Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

+ Reply to topic
Resultaat 1 tot 6 van 6
Snelle vraag te beweren de Permanência in DE (eerder veel geprobeerd, maar helaas vond niets): Oi gente! Heb eigenlijk gewoon een snelle vraag. Heb onderzocht in het Forum en bij het consulaat opgevraagd, helaas zonder succes. Dat is waarom ik probeer het hier slechts een keer! Ik zou willen verzoeken de permanente visum voor gezinshereniging in Duitsland met mijn Braziliaanse vrouw in Brazilië te leven en te werken. Volgens http://berlim.itamaraty.gov.br/de/fa...C3%BChrung.XML
  1. # 1
    Unregistriert
    Beoordelingen

Standard Snelle vraag te beweren de Permanência in DE (eerder veel geprobeerd, maar helaas niets gevonden)

Oi gente!

Heb eigenlijk gewoon een snelle vraag. Heb onderzocht in het Forum en bij het consulaat opgevraagd, helaas zonder succes. Dat is waarom ik probeer het hier slechts een keer! Ik zou willen in Duitsland de permanente visum voor gezinshereniging toepassen, om met mijn Braziliaanse vrouw in Brazilië te leven en te werken.

Volgens http://Berlim.Itamaraty.gov.br/de/FA...C3%BChrung.XML zijn onder andere deze documenten nodig:
    -Originele van de verklaring van de vastleggingen voor Unterhaltsleistungund conformiteit met de eisen van de verblijfplaats voor de buitenlandse echtgenoot: legalisatie van handtekeningen nodig.
    -Inschrijvingsbewijs (legalisatie van vereist) waarin wordt verklaard dat de aanvrager (...) zijn woonplaats binnen de bevoegdheid van de consulaire afdeling van de ambassade, vertaald door een beëdigd vertaler. Het origineel van het certificaat van registratie moet worden afrit vooraf door de bevoegde Duitse autoriteit. Tot dan is de legalisatie op de Ambassade van Brazilië mogelijk.

We hebben de documenten waar alle tot nu toe alleen zonder legalisatie.

De vraag zou zijn, als de Braziliaanse ambassade in Berlijn gelegaliseerd alleen documenten (eenmaal afgeven en vervolgens ontvang terug) en ik kan de toepassing van het visum vervolgens alleen persoonlijk. Of u kunt met de documenten naar de ambassade en die alles in één keer (legalisatie + toepassing)

De consulaire sectie had alleen meerdere malen benadrukt zou de documenten moeten worden voltooid, maar op mijn vraag hebben zij niet gereageerd.

Ik ben benieuwd naar uw antwoorden... Kan ik me aanmelden me ja soms!
    Steffen

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Standard AW: Korte vraag te beweren de Permanência in DE (eerder veel geprobeerd, maar helaas niets gevonden)

Als u de documenten samen, hebben alle de afrit, dan kunt u dat samen met de toepassing kan voorleggen. Het consulaat kan vervolgens de certificering (duurt een paar dagen) maken en verzendt naar de documenten Brasilia Bewerken.

Waarom u de Permanência niet voor vermelding in ingediend Brazilië (alleen uit nieuwsgierigheid) Het proces, die vervolgens lid na aankomst in Brazilië wordt omdat, is niet gemakkelijker als gevolg, tenzij het gewenste voeren met uw meubels met de post, die ook naar de naam van uw vrouw brasilinischen, gaat voor zover het was 12 maanden in D-logged.

Groet
    Tiradentes

PS: schrijft u onder andere nodig, want er een paar ontbrekende, u ook reeds hast.si is....
    Bewerkt door Tiradentes (28 januari 2012 aan) 02: 01 (Klok)

3. # 3
    Unregistriert
    Beoordelingen

Standard AW: Korte vraag te beweren de Permanência in DE (eerder veel geprobeerd, maar helaas niets gevonden)

Wow! Tiradentes Bedankt voor de snelle en vriendelijke antwoord!

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Tiradentes Beitrag anzeigen
    Waarom u de Permanência niet voor vermelding in ingediend Brazilië (alleen uit nieuwsgierigheid) Het proces, die vervolgens lid na aankomst in Brazilië wordt omdat, is niet gemakkelijker als gevolg, tenzij het gewenste voeren met uw meubels met de post, die ook naar de naam van uw vrouw brasilinischen, gaat voor zover het was 12 maanden in D-logged.
    Ik heb gewacht voor al hehe, op de vraag Lees in het forum vaak, dat het is gemakkelijker en beter, indien u gevraagd de Permanência in Brazilië. Eerst, ga ik over mijn huidige werkgever (die ook in Brazilië actief is) er. Ik moet het ondertekenen van het contract voor het converteren van er alleen als ik houd het visum in de handen. Meestal mijn werkgever zou ook zorgen over het visum, maar ze vertelde me het gaan sneller, wanneer u de manier van gezinshereniging (wat heb gelezen weken 4-8) selecteren. Helaas zijn wij 5 jaar getrouwd nog Nee, maar slechts 3 maanden.

PS: u schrijft onder andere nodig, want er een paar ontbrekende, u ook reeds hast.si is....
    Precies, heb ik al de rest. Aangezien ik had op, zelfs wanneer geen vragen. Het paspoort we hadden kan maken een notariële kopie van paspoort veiligheid rechtstreeks in een Braziliaanse Cartorio. Daarom moeten we hier geen legalisatie.

Ik heb een kleine vraag dan nog met de Internet visum toepassing (Protocol): da is gevraagd voor de contact gegevens in Brazilië. Dat is duidelijk, maar nog steeds niet helemaal. Het is ok dat ik eerst onze verwachte Hotel hebben geschreven, waar we overnachten ongeveer de eerste week?

Veel groeten
    Steffen

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Vreemde werkgevers
    Maar wat de heck, normaal een invoert als een toerist, ga naar PF (vandaag na Internet afspraak) binnen 14-14 dagen, het Protocol op dezelfde dag wordt, een daar-uittreksel (personen status) afdrukken kunt en krijgt zijn Arbeisterlaubnis op de met.
    Als u met de perma "visum" van Deutschkand ja alleen een ticket naar het land eerst dan onmiddellijk weer go op de PF en alles van de voorkant, op dezelfde dag aankomen, hebt u uw Protikoll...Aangezien...... und wachten wat is maar 1 jaar op uw RNE.

Dat met het Internet visum zegt niets me nu, omdat ik mijn Perma in beha hebben aangevraagd en alleen werk visa handhaven.
    Ik weet alleen dat ik hier in BH voordat de PF datum een visumaanvraag Internet ingevuld en afgedrukt, die dan de vriendelijke dame op de PF in de Papoerkorb vervoerd en nieuwe ik moest het formulier invullen.

Succes
    Tiradentes

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    26 September 2007
    Plaats
    Pau Amarelo dichtbij Recife

Dat met het Internet visum zegt niets me nu, omdat ik mijn Perma in beha hebben aangevraagd en alleen werk visa handhaven.
    Ik weet alleen dat ik hier in BH voordat de PF datum een visumaanvraag Internet ingevuld en afgedrukt, die dan de vriendelijke dame op de PF in de Papoerkorb vervoerd en nieuwe ik moest het formulier invullen.

Succes
    Tiradentes
    Het is juist hier in Recife, u hebt persoonlijk verschijnen op de PF en dit formulier invullen.
    Bewerkt door sfio (28 januari 2012 aan) 22: 41 (Klok) Reden: BB code oorspronkelijk gepost.

6. # 6
    Unregistriert
    Beoordelingen

Standard AW: Korte vraag te beweren de Permanência in DE

Dank u voor de hulp! Alles goed zal zijn. Morgen, zijn we op de ambassade...