Hei alle!
Hvem har erfaring med ånd helbreder, João de deux? Som ble helbredet? Som var kurert av øyet problemer (netthinnen)?
Takk på forhånd for eventuelle bokstaver!![]()
Velkommen til forumet av Brasil-Web
... i hele Brasil på en side
bli med …simple
ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!
PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!
Hei alle!
Hvem har erfaring med ånd helbreder, João de deux? Som ble helbredet? Som var kurert av øyet problemer (netthinnen)?
Takk på forhånd for eventuelle bokstaver!![]()
Vel, antar jeg ganger som den Hellige Ånd har vært kurert av ham. Derfor kaller han sjelen selv nå.![]()
Hei Phoenix1966,
Han er rett: João Teixeira da Faria eller også
João de Deus
Du kan finne noen litteratur og annen informasjon under Tyskeren
nettsted:
http://www.staette-der-Heilung.de/
Operatorene er imidlertid absolutt fan av João og derfor
absolutt ikke nøytral.
Jeg personlig tror ikke på min andre landsmannen og ville tillate meg å operere også ikke fra ham.
Brasileiro
Hei Phoenix1966,
jorden oase turoperatører organiserte turer til João de Deus. Lese tilfeldig i deres katalog med nye ferie 2004 som. Da sende en e-postmelding og be om Heilerfolgen. Du trenger å vite men mye hvis de organisere reise til ham. Jeg kan ikke bedømme hele er imidlertid hvordan nøytral.
Webadressen er: www.Earth-Oasis-Travel.de , er det imidlertid bare reise-program for 2003 for å se hvor turer til João de Deus fortsatt ikke tilbud.
Du kan få mer informasjon også se: Tel. 0221 / 9128888 eller Info@Earth-Oasis-Travel.de
Kanskje er vilje hjelp du Ja hva
ha det.
Gabriele
halloOriginally posted by Brasileiro
Her er ikke lenger å tro eller ikke tro det, for mange er healings, opp til nå har oppstått titusenvis skal. Faktum men er at ikke alle som besøkte dette stedet er kurert, fordi helse er og forblir en gave fra Gud, og det kan ikke kjøpt eller opptjent av en mer ankomst til et sted.
Din hilsen
Alex