Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLetzte
Weergegeven resultaten: 1 tot en met 6 van 67
Like Tree6Bedankt
trouwen in Duitsland: Hi samen. Ik ben nieuw hier en hebben uw hulp nodig. mijn vriend is op de tijd opnieuw in Brazilië, maar ze komen in september terug naar mij. dan willen we in november heiraten.wer kan mij helpen wat ik moet alles doen en wat ze nodig wanneer we trouwen hier in Duitsland
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    13.06.2010

Standard trouwen in Duitsland

Hallo samen. Ik ben nieuw hier en hebben uw hulp nodig.
    mijn vriendin is om de tijd terug in Brazilië, maar het komt in september terug naar mij.
    dan willen we in november heiraten.wer me wat helpen kan ik moet doen alles en wat ze nodig als we willen trouwen hier in Duitsland? Wat moet worden gemaakt traung hier in Duitsland na die hier met mij verblijven kunnen?

antwoord voor uw ooit merci vervroegd

• Reclame

2. # 2
    Gebruiker
    Join Datum
    25.07.2010

Daumen hoch AW: trouwen in Duitsland

Hallo
    Ik weet niet hoeverre in de tussentijd op de hoogte u, omdat uw vraag al enigszins langer hier op het Forum is, maar ik beschrijf mijn ervaring met dit onderwerp die u tijd kort.
    Ik had een idee en zelfs paniek graag u voor niets. Als ik dan lees hoe moeilijk maar een huwelijk met een buitenlander in Duitsland dat in sommige forums, mijn paniek werd nog groter. Vandaag, kan ik alleen maar zeggen "het is gegeten niets zo heet als het is gekookt". Ik ging naar de burgerlijke stand in mijn stad en lees mij er van de archivaris geadviseerd in detail.

Ik nodig had voor het huwelijk: identiteitskaart en de verklaring van inschrijving van het kadaster

Mijn vrouw die nodig zijn voor het huwelijk: geboorteakte (Certidao de nascrimento), register (Registro burgerlijke) met vertaling
    Huwelijksakte van het vorige huwelijk met vertaling, (als ze ooit getrouwd was), als Ja, echtscheiding certificaat met vertaling, of overlijden met vertaling certificaat
    Certificaat van huwelijkse met vertaling (ontvangt op het register kantoor in hun woonplaats)
    Paspoort met vertaling

Dat was er al. Vergeten maar niet de Registrar te vragen of iets nog steeds onduidelijk, beter te veel dan te weinig.
    Mine was al geërgerd, omdat ik vaak hem belde en wilde hangende kwesties hebben opgelost. Niettemin, was hij zeer vriendelijke en competente. Brazilië is een van de makkelijkste landen als het gaat om een Braziliaans/Braziliaanse trouwen.
    Voor de periode na het huwelijk bellen u het beste bij de immigratiedienst en u erkundigst hoe u hebben om verder te gaan. Het is namelijk verschillende van staat tot staat.

Groet,
    Jürgen

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    13 Januari 2009

Standard AW: trouwen in Duitsland

Hallo!

Volgens de ambtenaren, het moet waarschijnlijk een Ledigkeitsbescheinigung niet noodzakelijkerwijs uitgegeven op hun Cartorio omdat het het feit in Brazilië bestaan niet. Is dit beschikbaar in Brazilië een verklaring van twee getuigen, maar mei is geaccepteerd door de Duitse functionarissen. Ze moet proberen te verkrijgen van de tijden van Ledikeitsbescheinigung, die deels door de Cartorios. Natuurlijk moet u verduidelijken wat precies nodig is met de burgerlijke stand.

Na de bruiloft, ga naar het stadhuis en laat een gemeenschappelijk certificaat van rapportage u, waar u beiden staan op het vertonen. Dus verzoek de immigratiedienst en AE. Dan komt gewoon nog steeds de vermelding in het Brasiland, maar dit is niet belangrijk nu.

Groet
    Jakobo

4. # 4
    Gebruiker
    Join Datum
    25.07.2010

Daumen hoch AW: trouwen in Duitsland

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Jakobo Beitrag anzeigen
    Hallo!

Volgens de ambtenaren, het moet waarschijnlijk een Ledigkeitsbescheinigung niet noodzakelijkerwijs uitgegeven op hun Cartorio omdat het het feit in Brazilië bestaan niet. Is dit beschikbaar in Brazilië een verklaring van twee getuigen, maar mei is geaccepteerd door de Duitse functionarissen. Ze moet proberen te verkrijgen van de tijden van Ledikeitsbescheinigung, die deels door de Cartorios. Natuurlijk moet u verduidelijken wat precies nodig is met de burgerlijke stand.

Groet
    Jakobo
    Hier gewoon om te voorkomen dat fouten, is een certificaat van huwelijkse hetzelfde als een Ledigkeitsbescheinigung. Jakobo heeft ook absoluut recht wat hij zei over de verklaring van twee getuigen. In feite alle drie namen zijn de een en de hetzelfde document. Uw vrouw moet twee mensen pak en ga met hen naar de Cartorio. U getuigen en ondertekenen hun huwelijkse,... dan .sprich in aanwezigheid van een ambtenaar van uw één vrouw, gescheiden, of verwitwert.
    Ik kan niet spreken voor andere Staten, maar in Saarland, op mijn registratiekantoor dit document werd aanvaard.
    Maar soms is goed als een Duits....
    Groeten en al het beste,
    Jürgen
    Veranderd uit tweede hand (26 juli 2010) 21: 38 (Klok)

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    17 April 2009
    Plaats
    Essen, NRW; Abreu E Lima, BRA/PE

Ik ben kort voor het huwelijk.
    Oke, wat mijn voorgangers hebben geschreven.
    De rest hebben verduidelijkt op de laatste donderdag (ik woon in Noord-Rijnland-Westfalen).
    Zie omdat mijn kleine moest schrijven met de hand (Daarnaast) uw naam, woonplaats, burgerlijke staat, verklaren, die gescheiden is, hoewel alle documenten sjablonen etc. en kies een stempel op het Duitse consulaat.
    Zo ne kunst wettelijke verzekering.
    Vandaag kost: 176 RS.
    Met legalização...
    Groeten jorchinho

Mecker weer een van Duitse ambtenaren (geen ben)

6. # 6
    Gebruiker
    Join Datum
    25.07.2010

Zitat Oorspronkelijk Gepost door joerch Beitrag anzeigen
    Zie omdat mijn kleine moest schrijven met de hand (Daarnaast) uw naam, woonplaats, burgerlijke staat, verklaren, die gescheiden is, hoewel alle documenten sjablonen etc. en kies een stempel op het Duitse consulaat.
    Zo ne kunst wettelijke verzekering.
    Vandaag kost: 176 RS.
    Met legalização...
    Groeten jorchinho

Mecker weer een van Duitse ambtenaren (geen ben)
    Waar, da joerch recht heeft. Mijn vrouw moest ondertekenen een dergelijke verklaring onder ede. Echter op het register kantoor in Duitsland. Geen idee wat nog heeft gekost.

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLetzte