Oi gente!
Heb eigenlijk gewoon een snelle vraag. Heb onderzocht in het Forum en bij het consulaat opgevraagd, helaas zonder succes. Dat is waarom ik probeer het hier slechts een keer! Ik zou willen in Duitsland de permanente visum voor gezinshereniging toepassen, om met mijn Braziliaanse vrouw in Brazilië te leven en te werken.
Volgens http://Berlim.Itamaraty.gov.br/de/FA...C3%BChrung.XML zijn onder andere deze documenten nodig:
-Originele van de verklaring van de vastleggingen voor Unterhaltsleistungund conformiteit met de eisen van de verblijfplaats voor de buitenlandse echtgenoot: legalisatie van handtekeningen nodig.
-Inschrijvingsbewijs (legalisatie van vereist) waarin wordt verklaard dat de aanvrager (...) zijn woonplaats binnen de bevoegdheid van de consulaire afdeling van de ambassade, vertaald door een beëdigd vertaler. Het origineel van het certificaat van registratie moet worden afrit vooraf door de bevoegde Duitse autoriteit. Tot dan is de legalisatie op de Ambassade van Brazilië mogelijk.
We hebben de documenten waar alle tot nu toe alleen zonder legalisatie.
De vraag zou zijn, als de Braziliaanse ambassade in Berlijn gelegaliseerd alleen documenten (eenmaal afgeven en vervolgens ontvang terug) en ik kan de toepassing van het visum vervolgens alleen persoonlijk. Of u kunt met de documenten naar de ambassade en die alles in één keer (legalisatie + toepassing)
De consulaire sectie had alleen meerdere malen benadrukt zou de documenten moeten worden voltooid, maar op mijn vraag hebben zij niet gereageerd.
Ik ben benieuwd naar uw antwoorden... Kan ik me aanmelden me ja soms!
Steffen

Reageren met citaat