Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 7
Manaus Porto Seguro, Rio de Janeiro, Sao Polo, Curitiba, Buzios....: Hallo aan alle, sit voor dagen op de PC, studie gidsen en catalogi en altijd nog steeds weet niet precies hoe de beste Vierwöchigen Brasil-vakantie moet worden gepland. Wij ontwerpen een tour in Br. 3 personen (1 paar met vriend) We zijn niet onervaren reizen en reizen waren meestal
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    14.08.2010

Standard Manaus Porto Seguro, Rio de Janeiro, Sao Polo, Curitiba, Buzios....

Hallo aan iedereen,
    zitten voor dagen op de PC studie gidsen en catalogi en altijd nog steeds weet niet precies, hoe de beste Vierwöchigen Brasil-vakantie moet worden gepland.
    Wij ontwerpen een tour in Br. 3 personen (1 paar met vriend)
    We zijn niet onervaren reizen en reizen waren meestal zonder enige commentaar.
    Maar met Brazilië We doen ons zeer moeilijk. Zoveel te zien. Zo'n enorme land. Zoveel verschillende meningen...
    Misschien kan een me van u helpen.
    Salvador, Manaus Porto Seguro, Rio de Janeiro , São Paulo , CuritibaBuzios, zijn reeds op de lijst...
    Fernando de Noronha Bezoekers niet in kwestie is te wijten aan de handtekening komen de snorkel (helaas) is een van onze passies...
    Snorkel maar misschien ergens anders?
    Moeten we toevoegen zelfs noodzakelijkerwijs wat in onze lijst?
    We weten mooie Iguassu.

Bij voorkeur zouden we reizen rond de auto. Dus het is niet-afhankelijke en kan leren kennen de beste land en zijn bevolking...
    (natuurlijk vliegen voor lange afstanden en vervolgens met de auto...)
    Hoe lijkt van half December tot half januari? Mij annuleerteken worden men Accommodatie Als deze niet eerder het Gepost?
    Wat moet u eerst op de diversiteit vliegen?
    Als we het een begeleide reis maken moeten, zou ik liever het ter plaatse boek... kan iemand me geven het type?
    Wil privé live, niet in Hotels. Iemand die weet af?
    Zou dankbaar zijn als men wie weet zo veel geduld aufbrigt, en van deze, chaos uit kan me helpen.
    Ik zeg al keer "obrigadissimo"
    Werk met de taal is geen probleem.

• Reclame

2. # 2
    Moderator
    Join Datum
    29.03.2004
    Plaats
    Rio/Saarland / Swabia

Standard AW: Manaus Porto Seguro, Rio de Janeiro, Sao Polo, Curitiba, Buzios....

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Zaira Beitrag anzeigen
    Snorkel maar misschien ergens anders?
    Ilha Grande (in de buurt van Rio). Als er niet genoeg tijd, vervolgens verwijdert Buzios ingesteld en de Ilha en Paraty.
    Zaira zeg dank u.
    Rio de Janeiro is een vuile stad...

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    winkels

Standard AW: Manaus Porto Seguro, Rio de Janeiro, Sao Polo, Curitiba, Buzios....

Oh dear, is dit een me veel.

Bijvoorbeeld op het onderwerp van "Snorkelen": hoe over te ´s u kunt ook Fernando de Noronha met bonito?

Bijvoorbeeld op het onderwerp van "Huur": Tuurlijk, Autoverhuur is oke. Maar wat een auto de meeste Amazon, in de steden Rio de Janeiro, São Paulo of in Curitiba? De noodzaak, eventueel, voor excursies. Voor dit vindt u in de vele bestemmingen echter nauwelijks tijd... Taxi of bus vaak doen en zijn soms zelfs beter.

Bijvoorbeeld, naar de huidige route: u hebt zeven bestemmingen op de lijst. Op vier weken = 28 dagen waren die elk station start-up vier dagen. Voor de aankomst en vertrek die u hebben zal om te offeren, zoals hij u draait en geldt, bijna altijd een drie kwart dag, eigenlijk is de hele dag verdwenen, tot aan het einde van de avond, misschien. Dus, uw banaal zeven dagen alleen maken en vermindert de netto verblijf tot drie dagen per bestemming. Geen meer AHA effecten, maakt enige Buzios Rio de Janeiro echt met de verhuur auto (of bus) zin (ik veronderstel dat tijden, uw denkt Buzios RJ en niet in RN).

Tips over de aanbevolen woonplaats tijden en datums zijn moeilijk. Attracties in Salvador kan worden gezogen uit in een dag. Maar op dit moment wilt u ook een avond in Pelourinho ervaring (uw probleem). Sinds dinsdag bijzonder geschikt. Nu is maandag, zodat u twee dagen in de stad blijven zal. De stad stranden ook oke zijn en Praia do Forte ook, zodat je drie blijven. Morro de São Paulo ligt net om de hoek maakt huren een auto gevoel, er dus ook... en vervolgens omdat u kon nu vanuit Salvador naar het zuiden in de richting van Porto Seguro hangeln... u blijft bepaald niet alleen een nacht in Curitiba, en het bezoek van de stad heeft een bepaalde reden, denk ik. Minimaal twee nachten, dan met de trein na Morretes, indien nodig verder aan Paranaguá, of met de auto of bus op de Graciosa terug, dan weer naar de zee, de Ilha Mel moet heel mooi dus... nogmaals vijf tot zeven dagen, die u als een geheel konden plannen...

Er is zoveel te optimaliseren.

Over het onderwerp van Accommodatie: Er zijn bepaalde knelpunten op Sylvester. En in het absolute hoogseizoen (van Sylvester) zul je een smallere marge op prijsonderhandelingen (in de toeristische Mekka incl.) Auto huren!). Volgeboekt is maar eerder zeldzaam.
    Zaira en Falbala zeg dank u.

4. # 4
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    14.08.2010

Hi Super Gringo,.

velen, velen merci voor uw volledige antwoord.
    U weet u echt heel goed.
    Met betrekking tot Buzios, was op RJ bedoeld...de parel van de Costa do Sol... waar we liever, plaatsen om te bezoeken zijn blijkbaar niet zo veel toeristen...
    maar waar zijn sterven... und dan hoe krijg ik...

Met de huur niet de bedoeling dat we hebben het beschikbaar de hele tijd...
    In de grote steden toch niet... Het was veeleer bedoeld voor routes die kon worden gedreven om te zien meer dan het geval met het vliegen zou zijn...
    om dit te doen moeten we maar waarschijnlijk een heel jaar...

Maar je hebt gelijk. Taxi die u onderbreken kunt indien nodig waar u wilt en met de bus naar de mensen in contact komen. Bedankt.
    Ik zie al onze lijst is gewoon te groot en staat nu, bonito en ilha do Paraty nog steeds op het...
    Maar hoe dit zo is: drie mensen moet ook zorgen, wat ze willen zien en ervaren... Niemand heeft op groepen als iedereen zich een individualist,
    en dus wat er uit...
    Welke luchthaven zou u van huis vliegen?

Ons de informatie samen zal opnieuw gebruiken.
    Als iets anders u vallen, zou ik zeer dankbaar voor u.
    Zaira

5. # 5
    Moderator
    Join Datum
    29.03.2004
    Plaats
    Rio/Saarland / Swabia

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Zaira Beitrag anzeigen
    Ilha do Paraty
    rsrs

Ilha Grande en Paraty kunt... u in een wassen omhoog doen. Ik liever, als u moet kiezen, ook Buzios.
    Een alternatief is ook 2-3 daagse Cabo Frio en vanaf daar een uitstapje aanbrengen in Búzios.
    Zaira en Falbala zeg dank u.
    Rio de Janeiro is een vuile stad...

6. # 6
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    31 Juli, 2008
    Plaats
    Paranaguá/PR

Vier weken voor een mammuttrip- en u wilt nog steeds snorkelen?
    Ik zou het stroomlijnen van het programma op max vier regio's. Misschien Manaus, vervolgens Salvador, vervolgens Rio met Ilha Grande (snorkelen) en vervolgens het zuiden met Curitiba. Naast voorstellen kunnen hier ook nog een bezoek brengen supergringos omvatten de Duitse gebieden in het oog zoals Blumenau, Schroeder, Pomerode, enz. Plaats snorkel is maar hier bowlen op het programma.
    Elk geval is in dit seizoen accommodatie een reëel probleem. Indien beschikbaar dan maar de duurste saisonpreiskategorie. Begin December beginnen gedurende de feestdagen en schulbeginn in februari, de touristengegenden en alle stranden zijn sauteuer en druk. De inlandsfflüge zijn ook erg duur.
    Zaira zeg dank u.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte