Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 1 av 2 12 SisteLetzte
Viser resultatet 1-6 av 12
Rio er virkelig sooo farlig?: Hei til alle opplevd Brasil reisende! Vi feirer vår 30 bryllupsdagen snart. På denne anledningen gjør vi en fin tur. I to uker flyr vi til Rio. I tillegg vil vi se på kurset Iguaçu fossefall og i São Paulo i to dager. Mesteparten av tiden
  1. # 1
    Anonymous
    Gjest

Standard Er Rio virkelig sooo farlig?

Hei til alle opplevd Brasil-Reisende!
    Vi feirer vår 30 bryllupsdagen snart. På denne anledningen gjør vi en fin tur. I to uker flyr vi til Rio. I tillegg vil vi naturligvis også faller inn i Iguaçu se og for to dager i São Paulo være. Mesteparten av tiden er vi i Rio. Nå har jeg lest mye på Internett, spesielt på faren for å bo i Rio. Også, noen ganger har jeg inntrykk som bare mannens sex turister å fly.
    Spørsmålet mitt: er det fordi virkelig soooo farlig? Og jeg kan videresende som en normal kvinne fra begynnelsen 50 også? Jeg vil finne det ikke morsomt å være omgitt bare av „professionellen Damen“.
    Hvis så har noen et tips, hva du bør har sett fortsatt i nærheten av Rio det ville være flott! Det er tilrådelig for litt mer rides Leiebil å ta?
    Jeg vet mange spørsmål –, men kanskje jeg få noen svar. Nå allerede ganger en stor takk på forhånd.
    Rosi
    [/ b].

• Reklame

2. # 2
    Sensor
    Bli med dato
    29.03.2004
    Sted
    Rio/Saarland / Swabia

Standard

Hei Rosi!

Bare søk (over tredje fra venstre) bruk, og du vil se: det var allerede diskusjoner!

http://www.Brasil-Web.de/phpBB2/View...21 & amp; starte = 0
    http://www.Brasil-Web.de/phpBB2/View...03 & amp; starte = 0

Jeg vil si: som fungerer på riktig måte på riktig sted til rett tid har en god sjanse til å nyte Rio...

CU Ursino
    og Gratulerer med bryllupsdagen!

3. # 3
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    21.07.2004

Standard

Hvorfor Rio i det hele tatt - så lenge?? Vi ønsker å være ærlig men ganger: Rio er støyende, skitne, farlig... Wenn ich Ihr wäret, würde ich einen 1-Tagesausflug nach Rio machen: Morgens zum Zuckerhut, einmal rauf, ein paar Fotos, runter, einmal an die Copacaba, Mittagessen, am Nachmittag ab zum Corcovado (Christo redentor), hoch, ein paar Fotos, das klassische Foto von der Stadt, runter, Abendessen, Alles gesehen, weg... weg zu den viel viel schöneren Ecken um eine Hochzeitsreise zu verbringen: Buzios, Angra dos Reis, Parati, Litoral Norte (Ilhabela, Barra una, Maresias...) eller i nordøst...

4. # 4
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    28.10.2003

Standard hei

Rio er støyende, skitne, farlig...

Nana som kan være men delt! Wems liker ikke... ok, men det er mennesker (som jeg på å høre som også), som får en helt annen måte av livet i denne fantastiske byen. Rio er bare fantastisk, jeg finne strender i Spania eller Italia, men sutre bare Rio har en strand som Copacabana eller Ipanema! Og det er mer enn bare sukker brød og Cristo at noen hjørner... Ønsker deg en flott ferie og nyte bryllupet ditt dagen .
    Ciao Zwi

5. # 5
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    19.03.2004

Standard

slettet!

6. # 6
    Thieß
    Gjest

Standard Vakreste byen i verden

den som sier "den andre høyt, skitne og farlig"-Rio er alltid en drøm for meg, jeg ville leve det glade, minst i regionen eller i distriktene Leme, Urca eller Laranjeiras!
    Jeg var heldig nok til å tilbringe mye tid i de siste årene, og jeg er avhengige av, sannsynligvis nå Rio - og tankene du uten de vanlige attributtene og motivasjon hvorfor "Menn" så går det, fordi jeg var alltid i selskap med min holden kone.
    Men Rio er bare vakker, jeg, strender, uteliv i lapa, konserter i Canecão, utflukter til fjells eller til den sørlige Savage, som mennesker, og, og, og. Selv turist-standarder som Corcovado og sukker brød er et must og vakkert, Tijuca, Zoo og ferge over bukten til Niterói - Rosi, selv Floresta da tur der, nyter gang og du gjør din egen dom. Thiess ønsker deg flott ferie
    PS: ganger tilbringer en kveld i skriptet i lapa - la deg gå med stempel og Avslutt tilbake med moms, er det ingen problemer, skriptet er Samba live skur i Rio, hvor først Cariocas seg feire Super levende musikk, og du kan ganske dans i atmosfæren av en stor antikke butikk - første klasse!

Side 1 av 2 12 SisteLetzte

Lignende tråder

1. Er i Rio: Botafogo er hvor farlig?
    Ved Rio_de_Janeiro i Forum insider tips
    Svar: 66
    Siste innlegg: 13. Juli 2010. 06: 12
  2. São Paulo virkelig sooooo farlig?
    Ved flieder126 i Forum byer og regioner
    Svar: 5
    Siste innlegg: 25. Februar 2009. 20: 33
  3. Er det virkelig så farlig (tour gruppe)?
    Ved Unregistriert i Forum-reise til Brasil
    Svar: 38
    Siste innlegg: 14. Mai 2008. 18: 43
  4. Hva som virkelig skjer i Rio?
    Ved brasilblog i Forum politikk og samfunn
    Svar: 24
    Siste innlegg: 3. Juli 2007. 15: 46
  5. For nå er en ferie i Rio som farlig?
    Ved moreno35 i Forum-reise til Brasil
    Svar: 16
    Siste innlegg: 25. Juli 2004. 17: 17

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •