Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 8
TAP Air Portugal - ramp... help: Oi, ik heb de mijne voor mijn bezoek met mijn oom vliegtickets zoals gebruikelijk met mijn Victoria Tik op kaart besteld. Ben aangekomen ook super en echte met aangename service van de kraan er. Want ik nog steeds geen volledige 18 (17 ben) moet ik reis met een reisgenoot. Nou nu is maar
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    Monterey
    Plaats
    Rheinfelden

Idee TAP Air Portugal - help ramp...

Oi,
    Ik heb al op zoek voor mijn bezoek met mijn oom Vlucht Tickets zoals gebruikelijk met mijn Victoria TIK OP Kaart besteld. Ben aangekomen ook super en echte met aangename service van de kraan er. Want ik nog steeds geen volledige 18 (17 ben) moet ik reis met een reisgenoot.

Nou nu is maar wanneer ik over Welkom week in Brazilië Recife iets ergs is gebeurd in Duitsland, had om zeker te zijn mijn vlucht te veranderen.

Ik doe ik omhoog en ging zo snel mogelijk naar de luchthaven in Recife. Eerst, schakelaar vinden de kraan die gelegen op de 2e verdieping.

Ik moest wachten een tijdje voor het eerst kwam. Toen ik op de Rheie, beschreef ik de vrouw die ik moet mijn vlucht van 12 Sep op de 3e opnieuw plannen.

Ze duidelijk hier gezegd, dat nog steeds een plaats vrij zou zijn. Ik was gelukkig mega en kon gewoon niet met innerlijke vreugde als een steen van het hart veel. Maar dan kahm opnieuw ik alles moest Ja zoals gebruikelijk een vergoeding betalen. Ik nam haar de kopie van mijn moeder Creditcard Sinds ik alleen deze in Brazilië had en gaf het haar, en gevraagd of het mogelijk is om te betalen met de.

Ze zei duidelijk waarom niet. De vrouw belde mijn moeder in Duitsland na de auth. Code van de kaart om te vragen. Super nu, de vrouw zei dat ze me zou kunnen geven tot mijn nieuwe E-ticket, als de som in bedrag van 200 euro is gelijk aan 350 CHF is betaald. Maar Hallo met de vervoerder ontvangt onmiddellijk eigenlijk geld creditcard...

Ze zei dat ze mij sturen naar mijn mailadres waarmee ik het ticket had geboekt.

Ik ging naar mijn oom die altijd geprobeerd te kalmeren me goed met de oude Eticket en slecht geweten terug naar huis.

Vandaag, op de dag waarop ik schrijf deze draad (in de ochtend), ik keek in mijn mailbox en zag geen E-mail uit de kraan sterren noch Lizá of Victoria.

Ik ging op hun website te vinden uit de nummers flytap.com. Vegeblich ik telefoneerde rond en geprobeerd om iemand telefonisch bereiken. Maar niemand ging naar de apparatuur - jammer-

Vervolgens mij rief de gratis hotline te verduidelijken van de Victoria op umes met een Duitse personeel er maar dit was zo aardig en onmiddellijk leidde me naar een Dienststellle in Portugal.

Wat is wat ik vertelde haar dat was ten slotte als iemand op de telefoon 2 min later wat was was het gewoon geen reden om te...

Nogmaals ik was Doorverwezen vanaf de Victoria de kraan en deze heer was zo aardig en had een half uur om het probleem te vinden.
    De vrouw aan de balie was vergeten de datum van de kaart op te geven van de vervaldatum die echt vers was...

Kahm 2 minuten na het telefoontje ik tenslotte alleen maar blij dat binnenkort weer thuis te zijn mijn Eticket op en ey mensen

Ik zeg alleen met de kraan naar Brazilië duidelijk maar nooit opnieuw zonder een creditcard

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    10 September 2008

Standard AW: Tap Air Portugal - help ramp...

Zitat Oorspronkelijk Gepost door pagger Beitrag anzeigen
    ... met mijn Victoria TIK OP Kaart besteld. Ben aangekomen ook super en echte met aangename service van de kraan er.
    VICTORIA???

...Ze zei duidelijk waarom niet. De vrouw belde mijn moeder in Duitsland na de auth. Code van de kaart om te vragen. ....
    Wat voor die de code is maar terug op de KK op het!

...De vrouw aan de balie was vergeten de datum van de kaart op te geven van de vervaldatum die echt vers was...
    Dus hoe vet? Dat zou vereisen ja dat niet de vrouw met de bedoeling heeft bestudeerd. Maar zo veel intelligentie van het goed, dat was alleen te schusselig en gewoon vergeten ´s, zou ik niet suggereren. Wat doe je hoeveel KK elke dag in de hand krijgt, aangezien men niet kan verwachten dat elk is grondig gecontroleerd. In ieder geval niet uit deze schakeloptie slecht getrainde en slecht opgeleid personeel in BRA.

In principe u hebben gehad maar geluk, hebben uw Vlucht rebook kunt hebben zelfs op de dag van vertrek nog steeds uw e-ticket en hebben zelfs de vlucht.
    Dat had alles veel ingewikkelder worden. Probeer dergelijke actie in juli/augustus en December/januari, wanneer de strijders vol zijn!

pagger zeg dank u.

3. # 3
    007
    007 está offline
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    31 Maart 2008
    Plaats
    Fortaleza / Ceará

Standard Re: AW: TAP Air Portugal - help ramp...

Zitat Oorspronkelijk Gepost door BRAZILIANT Beitrag anzeigen
    VICTORIA???

Kuckste hier:

Homepage - TAP Victoria

Lees en begrijp vervolgens. De Orginalkreditkarte was waarschijnlijk in d met de code op de achterkant.

Ik nam de Kopie Mijn moeder haar Creditcard Sinds ik alleen deze in Brazilië eigendom en gaf haar dit en gevraagd of het mogelijk is om te betalen met.

Abraço

James
    Bewerkt door Offmann (tot 4 September 2010) 14: 22 (Klok) Reden: Citeer gecorrigeerde
    pagger zeg dank u.

4. # 4
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    Monterey
    Plaats
    Rheinfelden

Zitat Oorspronkelijk Gepost door BRAZILIANT Beitrag anzeigen
    VICTORIA???

Dus hoe vet? Dat zou vereisen ja dat niet de vrouw met de bedoeling heeft bestudeerd. Maar zo veel intelligentie van het goed, dat was alleen te schusselig en gewoon vergeten ´s, zou ik niet suggereren. Wat doe je hoeveel KK elke dag in de hand krijgt, aangezien men niet kan verwachten dat elk is grondig gecontroleerd. In ieder geval niet uit deze schakeloptie slecht getrainde en slecht opgeleid personeel in BRA.

In principe u hebben gehad maar geluk, hebben uw Vlucht rebook kunt hebben zelfs op de dag van vertrek nog steeds uw e-ticket en hebben zelfs de vlucht.
    Dat had alles veel ingewikkelder worden. Probeer dergelijke actie in juli/augustus en December/januari, wanneer de strijders vol zijn!

Oing, ik denk dat omdat ik niet liever een verandering voordat de volledige e-ticket wech is

Alle subbi werkte met de kaart. Vandaag ben aangekomen bij Duitsland

Ohm James kan zijn omdat ik Victoria lid ben

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Dan is alles goed
    waar is nu eigendlich Als eerste vervreemden komt uit de input bijdrage die nog.

Groet
    Tiradentes

6. # 6
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    Monterey
    Plaats
    Rheinfelden

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Tiradentes Beitrag anzeigen
    Dan is alles goed
    waar is nu eigendlich Als eerste vervreemden komt uit de input bijdrage die nog.

Groet
    Tiradentes
    Gubt geen meer ^ ^
    Is-feddich - nada mais

Maar toch, ik heb een ervaring die op hun beurt TIK OP gemaakt
    Tiradentes zeg dank u.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte