Oi,
Ik heb al op zoek voor mijn bezoek met mijn oom Vlucht Tickets zoals gebruikelijk met mijn Victoria TIK OP Kaart besteld. Ben aangekomen ook super en echte met aangename service van de kraan er. Want ik nog steeds geen volledige 18 (17 ben) moet ik reis met een reisgenoot.
Nou nu is maar wanneer ik over Welkom week in Brazilië Recife iets ergs is gebeurd in Duitsland, had om zeker te zijn mijn vlucht te veranderen.
Ik doe ik omhoog en ging zo snel mogelijk naar de luchthaven in Recife. Eerst, schakelaar vinden de kraan die gelegen op de 2e verdieping.
Ik moest wachten een tijdje voor het eerst kwam. Toen ik op de Rheie, beschreef ik de vrouw die ik moet mijn vlucht van 12 Sep op de 3e opnieuw plannen.
Ze duidelijk hier gezegd, dat nog steeds een plaats vrij zou zijn. Ik was gelukkig mega en kon gewoon niet met innerlijke vreugde als een steen van het hart veel. Maar dan kahm opnieuw ik alles moest Ja zoals gebruikelijk een vergoeding betalen. Ik nam haar de kopie van mijn moeder Creditcard Sinds ik alleen deze in Brazilië had en gaf het haar, en gevraagd of het mogelijk is om te betalen met de.
Ze zei duidelijk waarom niet. De vrouw belde mijn moeder in Duitsland na de auth. Code van de kaart om te vragen. Super nu, de vrouw zei dat ze me zou kunnen geven tot mijn nieuwe E-ticket, als de som in bedrag van 200 euro is gelijk aan 350 CHF is betaald. Maar Hallo met de vervoerder ontvangt onmiddellijk eigenlijk geld creditcard...
Ze zei dat ze mij sturen naar mijn mailadres waarmee ik het ticket had geboekt.
Ik ging naar mijn oom die altijd geprobeerd te kalmeren me goed met de oude Eticket en slecht geweten terug naar huis.
Vandaag, op de dag waarop ik schrijf deze draad (in de ochtend), ik keek in mijn mailbox en zag geen E-mail uit de kraan sterren noch Lizá of Victoria.
Ik ging op hun website te vinden uit de nummers flytap.com. Vegeblich ik telefoneerde rond en geprobeerd om iemand telefonisch bereiken. Maar niemand ging naar de apparatuur - jammer-
Vervolgens mij rief de gratis hotline te verduidelijken van de Victoria op umes met een Duitse personeel er maar dit was zo aardig en onmiddellijk leidde me naar een Dienststellle in Portugal.
Wat is wat ik vertelde haar dat was ten slotte als iemand op de telefoon 2 min later wat was was het gewoon geen reden om te...
Nogmaals ik was Doorverwezen vanaf de Victoria de kraan en deze heer was zo aardig en had een half uur om het probleem te vinden.
De vrouw aan de balie was vergeten de datum van de kaart op te geven van de vervaldatum die echt vers was...
Kahm 2 minuten na het telefoontje ik tenslotte alleen maar blij dat binnenkort weer thuis te zijn mijn Eticket op en ey mensen
Ik zeg alleen met de kraan naar Brazilië duidelijk maar nooit opnieuw zonder een creditcard![]()

3Bedankt

Onderwerp starter
.