Hallo aan iedereen,
zitten voor dagen op de PCstudie gidsen en catalogi en altijd nog steeds weet niet precies, hoe de beste Vierwöchigen Brasil-vakantie moet worden gepland.
Wij ontwerpen een tour in Br. 3 personen (1 paar met vriend)
We zijn niet onervaren reizen en reizen waren meestal zonder enige commentaar.
Maar met Brazilië We doen ons zeer moeilijk. Zoveel te zien. Zo'n enorme land. Zoveel verschillende meningen...
Misschien kan een me van u helpen.
Salvador, Manaus Porto Seguro, Rio de Janeiro , São Paulo , CuritibaBuzios, zijn reeds op de lijst...
Fernando de Noronha Bezoekers niet in kwestie is te wijten aan de handtekening komen de snorkel (helaas) is een van onze passies...
Snorkel maar misschien ergens anders?
Moeten we toevoegen zelfs noodzakelijkerwijs wat in onze lijst?
We weten mooie Iguassu.
Bij voorkeur zouden we reizen rond de auto. Dus het is niet-afhankelijke en kan leren kennen de beste land en zijn bevolking...
(natuurlijk vliegen voor lange afstanden en vervolgens met de auto...)
Hoe lijkt van half December tot half januari? Mij annuleerteken worden men Accommodatie Als deze niet eerder het Gepost?
Wat moet u eerst op de diversiteit vliegen?
Als we het een begeleide reis maken moeten, zou ik liever het ter plaatse boek... kan iemand me geven het type?
Wil privé live, niet in Hotels. Iemand die weet af?
Zou dankbaar zijn als men wie weet zo veel geduld aufbrigt, en van deze, chaos uit kan me helpen.
Ik zeg al keer "obrigadissimo"
Werk met de taal is geen probleem.

8Bedankt
studie gidsen en catalogi en altijd nog steeds weet niet precies, hoe de beste Vierwöchigen Brasil-vakantie moet worden gepland.

Onderwerp starter