Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 3 av 4 ErsteFørste 1234 SisteLetzte
Vis resultatene 13 til 18 av 24
Like Tree4takk
Invitasjonen til venn: Oi Zeta jeg har meg ved forholdet leser, hvem snakker her i veldig klar skjemaet en veldig pinlig for oss europeere problemet med diskriminering i disse tilfellene spesielt av mørk-skinned brasilinischen kvinner. Ingen av oss kan si om dette er regelen, men nesten alle av den av
  1. # 13
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    19.07.2006
    Sted
    Belo Horizonte

Standard AW: Invitasjonen til venn

Oi Zeta
    Jeg leste ganger meg gjennom innlegget, hvem her taler i veldig klar skjemaet en veldig pinlig for oss europeere problemet med diskriminering i disse tilfellene spesielt av mørk-skinned brasilinischen kvinner.

Ingen av oss kan si om dette er regelen, men fordi de fleste ganger hva skjer med nesten alle som er av oss berørt. Videre kan du trekke håret, men det hjelper noe. Slik at du kan gi bare tips, hvordan du kan forberede mot den, hva faktisk betyr ikke at det tolerert metoder for grensekontroller. Og hvis ganger noen avvises, er ikke uten kostnader.

Den avgjørende faktoren er bare bevis på tilstrekkelige finansielle ressurser, spesielt hvis du angir 90 dager i løpet av perioden. Kreditten er dømt først på utseende, siden alvorlig utseende er bare fordelen, og gjenværende avfallet kan være nyttig. Og du er dessverre klar over at allerede forslag til disse sikkerhetstiltakene var kjæresten min i nærheten av en prostituert.

Kunne du fortelle meg en gang, hva du ønsket å uttrykke med innleggene på minst 4 om dette temaet. Bare ganger henne?

takk
    Tiradentes

PS: de brasilianske kvinnene forblir en liten trøst, mer og mer tyske turister i de beste årene er i Brasil i enkelte regioner schichtweg gratis holdt, men på minst for de velstående.

• Reklame

2. # 14
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    11. Oktober 2008
    Sted
    Berlin

Min nåværende kone kom 3 ganger alene som turist for hver 3 måneder til Tyskland (også det er mørke).Hun kom når om Amsterdam og 2 ganger på Lissabon.Es problemer med avisene, ikke mer enn med punktlighet var aldri faktisk har her brakt bagasjen av en velkjent portugisisk Airline.Ich i D. bare fra flyplassen.
    Mine forberedelser ble ferdigstilt HelseforsikringBokstaven i invitasjonen (2 - talende land).Hele som en PDF-fil. hingemailt, og det var det. Pengene som jeg hadde sendt henne over ReiseBank, men kontanter eller Kredittkort som ønsket av.- & oppføring aldri se og også invitasjonen har ingen å finne.Jeg har hørt også at en oppføring om Lisboa og Madrid kan føre til ubehag, akkurat som unaccompanied kvinne, og at det kan selv tilbake ble sendt, hvis det var ingen VE eller invitasjon. Amsterdam, men er sannsynligvis enkelt.
    VE jeg vil avstå fra, men fremdeles på en oppføring som turist, som det ikke er obligatorisk. I tillegg kan det være ubehagelig problemer på øyene territoriet. De er mistenkelig umiddelbart og bore etter at 1000 grunner til hvorfor du ønsker å ta ansvaret for denne personen og hvis du selv nevnt at det er egne kjæresten er det fortsatt schlimmer(Stasimethoden).Jeg snakker av erfaring, men siden hver Islands Territory reagerer på en annen måte, pauschalisieren du kan ikke.
    Har sett ganger på TV som en "enkelt loader" ønsket å plukke opp hans "brasilianske bekjente" på flyplassen i D.. som har den første oppføringen kvinne trukket ut, avhørt, enkelt lasteren rydde unna, og han deretter gjort VE i Office på bakken. Han hadde alle nødvendige dokumentene og hadde godt utstyrt for alle Eventuallitäten "ved en tilfeldighet" på.
    Slik pauschalisieren du kan ikke, fordi det ellers gehändelt i hvert land i Schengen og tolkes.
    Ønsker, men alle hell i håndteringen av byråkratisk hurdles.

Boa fim de semana

3. # 15
    Ny bruker
    Bli med dato
    04.03.2009

- http://www.Hanno-Travel.de/EinladungConvite.doc
    - http://www.Hanno-Travel.de/EinladungConvite.PDF

Er det nok bare disse malene til å fylle sa personen til e-post bra, og han så skriver dem ut?
    For øvrig Takk for skjemaene, lurte har alltid vært slik invitasjon til å se hvor godt har...
    Hilsen

4. # 16
    Ny bruker
    Bli med dato
    04.03.2009

- Reiseforsikring utenlandske gjester

kan noen anbefale en meg da?
    Hilsen Janina

5. # 17
    Ny bruker
    Bli med dato
    04.03.2009

Kjære folk i forumet,
    nå, fordi igjen, jeg har et spørsmål:
    Bør han eller er det fordi han nevnt tilrådelig her har en datter (våre barn) når jeg belaste min venn i 90 dager etter Tyskland, hvilke heller verwschweigen og angir en grunn av bare Tourismuns?

6. # 18
    Ny bruker
    Bli med dato
    08.04.2007
    Sted
    Sør for Köln

Zitat Originally posted by zeta Beitrag anzeigen
    Kan en / e Brasilaner / i så aldri som turist Tyskland angir uten innbydelsen? Dårlig Tyskland...
    hei.
    Jeg kunne noen eksempler fortelle deg folk, for eksempel ved den tyske ambassaden (ikke) Brasilmen det er også ikke)
    uten å angi grunner ble visum student nektet, selv om det var 3 løfter fra forskjellige universiteter i Tyskland!
    Og som etter mange, mange år tysk lære miesem læring materielle etcpp.

Og dette er bare ett eksempel. Noen ganger kan du skam egentlig bare for de tyske myndighetene for hvilke hver besøkende bare en
    Tall eller en potensiell Wirtschaftsflüchtling, ser bare billett-out-of-the-dritt.

Hilsen

Side 3 av 4 ErsteFørste 1234 SisteLetzte

Lignende tråder

1. Livet i Sveits med kjæresten og deres barn?
    Ved Revillo i Forum ekteskap og familie
    Svar: 2
    Siste innlegg: 30 Mars 2010. 16: 34
  2. Oppføringen/invitasjon
    Ved esposo i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 19
    Siste innlegg: 20. November 2006 17: 01
  3. Invitasjon-Holland
    Ved TANDINO i Forum insider tips
    Svar: 5
    Siste innlegg: 20. April 2006 08: 31
  4. Invitasjon til Tyskland
    Ved pitt i Forum insider tips
    Svar: 2
    Siste innlegg: 16. Februar 2005. 10: 04
  5. INVITASJON til Tyskland!
    Ved Polaquinha i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 9
    Siste innlegg: 7. Mai 2004. 06: 09

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •