Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 34
Emigranten, die artikelen missing you in Brazilië??: aan het begin van zelfs een Hello naar de hele forum gemeenschap. Met dit bericht wil ik beginnen met een soort van enquête aan allen die in Brazilië leven. Als allen die emigreerde naar Brazilië of verzendt mis ik deels gewoon sommige artikelen in de supermarkt dat ik hield in Duitsland en de
  1. # 1
    Gebruiker
    Join Datum
    31.03.2010
    Plaats
    Salvador da Bahia

Standard Emigranten, sommige artikelen missing you in Brazilië???

Aan het begin van zelfs een Hello naar de gehele forum gemeenschap.

Met dit bericht, ik zou graag een kunst van enquête naar alle de in Brazilië Live start.

Als u alle naar Brazilië emigreerde of werden gestuurd, ik mis deel had slechts enkele artikelen in de supermarkt dat ik hield in Duitsland en dat uw plaats in mijn winkelwagentje. Sommige artikelen op het gebied van Alimentacao hier ontbreekt???

Ik heb gelezen hier over de Laugenbrezel de witte worst en dingen als dat, maar wat we echt ontbreken, die producten naar de "oude" land zou hier nu we in onze het winkelen kar in de Bompreco???

Hum...??? Ik ben het begin hier en ik hoop dat dit bericht zeer interessant is.

Snoep: Kinderschokobons, cookies zoals bijvoorbeeld ringen, Milka

Worst: Bier ham worst, Culatello

Eten: Spätzle, Pelmeni, yoghurt met fruit smaak (met uitzondering van Morango, Coco e Frutas Vermelhas), tiramisu van Zott

Dranken: Apple Juice Spritzer, PILS en goede rum die betaalbaar is ook voor de gewone begroting

Wat je gemist?

Groeten uit Salvador,

o Bahiano...

• Reclame

2. # 2
    User_11889
    Beoordelingen

Standard AW: Emigreren sommige artikelen missing you in Brazilië???

Dit onderwerp is zo geplet (ook in de ZDF), elke stro, echter, is dus helemaal eerlijk te zijn een volledige unabsorbed spons!

Mijn persoonlijke mening: als iemand echt beweegt en wat hij zou missen op een bepaald punt te zeuren, begint dan hij onjuist is gemigreerd, liever te blijven in zijn geliefde Metworst en de Bildzeitung.

Mensen met vers einde contracten ik kan begrijpen dat het kan eventueel nog misschien, die ooit waren verschillende op de voorgrond en dan plotseling beseffen dat er geen Buedchen om de hoek, waar u de gebruikelijke Mantateller rood / wit tot het BamS get, maar EMIGRANTEN kunt?? Dus alstublieft, dat we wisten vóór al, of?

Het stoom op de essentiële: verschillende landen, verschillende douane en andere eten/drinken.

Slechts één remedie zal ofwel snel rijk en vliegen alles kan worden (zoals bepaalde leiders die hun eigen water brengen) of naar huis gaan weer.

Voor mij is de "scheur in het knoopsgat" sinds de tweede week Brazilië droog.

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Oi Bahiano
    Aangezien de laatste enquête bij hetzelfde onderwerp in de toenmalige all vermeld een ontbrekende artikel, heb ik besloten om op te hangen, niet langer op zo'n kleine dingen die mij Moody. Sinds die tijd, ik kijk vooruit en Braziliaanse producten ess.

Alleen diep in: Ik mis mijn Duitse tandpasta TheraMed, met de praktische dispenser. Gerelateerde op de buis, acht die ik heb gebracht, noch ne terwijl.

anders, mooi begin van de week.
    In Belo brugdag, Office is, weer slechts matig, 21 ° omdat we waarschijnlijk krijgen de uitlopers van de koude front.

Groet
    Tiradentes
    Ursinho4711 zeg dank u.

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    03.02.2009
    Plaats
    Balsthal / Yata

Hallo
    dus ik denk dat we dingen Miss zonder vanaf thuis gevoel moeten hebben dat.
    Ik zou terug gaan ik zou missen sommige dingen van hier, dan ben ik ja in Europa ook niet meer thuis.
    Dus mis ik Haribo, Zwitserse kaas en fatsoenlijke elektrische installatiemateriaal.

Nick

5. # 5
    User_11889
    Beoordelingen

U vindt zelfs het e installatiemateriaal (indien gewenst). Hoewel niet in elke winkel dorp, maar u zelfs FI schakelaars, breakers en schommeling suppressors voor C-rail mount (Moeller) kunnen bestellen sic via het Internet (bijvoorbeeld bedrijf Giamar).

En één om te onthouden: de aansluiting standaard in BEHA is nu gewoon keer anders dan zoals in D! Niettemin, is het nieuwe systeem beschikbaar en ook van goede kwaliteit, koopt u nadat de Braziliaanse stijl (de goedkoopste van de vergoelijken en zelfs prijs pers). Kwaliteit heeft - als elders - in Brazilië hun prijs!
    007 zeg dank u.

6. # 6
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    10 September 2008
    Plaats
    Maceio

Groeten uit Maceió
    Thomas
    Appartementen in Maceio:
    www.Maceio.at

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLetzte