Ochtend, lieve Gemeenschap,
na Betim, Contagem MG te denken. En zie app of huis. De aanbiedingen op het net zijn schaars.
Heeft u nog tips?
Vooruit om van u te lezen.
WB
Welkom op het Forum van de Brazilië Web
... in heel Brazilië op een pagina
Join …simple
PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!
1Bedankt
Ochtend, lieve Gemeenschap,
na Betim, Contagem MG te denken. En zie app of huis. De aanbiedingen op het net zijn schaars.
Heeft u nog tips?
Vooruit om van u te lezen.
WB
Iedereen zei dat vertelt me niet. Toen kwam een vervolgens, die niet wist dat vertelt me niet.
En hij vervolgens had gemaakt.
Aangezien u van echte schoonheden ja u zocht.
Vergeet Betim onmiddellijk, omdat niets maar industrie en favela's gemakkelijk. Geldt ook voor Contagem, heeft maar een paar "moderne" Bairros, ziet één goed met Google Earth, waar alle MRV nieuwe bouwstenen bijvoorbeeld Jardim Riacho willen aan de Pedras is geplaveid. En je bent ten minste enigszins sneller in Bra.
Zou een huis daar met een "Contagem deskundigen" look, maar alleen omdat sommige Bairros kijken ok, maar gevaarlijk voor het varken (een vriend werkt in Cotagem en pendelt van BEHA). Zou adviseren maar eerder Western BEHA, Jardim Amerika enz
Hallo Washburn
die naar Contagen of andere Betim heeft meestal een reden, niemand gaan er vrijwillig. Ik kenn die alleen van mijn bezoeken er in Indutrieunternehmen in twee steden, hab omdat veel leveranciers sit had. Mijn vorige affiches alleen overeenkomen anders.
Zou zo interessant om te wisssen, waar u moet er altijd buiten. Aan de vraag stad persoon of land man. Indien nodig worden niet van de stad kunnen ook een "dorp" of hotel aan de rechterkant van de stad. Aangezien men vervolgens op moet letten. Ook, hoeveel geld u wilt besteden.
Groet
Tiradentes
Hallo en dank u voor de antwoorden.
Vandaag middag hebt herinnerd me ik kenne-was zo lelijk, Contagem en Betim, die ik heb die waarschijnlijk vervangen.
Omdat ik werken zal maar een app of huis moet er vrij dicht bij daar. Iets als dat ik Metro kunnen rijden?
Hoe lang duurt de Metro eigenlijk door de Estação Central BH te Contagem? Ik eigenlijk niet het gevoel als ochtend en avond voor uren in de Brufsverkehr te staan.
Wat is waarschijnlijk de Schlauste?
Groet
WB
Iedereen zei dat vertelt me niet. Toen kwam een vervolgens, die niet wist dat vertelt me niet.
En hij vervolgens had gemaakt.
Zeker, u hoeft niet uren woon-werkverkeer. En Betim/Contagem zijn gewoon zo abysmally lelijk, omdat zelfs dat "minder tijd in verkeer" aanzienlijk in gewicht verliest. Had zelfs tijden kort overweegt te verplaatsen omdat mijn vrouw in Betim Contagem werkt, maar hebben het weer vrij snel te denAkten instellen.
Zoek je wat in het westen door BH waar u dan relatief snel op de Anel / via Expressa/AV. Amazon zijn. Mijn vriend woont al jarenlang een paar blokken van de CR. Machado weg en pedelt vanaf daar. Vorig jaar na Palmares verplaatst, een paar blokken van de Ouro Minas paleis en is in 5 minuten op de Anel.
Gewijzigd door sefant (26 januari 2012 aan) 23: 37 (Klok)