Hallo mensen!
Ik ben dringend op zoek koppelingen in het Portugees die aangeeft dat alleen de luchthavens in Rome en Lissabon in West-Europa werden geopend op de 18.04.2010, omdat dankzij de aswolk, de resterende internationale luchthavens werden opgesloten.
Achtergrond is een rechtszaak in Brazilië, waar we ons het geld voor een extra Vlucht van Rome Lisboa - Brasil-.Belo Horizonte wilt ophalen. In de eerste plaats liep het op goed aan het eind van een gelijkspel, en nu wij dient rechter alle documenten en bewijsstukken, dat alleen de manier van Rome en Lissabon voor een terugkeer naar kwam Brasil, op deze dag in kwestie. Wij willen dit volledig omdat de rechter zonder verdere enquêtes vervolgens haar vonnis maakt.
We wilden bereiken op de 18.04. aan de luchthaven van München die de plicht van de dame van de TIK OP een bestaand ticket Leipzig München Lissabon Belo converteert horizon in de bovengenoemde route aangezien slechts de één open luchthavens dit waren. De dame, weigerde dit, persoonlijk hield van de Meimung, dat ook Rome zou uiterlijk in de middag gesloten. Ze werd dit advies door het internetportaal van N24 maken.
Daarom, werden we gedwongen te kopen een extra one-way ticket voor 1450 zodat mijn vriendin zou terug op maandag om te werken op het Internet zelf.
Ik heb een paar links al samen, waar het voornamelijk gaat dat Angela Merkel dankzij de aswolk moest vliegen op de route van Lissabon-Rome.
Nu zou gewoon een link in het Portugees nuttig! Mijn taalvaardigheden zijn voldoende voor de behoeften van elke dag, maar wanneer iets moet inin Portugees helaas kijken.
Helaas mijn vriendin kan onderzoek zelfs niet dat haar moeder in het ziekenhuis en het zeer slecht is haar en ze besteedt er dus elke vrije minuut.
Hartelijk dank!
PS: Ik had geschreven hier iets in dit reeds:
http://Brasil-Web.de/forum/31349-vulkanasche-2.html

Onderwerp starter