Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 3 av 4 ErsteFørste 1234 SisteLetzte
Viser resultatene 13 til 18 av 22
Hellige Ånd: Hei, når du kommer ut av GIG ut, flyr bestemmer SG langs kysten og til kurvt deretter nærmer seg flyplassen i VIX som en øy av fjell. I dårlig vær, vil du få det selv lett fuktig hender. Sitte i alle fall venstre og så langt som mulig foran, slik at du ikke
  1. # 13
    Sensor
    Bli med dato
    28.10.2003
    Sted
    Belo Horizonte

Standard AW: Hellige Ånd

Hei SG,.

Hvis du kommer fra GIG ut, flyr han absolutt langs kysten og til kurvt deretter nærmer seg flyplassen i VIX som en øy av fjell. I dårlig vær, vil du få det selv lett fuktig hender. Sitte i alle fall venstre og som langt foran der, slik at du ser ikke på vingene. Også natt-tilnærming er hyggelig, men dette er sant for mange byer i Brasil.

Hvis du ankommer på lørdager, ville et opphold VIX eller VV kanskje ikke så galt. Den "Trinangulo Bermuda", der sonen gratis natteliv av VIX finner sted er ikke langt fra flyplassen. Hoteller Det er nærmere innen i hvert sett. Moteller også. Ikke verst, dette er Ibis. På vi har også spesielle betingelser. Det finnes også 2-3 Bristol Hoteller rett på stranden. Er det sannsynlig å være tom på vi og har spesialpriser. Moteller er jeg tror mot slutten, der Pelletanlagen VALE av. Du vil se wide-porten. Men det er ikke den faktiske terminalen av Vitorias. Som er i sentrum. Det gjelder der ute ganske enkelt med buss. Taxi koster så 15-20 R$ av Ibis sentrum. Det finnes også et par tradisjonelle puber med levende musikk, mye infanteri og også den ene eller andre "porten bar". Forventer ikke hva du vet fra Santos men. Havnen scenen det er ganske unik m.W..

Men jeg tror med en bit av hell og dyktighet, kan du finne i Bemuda trekanten, det du leter etter. Flere år siden gabs også ganger en Boate kalt Playman. Vet du ikke hvis den fremdeles finnes. De hadde alltid et godt omdømme, men også ikke billig. Er 10-15 taxi-R$ bort fra Bermuda triangle.

Hvis du har snute full av VIX, kan du kjøre over broen etter VV. Det, stranden er vakker og uteliv scenen er også uttalt. Det er like etter at the 3rd bro en store shopping (jeg tror det er kalt Praia Canto-shopping OS. osv.). Godt møte, meget sentral og ved stranden.

Spør definitivt stedet for natteliv. Folk vet best. Informasjonen som du mottar via forumet, er avverget fordi vanligvis (gratis). For øvrig, stå damene VV på Gringos, muligens også på Super gringos.

Deretter vil jeg drive neste varemottak mot Guarapari. Dette har også sin grunn. Nærmere får ferien, byen vil være mer full og også Verantstaltungskalender er mer fullkommen. ferien går av i år på 13.12. I offentlige skoler kan bli enda mer!

Også her er igjen: spørsmål på stedet! Og spør ikke bare en person... noen ganger liten stasjonen ganske mye som en enkelt spore. Har hadde allerede noen erfaringer der.
    Du kan se
    i den lavere klasser.

• Reklame

2. # 14
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    20.01.2004

hallo

ikke bare Santa Catarina har nå store problemer med flom, men også Espírito Santo. (Hellige Ånd)

The hug

Brasileiro

3. # 15
    Erfarne brukeren
    Emnet startpakke

Bli med dato
    lagrer

Ja, jeg habs på Globo lese online i går, og situasjon synes fortsatt å dramatisere seg...

Nettopp i trekanten Jacaraípe - Guarapari - Domingos Martins, slik Vitoria og Velha Vila midt i regionen krise...

4. # 16
    Sensor
    Bli med dato
    28.10.2003
    Sted
    Belo Horizonte

Beitrag AW: Hellige Ånd

Hei SG,.

dårlig som i SC det synes ikke å være, men fine bilder ser ikke bare.

Se koblingen med bilder: Chuva forte nà £ o pára ingen Espírito Santo, deslocados já São 743-27 / 11 bilder de Nuvens, Tempestades, Raios, etc. (”Click” Aquí para ver todos os “Posts” da página)

I prinsippet, kommer jeg til tid, som før din ankomst verste er over. Du må se stoppe kan du bare med sykdommer forårsaket av en forurenset vann. Ne Pulle har derfor alltid mineralvann her, og heller ikke tap vann for vasking av frukt eller tannpuss bruk.

Det synes Guarapari ved den måten ikke så ille å være påvirket. Ifølge værmelding synes regnet å være også første over. Det er imidlertid daglig fortsatt kalt "Pancadas de Chuva"... Rio påvirkes også, men mer regionen East of Rio.

PS: beste for å gjøre nå i Minas ferie!
    Du kan se
    i den lavere klasser.

5. # 17
    Erfarne brukeren
    Emnet startpakke

Bli med dato
    lagrer

Oi Lemi (O Baiano), bare med slutten av regner, det er ikke nok. Jeg frykter en mygg infestation. Likevel, hvis opp til min avgang, ingen dårlig dårlige nyheter lander på mitt bord, planen for de første to dagene er nå endelig. Ibis i Praia do Canto er booket til vi (og spesielle priser på grunn av.) (Bare rundt jul, det kan du skyte dobbeltrom BRL 60)... ... men hvorfor gjøre stress med hotellet søket. Jeg er checkin ' i andre Ibis Airport (BRL 80 for rom (som vanlig EZ = DZ) ekskl.) (Café da manhã), ta en taxi og spise min første Moqueca i "Pirao" (som "Cantinho gjøre Curuca" Meíape av "4Rodas" fra "Veja" som "en melhor" tildelt i), er shopping (shopping) Vitoria(?), og nattelivet her i Bermuda triangle. Resten er deretter vanligvis alle av seg selv...

I alle fall har chaff her igjen atskilt fra hvete. Stor takk til Lemi som konstruktiv Svar og mange tips og også takket være Tiradentes!
    Endret ved supergringo (4 desember 2008 til) 22: 33 (Klokke)

6. # 18
    Sensor
    Bli med dato
    28.10.2003
    Sted
    Belo Horizonte

Zitat Originally posted by supergringo Beitrag anzeigen
    Ibis i Praia do Canto er booket til vi (og spesielle priser på grunn av.) (Bare rundt jul, det kan du skyte dobbeltrom BRL 60)... ... men hvorfor gjøre stress med hotellet søket. Jeg er checkin ' i andre Ibis Airport (BRL 80 for rom (som vanlig EZ = DZ) ekskl.) (Café da manhã) ta en taxi og spise min første Moqueca i "Pirao" (som den "Cantinho gjøre Curuca" Meíape av "4Rodas" fra "Veja" som "en melhor" tildelt).
    Andre IBIS er ganske langt utenfor Vitoria, heller ved inngangen til Serra. Det er plassert akkurat på slutten av motorveien fra flyplassen i retning av BR 101 (Nord). Drosje i Bermuda triangle er fastslått deretter 15 r $ koste. Det er forresten noen for du kanskje å utforske verdier ganske kjøre ned Billige "synkende", svært nær inngangen anlegget CST stålverk i Serra seg selv.

I Pirão, jeg var også spise for ca 3 år siden Moqueca. Moqueca det er også veldig bra, tydeligvis ikke så god som Curuca.

Verten er stolt av besøket han hadde tid før zig år av Lula. Han har henger selv et bilde med ham på veggen. Prisene er ganske mye det saltet, men god Moquecas er vanligvis svært dyre i ES. Jeg kan du bare gi råd for lunsj i Moqueca å gå spise. Det, har mange restauranter spesialpriser eller andre (billigere) menyer som middag. I Curuca, Moqueca-Badejo (for 3 personer) koste lunsj 39 R$, kveld 80 R$. Dessuten, selv en liten matbit er med lunsj (Camarão av ao alho e oleo) og en deilig dessert (Torta de limão) uten omkostninger her.

deretter shopping (shopping) Vitoria(?), og nattelivet her i Bermuda triangle. Resten er deretter vanligvis alle av seg selv...
    He... jeg hater... dette i Vitoria shopping. Det er veldig skjør, og har også ingen teft. Gå til foretrekker Praia. Whole old kaserner er revet på Camburi-stranden og noen stilige har blitt satt. Er nå det så godt som ved COPA. Om nattelivet også har trukket, vet jeg ikke. Folk på byggeplasser følt alltid at de har raskt funnet tilkobling. Jeg tror, men heller skrive Namorada i stedet for professional.

I alle fall har chaff her igjen atskilt fra hvete. Stor takk til Lemi som konstruktiv Svar og mange tips og også takket være Tiradentes!
    Ingenting å SG, takker for dette, så et forum er her.

Jeg er av det neste uke 2-3 dager i Guarapari. Siden jeg kan deretter leve å fortelle deg om situasjonen på bakken...
    Du kan se
    i den lavere klasser.

Side 3 av 4 ErsteFørste 1234 SisteLetzte

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •