Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Vis målingen resultater: Rio er helt farlig, overalt bare mordere og tyver!

Deltakere
124. Du kan ikke stemme på denne målingen
  • Jeg vil aldri gå til Rio, mye for farlig for meg...

5 4,03%
  • Ønsket å meg ennå, men habs derfor ellers nøye...

7 5.65 %
  • Avhengig av hvordan du bare er handlinger...

40 32.26 %
  • Er ikke overalt at... men jeg gå likevel...

42 33,87%
  • Oh, noe tull, Rio er ikke mer farlig enn NY eller Berlin

17 13,71 %
  • Har ingen problemer med Cariocas, visste ikke også wesshalb.

10 8.06 %
  • Ikke er helt meg meg uansett... interessert i emnet!

3 2.42 %
Siden 11 18 år ErsteFørste ... 789101112131415 ... SisteLetzte
Viser resultatene 61-66 av 107
Like Tree5takk
Rio til farlig...?: Zweifelsohne, på en vakker solrik dag, utsikten fra Corcovado på byen... det er et høydepunkt er nasjonalpark også luxurious steder i byen, Tijuca, osv., etc. kan du glemme resten - infernalischer trafikk kombinert med miljøforurensning av eksosen og støy. Byen er ikke skitten faktisk den
  1. # 61
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    20. April 2006

Standard Rio, den vakreste byen i verden?

Uten tvil er på en vakker solrik dag, utsikten fra Corcovado
    om byen et av høydepunktene... er det også luxurious hjørnene for der
    City, Tijuca National Park etc etc du kanne glem resten.
    infernalischer trafikk kombinert med miljøforurensning avfall gass og
    Støy. Byen er ikke skitten faktisk, avfallet utvikles kontinuerlig
    .... Jeg er tilbøyelig til å si at byen er en hybrid, pent fjernet og
    stygg samtidig.

• Reklame

2. # 62
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    13.10.2004

Standard

Zitat Originally posted by gemic Beitrag anzeigen
    Byen er ikke skitten faktisk, avfallet utvikles kontinuerlig
    fjernet....
    Uh, mener du nok på turist løypene?

Om 2 mnd siden så det også ikke helt fint før til T-banestasjonen "Siqueira Campos"....
    deretter til denne, og nylig
    Pelssel

3. # 63
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    13.10.2004

Standard

Kanskje du allerede har sett denne filmen, var på 9 desember i Fantastico, i São Paulo men det er veiledende av meningsløs vold. Heldigvis for ofre hadde angriperne ingen skytevåpen. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=rDDqP8or9pU & NR = 1]YouTube - O Buteco da NET - Agressão à mulher grávida ingen Trânsito [/ ame]
    Pelssel

4. # 64
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    19.07.2006
    Sted
    Belo Horizonte

Standard

Oi Gente,
    Praktisk test: vi var på nyttårsaften i Rio, brukes i Barra, på søndag den vanlige turist-programmet (banen) og på nyttårsaften kvelden på COPA, bil i Lagoa, kan du avslutte Copa parkert (frivillig 5 reais den en vennlig representant for byen vakter betalt).
    På vei til det eneste Copa-vennlige mennesker ved COPA seg mange detaljister/selger, men ingen aggresjon. Poster-lagring rådet konkluderte med utenfor 120 til 200 reais per 4-tabell (foran), men siden September til 18,00, deretter bare angi med reservasjon, fullbooket. Har kontoen av moroa ganger testet, det var hva pris ennå, så fra 300-350 reais. Det i de nye glass paviljonger har du fortsatt gratis tabeller fra 300 til 500 reais. Vi har oss gav deretter en stykker av stranden før Othon Plaza, deling av med tau og for 10 reais per dekk. Således, vi ble spart fra tjenesteleverandører og distribueres like før midnatt standard fasaden flyter. Føler oss svært sikker ville men ikke hadde mye å mister. Skjult KredittkortBlyant tilfellet med 50 reais mynter og 50 virkelige notat i Sokkemyte.det for nødhjelp. Vi hadde med våre Billige Digi som 500 000 andre også.
    Ved midnatt var det godt fylt, deretter utenfor vår ring, men ikke en Scrum til kroppen. Bare morsomt, munter mennesker. Fyrverkeri begynte med klapp av torden fra alle 5 ammunisjon skip - 2 minutter for tidlig uten nedtelling. Det varte 17 minutter, som en kunne glemme den siste 5, det har vært bare stagnasjon fra Einzelfeuer. Bare Behelligung i kveld, Billige champagne regn fra naboer, men som ønsker å klage allerede.
    Før 1 am var de første millionene av 2 millioner besøkende på nytt på vei tilbake. Vi, litt på vakt, også. Hjem til Lagoa og derfra med bil uten trafikkork etter Barra.
    Den andre dagen, vi har sett rapportene på Rio i Deutsche Welle, var helt objektiv. Brazilians brakt 6 lokalbefolkningen som har lidd en liten skader forårsaket av "Balas perdidas" i sanden ved Copa fortsatt en rapport på, i Berich etappe (?), alle kjørte men allerede tilbake sammen.

Jeg antar ganger som det var problemer og større folkemengder sentral scene i området, men den som kommer, vil vite hva en da lar seg selv. Og som litt beruset hjemme på 5 klokken er så var sikkert også økt risiko. Men nr. risikere ikke morsomt.

Dette var Rio på Réveillons på sikkerhet i (Touristic-) 2008.

Tiradentes

Jeg har stemt på: Jeg vet at det er ikke uten risiko, men fortsatt gå (eller änlich)

5. # 65
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    13.10.2004

Standard

til sikkerhetssituasjonen på Carioca Reveillion 2008
    Jornal Hoje - Matà © ria
    Pelssel

6. # 66
    Ny bruker
    Bli med dato
    16. Mars 2008

Standard Er Rio ikke trygt?

Jeg (31j, m) postet en tur til Rio i April. Nå, etter å ha lest dette forumet, har jeg tvil om dette var så smart...

Hvordan ser ut som fordi i praksis, hvis du ønsker å være svært forsiktig, og til sin leilighet (ved COPA) tar radio-drosje umiddelbart etter en kveld i discotheca hjelp (muligens i selskapet).
    De har frykt, direkte før hjelp eller under nattlige taxitur mugged og skudd å være?

Drosjene er rett foran hjelp eller må du bare street og 5 minutter lenger sitte ute faren for våpen på hodeskallen?

Det hjelper hvis jeg så fortelle drosjesjåfør han bør i midten av veien og stasjonen er svært rask, ikke på Red holde og lukke alle dører og Vinduer?
    Kanskje jeg kan meg i drosjen på baksetet hadde en liten andebryst, deretter ballene flyr forbi heller meg eller os bandidos muligens tror at taxi ikke er fylt. Nøyaktig: The taxi driver bør også occupado lampen slå av (det er at i Rio drosjer i det hele tatt?).

Jeg skal fullføre kanskje tidligere fortsatt en overlevelse trening med passende camouflage opplæring i tillegg til vaksinasjoner - inkludert kjøtt sår selvtillit behandling for noen turer i sykehuset - noen ganger livet bevarer en. Kanskje ta jeg med en beskrivelse for en god sykehus overhodet i tillegg til en kopi av pass, i en nødssituasjon for taxi driver.

Hva betyr det for flesh-sår/gunshot sår på portugisisk?

Det ville være litt dyrere, ville jeg ha råd til 4-5 livvakter, som alltid tett rundt meg - min livlige ballen forsvar skjerme kvasi. Er imidlertid også litt ubehagelig å gå rundt. Og hvis noen ne kaster hånd grenade, det også ikke mer...

Hvor kan jeg få sikkert Ta ut penger, uten retten til å bli skutt?

Jeg kan henge rundt ikke bare et tegn meg: "turist Dummer klar til å gi penger, men vennligst ikke skyte"?

For øyeblikket tror jeg seriøst om, whiz min Rio ferie til - til tross for ikke stornierbarer bestilling...
    Er noe frustrert!

Dessverre for sent informert meg - jeg trodde Rio ville være en "normal" destinasjon.

Men er det viktigere enn en vakker ferie - nemlig livet!

Og hvis så ille det det virkelig, som beskrevet her noen, er det bare ikke verdt meg.

Ohhhhhh SHITTT...Er nå virkelig frustrert!

Vil noen kjøpe herfra min billett meg?

Siden 11 18 år ErsteFørste ... 789101112131415 ... SisteLetzte

Lignende tråder

1. I Rio: Botafogo er hvor farlig?
    Ved Rio_de_Janeiro i Forum insider tips
    Svar: 66
    Siste innlegg: 13. Juli 2010. 06: 12
  2. Språkkurs i Rio (for farlig)?
    Ved Unregistriert i Forum for byer og regioner
    Svar: 2
    Siste innlegg: 16. Desember 2007 15: 27
  3. Er Rio virkelig sooo farlig?
    Ved Anonymous i Forum-reise til Brasil
    Svar: 11
    Siste innlegg: 27. August 2004 19: 20
  4. Hvor farlig er en ferie i Rio nå?
    Ved moreno35 i Forum-reise til Brasil
    Svar: 16
    Siste innlegg: 25. Juli 2004. 17: 17

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •