroll formidlet ved fullmakt.

5.4.09 Megleren deler med oss som egenskapen har blitt solgt allerede. Vi venter oppfatning av klienten.

Klienten har registrert en gang senere via telefon og kalles for en utligning. Det er også helt sant. Men for å være ærlig, var firmaet opptatt med mandater angående 677, - for ikke å €, som deretter mindre kostnader, € forlot 280, - med oss, men til ekte penger i denne gangen deretter heldigvis. Vi må opprettholde en svært kostbart struktur, vi er avhengige av slike mandater, der vi også effektivt tjene noe å betale hyllest til vår oppmerksomhet. Faktisk, klienten måtte derfor oppfordrer flere ganger før vi kom til gjøre dommen.

14.5.09, Mottar klienten et forlik. Siden oppfyllelse av mandat ikke var mulig uten som hadde vi til å representere dette utlignet etter tjenestetilbudet faktisk. Disse var aktivitetene som var tidligere $ 3.000,-i en flat sats gebyr pålydende R, delt i linjeelementer. Slik at det gjelder for eksempel at vi har avgjort våre for denne standard avgift på R$ 300,-for anskaffelsen av C.P.F.. Arbeidet som vi har distribuert til kjøp av eiendom uten å ha det deretter kan fullføres, vi trukket en avgift på latterlig R$ 500,-(i EUR: € 178,57).

Klienten har kritisert hvor flere ganger, men deretter vedtatt 18.5.09 og fortalte oss at han foretrekker refusjonen i kontanter i brasilianske R$ for å få på bakken i Salvador. Herved vi enige om. I dag! gitt en person for oss, at beløpet skal sendes i morgen. I dag var jeg pekte av en venn fra Tyskland bidrag av Mr Tetzner på ulike Internett-fora. Grunnet hans generelle situasjonen, er det ikke mulig å hans anmodning i bar for tredjeparter i Brasil for å gjøre den avtalte nedbetaling, heller vi har instruert i dag beløpet til sin tyske konto.

Den faktiske historien om denne saken var så og ikke ellers. Våre tyske korrespondent advokatfirma i Berlin PRüft tiden rettslige skritt å starte er mot Mr Tetzner i Tyskland. Til tross for, eller på grunn av ny frihet på Internett til å spre alt med letthet, bakvaskelse og geschäftsschädigendes atferd er relevante fakta som gjelder for å bekjempe den. Vi vil gjøre dette. For mer passende spørsmål jeg er interessert til enhver tid tilgjengelig: Weber og Bernardo advokater, telefon 0055 71 32414291 eller 0055 71 88511427 eller e-post Weber@Weber.Bernardo.nom.br

3. # 9
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    17 April 2009
    Sted
    São Paulo

Daumen runter AW: å kjøpe

Dette er det faktisk så lovlig, at tingen gjøres så offentlig, er ikke noe som personvern? Så hvis advokaten min så ville utgi dette, ville han har garantert legge inn den neste dag av en profesjonell kolleger! Er dokumentert ikke bare av profesjonalitet i et Forum for Brasil på denne måten til en privat saken til å kommentere!

4. # 10
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    01.08.2006
    Sted
    Manaus Amazonas Brasil

Zitat Originally posted by Weber & Bernardo Beitrag anzeigen
    Grunnet hans generelle situasjonen er det ikke mulig oss, den avtalte nedbetaling hans anmodning i felt for tredjeparter i Brasil Vi har instruert i dag beløpet til sin tyske konto for å gjennomføre, heller.[/ FONT][/ SIZE][/ FONT]
    Den faktiske historien om denne saken var så og ikke ellers.
    Agendaen svare tilbake Mr Moser.
    Jeg har sitert meg i alle fall kontaktinformasjonen, hvis jeg trenger en advokat for turist ganger jeg vet hvem bør jeg ta meg selv.
    Prost
    AMAZON TURER, REISEBYRÅ, BUSINESS CONSULTING
    Skype "' Robert Wolfgang Schuster

5. # 11
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    01.08.2006
    Sted
    Manaus Amazonas Brasil

Zitat Originally posted by Teckpac Beitrag anzeigen
    Dette er det faktisk så lovlig, at tingen gjøres så offentlig, er ikke noe som personvern? Så hvis advokaten min så ville utgi dette, ville han har garantert legge inn den neste dag av en profesjonell kolleger! Er dokumentert ikke bare av profesjonalitet i et Forum for Brasil på denne måten til en privat saken til å kommentere!
    Teck Oh vel, se til tider som han ble angrepet, hva har skriftlige schubidubidu da var ikke bare den fine engelsk måten. og ikke bare her, i de andre foraene.
    og hans clay har det hvis ja lang å raunzen rett og slett ikke lenger men ser på kontoen .
    Prost
    AMAZON TURER, REISEBYRÅ, BUSINESS CONSULTING
    Skype "' Robert Wolfgang Schuster

6. # 12
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    17 April 2009
    Sted
    São Paulo

Klart jeg ser det også slik at Schubbidubbi har avvist som noe veldig langt fra er vinduet! Han ville ha forlatt hammer fra tastaturet times bedre! Men at advokatfirmaet uttrykkes så.... wees na ick nich så rett! Men å være virkelig Schnuppe meg eller oss!
    Hva gjør du faktisk fortsatt sooo sent her rundt Robert?

Bidrag fra begge var allerede gelöschelt i BFN!

Side 2 av 3 ErsteFørste 123 SisteLetzte

Lignende tråder

1. Hvordan jeg Überweise penger til Brasil kjøp av eiendom!
    Ved onkel bahia i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 2
    Siste innlegg: 14. Mai 2007. 17: 02
  2. Kjøp av eiendom
    Ved Franco i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 14
    Siste innlegg: 17. August 2005 23: 38
  3. Kjøp av eiendom
    Ved Franco i Forum insider tips
    Svar: 14
    Siste innlegg: 17. August 2005 23: 38

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •