Oi Zeta
Jeg leste ganger meg gjennom innlegget, hvem her taler i veldig klar skjemaet en veldig pinlig for oss europeere problemet med diskriminering i disse tilfellene spesielt av mørk-skinned brasilinischen kvinner.
Ingen av oss kan si om dette er regelen, men fordi de fleste ganger hva skjer med nesten alle som er av oss berørt. Videre kan du trekke håret, men det hjelper noe. Slik at du kan gi bare tips, hvordan du kan forberede mot den, hva faktisk betyr ikke at det tolerert metoder for grensekontroller. Og hvis ganger noen avvises, er ikke uten kostnader.
Den avgjørende faktoren er bare bevis på tilstrekkelige finansielle ressurser, spesielt hvis du angir 90 dager i løpet av perioden. Kreditten er dømt først på utseende, siden alvorlig utseende er bare fordelen, og gjenværende avfallet kan være nyttig. Og du er dessverre klar over at allerede forslag til disse sikkerhetstiltakene var kjæresten min i nærheten av en prostituert.
Kunne du fortelle meg en gang, hva du ønsket å uttrykke med innleggene på minst 4 om dette temaet. Bare ganger henne?
takk
Tiradentes
PS: de brasilianske kvinnene forblir en liten trøst, mer og mer tyske turister i de beste årene er i Brasil i enkelte regioner schichtweg gratis holdt, men på minst for de velstående.

4takk