Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 1 av 8 12345 ... SisteLetzte
Viser resultatene 1 til 6 av 43
Like Tree2takk
Livet i Brasil - når begynner?: Hei, jeg (39) var i Brasil på veien de siste måneder og am inspirert av folk og mulighetene som tilbys av livet det. Fordi jeg går i øyeblikket harde tider som journalist i Tyskland, vurderer jeg for å gå til Brasil i noen tid. Som et sted å bo, og jeg kunne meg Curitiba eller
  1. # 1
    Ny bruker
    Bli med dato
    26.02.2004

Standard Livet i Brasil - som start?

hallo
    Jeg (39) var de siste månedene i Brasil på veien, og jeg er inspirert av folk og mulighetene som tilbys av livet det. Fordi jeg går i øyeblikket harde tider som journalist i Tyskland, vurderer jeg for å gå til Brasil i noen tid. Som et sted å bo, og jeg kan være meg Curitiba eller miljø, men også området mellom Rio og São Paulo stede. Det bør være i nærheten av byen. For å fungere. Faktisk jeg har tenkt, som en frilansjournalist skal fortsatt aktiv (for tyske ark), og i tillegg for selskaper PR Arbeid for å ta over. Endelige mål er, men en egen Pousada. Kjæresten min er brasilianske. Likevel, jeg nød hjelpe men. Hvordan kan jeg få en bolig og arbeidstillatelse, uten å måtte gifte seg? Når jeg kommer ikke til å gifte seg rundt, hvordan du gjør dette arbeidet i Brasil (i den tyske byråkratisk Heiratsdschungel med utlendinger som jeg allerede kjenner fra meg selv)...
    Fortrinnsvis ville jeg slette så snart som mulig seil her, men på nyest før slutten av året. Som kan gi meg tips?
    Beijos
    Elise

• Reklame

2. # 2
    Yenz
    Gjest

Standard Re: Livet i Brasil - som start?

Gjesp.

Hilsen Yenz

3. # 3
    Anonymous
    Gjest

Standard

Investere, men bare ganger hurtig 200 $000US i sin egen bedrift (for eksempel) PR-Agency)

4. # 4
    Anonymous
    Gjest

Standard

Oi Elise,
    Jeg tror folk vil indikere at her mye er skrevet om dette emnet, har du ganger brukt Søk-funksjonen? I wikien er selv info.
    Skål, marco

5. # 5
    Alexander
    Gjest

Standard

Hei Elise!

Du gjør dette, er det noen måter!

Enten du heiratest som dette er går på du kan finne svært enkelt på bakken, er også på den der du heiratest, enten i en liten landsby eller en stor kapital, vanligvis du ville ha gifte der hvor din venn er bosatt.
    Hva papirene å forholde seg, slik at den som sa før du kommer på hvor det er gift i noen byer, må du slå ikke sette med spille inn fra Tyskland, andre, vanligvis en fra Brasil nødvendig, si at du trenger å skrive ut en du har, og at du så langt ingenting i Brasil har leid, osv... Oh også et bevis på at du er singel eller skilt, også hadde osv... kan være nødvendig... (i Brasil, dette er bare alltid forhold til se, noen ganger det er nødvendig, og hvis du har det i siste øyeblikk, men ikke her, øye er presset til å stoppe, forsiktighet, ikke alltid...)
    Du Ja en brasil. Venn gjorde, jeg tror at han du sikkert kan hjelpe, spesielt siden han kan lære advance ganger for deg.

Nå som du har faktisk etterspørsel, som du for din papers (bolig og arbeid som tillater) kommer uten ekteskap, na fordi det er også flere måter.

På ene siden at du som en investor trinn opp og investere minst $200.000 i landet, mer spesifikt i selskapet som hovedstad.

Eller at du er gravid og barnet på brasil. Jord er født, du har rett til bolig og arbeidstillatelser etter mor også.

Den raskeste måten å residence og arbeid tillatelse å komme, men minst $200,000 er en hvis man går til Brasil som en investor, for det er behov.
    Er raskere hvis du hente arbeidstillatelse etter en jobb i Brasil, men dette er en veldig vanskelig road, spesielt siden du bare ne har til søk-selskap som ettall kanne likeledes bruk og for sin plass ingen Brazilians i spørsmål kan komme.

Ønsker du å komme lykke og suksess i Brasil.

Flere spørsmål jeg har du når som helst tilgjengelig.

Inntil da
    Alexander

6. # 6
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    28.10.2003

Standard

Hei elise.

i Brasil Det er allerede erfarne korrespondent/journalist jens glüsing, matthias mattussek, carl d. goerdeler som danner store tyske aviser og tidsskrifter for alle artikler om Sør-Amerika. at som konkurranse, det vil være veldig vanskelig, spesielt du trenger ja-tilkoblinger.
    allerede hadde hundrevis ideen med pousada. du trenger penger og flaks, og må i landet, mennesker og mentaliteten. er du sikker på at du live Brasil og at det virkelig har oppfylt?
    Det er ikke ondt, men for en 39 høres litt naive
    .Vasco

Side 1 av 8 12345 ... SisteLetzte

Lignende tråder

1. Portugisisk videre læring eller starte med spansk?
    Ved newlife_25 i Forum-arbeid / internship / studien
    Svar: 5
    Siste innlegg: 27. September 2010 15: 00
  2. Livet i Brasil
    Ved Stef i Forum-arbeid / internship / studien
    Svar: 41
    Siste innlegg: 11. Juni 2010. 00: 56
  3. Livet i Brasil
    Ved Brasifasi i Forum for byer og regioner
    Svar: 10
    Siste innlegg: 31 Juli 2008. 14: 26
  4. Jeg vet ikke hvordan bør jeg den begynne!
    Ved Nimmeins i Forum kontakter - Contatos
    Svar: 3
    Siste innlegg: 29. Oktober 2004 13: 34
  5. bor i Brasil
    Ved Anonymous i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 1
    Siste innlegg: 7. September 2004, 01: 42

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •