Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Vis målingen resultater: Som flyselskap flyr henne normalt, eller vil du velge snart?

Deltakere
35. Du kan ikke stemme på denne målingen
  • TAM eller Air France

7 20,00%
  • TAPP

7 20,00%
  • Lufthansa og VARIG (direkte)

12 34.29 %
  • alltid minst kostbare (billigste)

4 11.43 %
  • Sveitsisk

2 5,71%
  • British Airways

1 2.86 %
  • KLM

1 2.86 %
  • Alitalia

0 0 %
  • Iberia

1 2.86 %
  • der det er fortsatt rom

0 0 %
Side 1 av 2 12 SisteLetzte
Viser resultatet 1-6 av 7
Airlines: Manche schwören auf Direkt, manche nehmen den billigsten, manche den, den sie überhaupt noch bekommen, manche sowieso immer die gleiche, und manchen ist es egal. Es geht um die Airline eures Vertrauen. Nachdem die TAP ja gerade etwas unter die Räder gekommen ist... vielleicht kommen ja hier noch andere "Brummer"
  1. # 1
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    28.10.2003

Standard Flyselskaper

Noen mennesker sverger av direkte, noen folk ta den billigste, noen som de fortsatt få noen likevel alltid det samme, og det spiller ingen rolle noen.

Es geht um die Airline eures Vertrauen. Nachdem die TAPP ja gerade etwas unter die Räder gekommen ist... vielleicht kommen ja hier noch andere "Brummer" raus.

Ciao.
    Carlos Luciano da Silva

• Reklame

2. # 2
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    28.10.2003

Standard TAPP...

.. .because det er i nordøst for ingen rimelig alternativ (særlig Flugzeittechnisch).
    Hilsen brasilmen Thomas
    www.brasilmen.de

3. # 3
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    28.10.2003

Standard Re: TAPP...

Zitat Originally posted by brasilmen
    TAPP .. .because det er i nordøst for ingen rimelig alternativ (særlig Flugzeittechnisch).
    Jeg sier dette også! SPRINGEN var en gang det er god og nedtellingen til enveis flyturen har spilt ikke så viktig fordi den ser fortsatt for å komme! ABER versuche mal mit ein paar Kinder auf der Rückreise regelmäßig den Flight zu verpassen, der nächste Flug ausgebucht ist und du mehr als 8 Stunden auf eine Weiterbeförderung zu warten. Irgendwann hat auch der Reiz eines kleinen Ausflugs nach Lissabon sich verloren!

Hvis alt er bedre med VARIG forblir tvilsom, ettersom omkjøring krever mer "kan" på flyet. Du kan bare gjøre det fordi det gjør stasjon i Rio eller prøvde å sove hele tiden! En Charter er ikke i spørsmålet, på grunn av å endre alternativer og 20 kg av bagasje grense (kvinnen ville protestere!)!

Vil, men jeg ser på det, om SPRINGEN forbedret igjen og bestemme om jeg vil fly igjen med SPRINGEN.

Hans

4. # 4
    Erfarne brukeren
    Emnet startpakke

Bli med dato
    28.10.2003

Standard

Kan noen som husker selv på runde og fløy med dem. Linhas Aventuras Perigosas... , ne Linhas Aéreas lignelse guayanas eller så. Det fløy før begynnelsen av 90-tallet fra Rio via SP med en Boing 707 etter Asunción/Paraguay. Derfra dro med en DC8 via Dakar/Senegal + Madrid blant andre på til Frankfurt. Flyselskapet hadde nøyaktig 4 maskinene, hver 2 x 707 og DC8.

Jeg var på mitt første fly i mars 1992 ett av disse passasjerer som så k.o. på Tenerife ble utsatt for fly tekniske (kanskje også noen på at horror-turen var?)

Det er nå ikke lenger flyselskapet (Hvorfor sannsynligvis?) ). Men alt annet første klasse er sammenlignet med den.

Ciao.
    Carlos Luciano da Silva

5. # 5
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    12.01.2005
    Sted
    Münsterland

Standard

Er det ikke et flyselskap

Så sverger jeg ved MartinAir,
    fordi det einizge min kunnskap etter direktefly fra Europa til Fortaleza ist. So hat sich das Thema Flight nach knapp über 9 Stunden erledigt. Aufgrund der "Nähe" nach Amsterdam für mich auch günstig zu erreichen.
    Jeg har ingen problemer med den antok så begrense mellomrom i Boeing 767. Den siste datoen som jeg hadde selv en 3-serien for meg alene

Med den TAPP über Lissabon und dann auch noch Zwischenstopp in Recife Jeg gjorde en gang som ga meg deretter

vampeta

6. # 6
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    28.10.2003

Standard

Zitat Originally posted by vampeta
    Er det ikke et flyselskap

Så sverger jeg ved MartinAir,
    fordi det einizge min kunnskap etter direktefly fra Europa til Fortaleza ist. So hat sich das Thema Flight nach knapp über 9 Stunden erledigt. Aufgrund der "Nähe" nach Amsterdam für mich auch günstig zu erreichen.
    Jeg har ingen problemer med den antok så begrense mellomrom i Boeing 767. Den siste datoen som jeg hadde selv en 3-serien for meg alene

Med den TAPP über Lissabon und dann auch noch Zwischenstopp in Recife Jeg gjorde en gang som ga meg deretter

vampeta
    Du hast recht, wenn du nur dieses Ziel hast und auch keine kurzfristige Umbuchungsmöglichkeiten in Anspruch nehmen möchtest. Dieser Charter fliegt aber auch nicht oft und für die meisten in Deutschland schlecht erreichbar, da kein Zubringer im Flugpreis drin ist, wo sowieso beim Charter oft mal kurzfristig mal die Abflugzeiten geändert werden, wie ein Bekannter, der mit dieser Linie flog und plötzlich in Fortaleza noch eine Woche bleiben mußte, weil er zu dem Abflug zu spät kam und der nächste schon ausgebucht war (nur zwei Flyreiser in der Woche). Im Grunde genomme schön, aber die Arbeit (Terminarbeit) und Geldsorgen haben im das nicht so angenehm gemacht! Blöd wäre es zum Beispiel auch, wenn so etwas auf dem Hinflug schon passiert und wie gesagt, für Familien schlecht und nur mit 20 kg-Gepäckzulassung.

Side 1 av 2 12 SisteLetzte

Lignende tråder

1. Med American Airlines til Brasil
    Ved ZARACAY i Forum-reise til Brasil
    Svar: 11
    Siste innlegg: 4. September 2008, 23:06
  2. TACV Cabo Verde airlines - Fort / Münch.?
    Ved Mero i Forum-reise til Brasil
    Svar: 5
    Siste innlegg: 25 Februar 2008. 15:53
  3. Fly med Delta Air lines til Rio
    Ved Marcos i Forum-reise til Brasil
    Svar: 5
    Siste innlegg: 5. Desember 2006 15:53

Stichworte

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •