Hei SG,.
Hvis du kommer fra GIG ut, flyr han absolutt langs kysten og til kurvt deretter nærmer seg flyplassen i VIX som en øy av fjell. I dårlig vær, vil du få det selv lett fuktig hender. Sitte i alle fall venstre og som langt foran der, slik at du ser ikke på vingene. Også natt-tilnærming er hyggelig, men dette er sant for mange byer i Brasil.
Hvis du ankommer på lørdager, ville et opphold VIX eller VV kanskje ikke så galt. Den "Trinangulo Bermuda", der sonen gratis natteliv av VIX finner sted er ikke langt fra flyplassen. Hoteller Det er nærmere innen i hvert sett. Moteller også. Ikke verst, dette er Ibis. På vi har også spesielle betingelser. Det finnes også 2-3 Bristol Hoteller rett på stranden. Er det sannsynlig å være tom på vi og har spesialpriser. Moteller er jeg tror mot slutten, der Pelletanlagen VALE av. Du vil se wide-porten. Men det er ikke den faktiske terminalen av Vitorias. Som er i sentrum. Det gjelder der ute ganske enkelt med buss. Taxi koster så 15-20 R$ av Ibis sentrum. Det finnes også et par tradisjonelle puber med levende musikk, mye infanteri og også den ene eller andre "porten bar". Forventer ikke hva du vet fra Santos men. Havnen scenen det er ganske unik m.W..
Men jeg tror med en bit av hell og dyktighet, kan du finne i Bemuda trekanten, det du leter etter. Flere år siden gabs også ganger en Boate kalt Playman. Vet du ikke hvis den fremdeles finnes. De hadde alltid et godt omdømme, men også ikke billig. Er 10-15 taxi-R$ bort fra Bermuda triangle.
Hvis du har snute full av VIX, kan du kjøre over broen etter VV. Det, stranden er vakker og uteliv scenen er også uttalt. Det er like etter at the 3rd bro en store shopping (jeg tror det er kalt Praia Canto-shopping OS. osv.). Godt møte, meget sentral og ved stranden.
Spør definitivt stedet for natteliv. Folk vet best. Informasjonen som du mottar via forumet, er avverget fordi vanligvis (gratis). For øvrig, stå damene VV på Gringos, muligens også på Super gringos.
Deretter vil jeg drive neste varemottak mot Guarapari. Dette har også sin grunn. Nærmere får ferien, byen vil være mer full og også Verantstaltungskalender er mer fullkommen. ferien går av i år på 13.12. I offentlige skoler kan bli enda mer!
Også her er igjen: spørsmål på stedet! Og spør ikke bare en person... noen ganger liten stasjonen ganske mye som en enkelt spore. Har hadde allerede noen erfaringer der.

Emnet startpakke
... men hvorfor gjøre stress med hotellet søket. Jeg er checkin ' i andre Ibis Airport (BRL 80 for rom (som vanlig EZ = DZ) ekskl.) (Café da manhã), ta en taxi og spise min første Moqueca i "Pirao" (som "Cantinho gjøre Curuca" Meíape av "4Rodas" fra "Veja" som "en melhor" tildelt i), er shopping (shopping)