Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 9
kleine hotel in Goiás: hou van mensen die mijn vriend wil om zeker te zijn een klein hotel (weet niet zeker hoe is het woord in het Portugees) bouwen op het lago van serra da mesa. Heeft het al. Wat denkt gij van dit plan? Is er ooit genoeg potentieel voor toerisme in Goiás? En op zoek naar de luxe kamer? IK
  1. # 1
    Gebruiker
    Join Datum
    04.03.2010

Standard kleine hotel in Goiás

Lieve mensen

Mijn vriendin wil een klein Hotel (weet niet zeker hoe is het woord in het Portugees) bouwen op het lago van serra da mesa. Heeft het al.
    Wat denkt gij van dit plan? Er zijn in Goiás op alle genoeg potentieel voor toerisme? En op zoek naar de luxe kamer?
    Ik ben zeer sceptisch, mij weet maar veel te weinig in Br.
    Dank u voor uw hulp.

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Standard AW: kleine hotel in Goiás

Oi Uribe,
    Pousada de vraag of de eigenaar zodat geld altijd, hangt af van de plaats en haar aantrekkelijkheid.
    We moeten eerst verduidelijken hoe de plaats is waar je vriendin wil invstieren. De tabel hooglanden / Serra aangezien geen bekende plaats is mesa volgens Google en Lagoas (meren) er zijn vele.
    Om dit te doen die het doet goed om wat dan ook, als van het onderwerp is dus Swiss hotel managementschool 3 sterren chef-kok bezocht, of ten minste tijden help ober is geweest in het college dagen.

Uw scepticisme is echt nodig.

Zonder informatie is de vraag een beetje dun. Ik was 2 keer in Goiásdat is een prachtige staat en er zijn ten minste toerisme. (Rio Quente en AltoParaiso) En we komen terug omdat het ons heeft gewild.

Groet
    Tiradentes

3. # 3
    Gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    04.03.2010

Dank u voor uw antwoord.
    Dus, het is bij mijn weten zeer dicht bij de kleine stad van Niquelandia. Serra da Mesa is dit grote kunstmatige reservoir die zeer goed voor de visserij geschikt is.
    Mijn vriendin denkt er is nog steeds niet veel concurrentie en met een prachtige, luxe kamers zou vereisen 200 frank per nacht.
    Tijdens de dag, de gasten zou (uit) Brasilia (afkomstig uit de hele wereld) vervolgens gaan vissen.

Denkt dat zou een goed leven zo en moet beginnen te bouwen nu belangrijk is omdat er geen concurrentie nog.

4. # 4
    Gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    04.03.2010

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Oi Uribe,
    U kunt meer beginnen. Chapada dos die Veadeiros in Alto Paraíso is, ik weet dat beide.
    Het noordelijke deel van Goiás Ik moet weten dat zo ver weg van het schot is, dat het heeft ingediend het noorden dit grondgebied en van het gemaakt zijn eigen nieuwe staat. Tocantins. Dit spreekt niet rang voor de aantrekkelijkheid van het gebied.

Natuurlijk zijn er de mensen uit Brasiia dicht, maar u neemt een weekend thuis, Rio, São Paulo of anders waar te. De stad is dus leeg, de hotelkamer die in de week van 600 tot 800 reais kosten, zijn voor 120 reais gehuurd in het weekend.

Het noorden van Goiás, bijvoorbeeld de Chapada is bekend voor een eenvoudige toeristische jeeps, ruiters, wandelaars, eco-Tousisten, Mystic enz., En waarvan er alleen natuur, bergen en watervallen en goedkoop Pousadas. Zo voor ons het recht. We hebben gedreven van erger zijn we 1000 km verder noorden, volgens Tocantins. Ook erg mooi.

Het meer is een stuwmeer, zodat de meeste daar van cursus banken en traditionele benaderingen. Zij zijn meestal kunstmatig hebben gecreëerd, en omdat u zich concentreert Hotels en andere toeristische installaties. En de onroerend goederenmarkt is ook stevig in lokale handen. Uw site is zo een toegang tot de zee (dat zou geluk) anders er geen stad aan het meer (u bent waarschijnlijk nu onder water). En een plot zonder road, Lake toegang heeft geen waarde.

Vraag 2: moet het worden een stuk van suiker, komt om te ervaren als hotelier?

Het is er gewoon niet in de Walachije te bouwen van hoge kwaliteit. Uw vrouw ziet die correct als toen al luxo met passende reclame enz. Maar de up. Belangrijkste haar sinds niet alleen van contant geld. In ieder geval gereserveerd tijden een kamer voor ons...

Uw scepticisme is nog steeds recht.

Groet
    Tiradentes

PS: Doet u maar met Tommy, die heeft het geld en is op zoek naar investeringen...
    Miniaturansicht angehängter Grafiken Miniatuur van bijgevoegde afbeeldingen kleines Hotel in Goias-goias02kl.jpg   kleines Hotel in Goias-goias01kl.jpg  
    Bewerkt door Tiradentes (ongeveer 9 September 2010) 22: 51 (Klok)

6. # 6
    Moderator
    Join Datum
    20.03.2004
    Plaats
    Württemberg / São Paulo

Hallo!

Prachtige omgeving. Ik heb tijden van Brasilia bezoeken.
    We hebben reisde met de bus en had een goedkope kamer in een Pousada.
    De meeste komen natuurlijk "Onafhankelijke reizigers" met uw eigen auto.
    Veel van dit gebied is geadverteerd in Brasilia.
    Elk reisbureau biedt reizen er een programma.
    "Eisen" accommodaties zijn echt niet gemerkt.
    Of maar accommodaties "dure" belofte succes?
    Het duurt een lange tijd, totdat men heeft gemaakt "een naam" en het bedrijf van het runnen van alleen.
    Tot dan, moet men bereiken "door de rondes".

Onthoud goed op een speciale ervaring:
    http://Brasil-Web.de/forum/19520-Tri...OL%F3gica.html

Groet
    Thomas

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte