Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 18
Dubbele nationaliteit / post / pass: Hallo, ik hier veel om dubbele nationaliteit te lezen (bin is afgeleid uit een andere forum hier) hebben echter nog een paar vragen over de dubbele nationaliteit. Korte mij: mijn naam is Pablo, ik ben geboren in Brazilië, een Duitse moeder en een Braziliaanse vader (nu)
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    26.04.2010

Standard Dubbele nationaliteit / post / pass

Hallo
    Ik lees al een veel te dubbele nationaliteit (ben is afgeleid uit een andere forum hier) hebben echter nog een paar vragen over de dubbele nationaliteit.

Korte voor mij:
    Mijn naam is Pablo, ik ben in Brazilië geboren, hebben een Duitse moeder en een Braziliaanse vader (nu overledene). Op de leeftijd van 4, kwam ik naar Duitsland (scheiding) en 18 jaar nu hier in Duitsland wonen. Ik heb een Braziliaanse kinderen paspoort (dat is natuurlijk allang verstreken) en een Braziliaanse geboorteakte, ook omdat ik een Duitse paspoort ben. Nu wil ik terugkeren naar mijn middelbare school diploma naar Brazilië, te ontdekken nieuwe land, taal, familie en cultuur.

-Volgens de Braziliaanse wet, ik ben Braziliaanse, ik moet krijgen terug gemakkelijk de Braziliaanse pass zelfs met de geboorte certificaat.
    -Volgens de Duitse wet ben ik Duits (beginsel van geboorte?) Moeder van Duits, vader van de Braziliaanse). Op mijn Duitse paspoort, ook is "Duits" een nationaliteit.

Nu de vragen:

-Moet ik toepassen voor de Braziliaanse paspoort voordat invoeren, of voldoet aan die mijn Duitse paspoort waarop als geboorteplaats Jaciara (Brazilië) staat? Is waar passend geboorte certificaat in te voeren?
    -Een reis alleen met paspoort en toeristische Visum(urspruenglich_geplant) niet mogelijk is aangezien ik ja onder Braziliaanse wet Brasilaner, of?
    -Waar kan ik dubbele nationaliteit verkrijgen? Zeer weinig informatie het kan worden gevonden op de daadwerkelijke toepassing... Waar moet ik heen? Wie beslist of misschien heb ik een dubbele nationaliteit?
    -Stel ik een nieuwe Braziliaanse paspoort (incl stembiljet en wat nodig is voor dit) toepassen, kan ik dit doen uit Duitsland uit of kan dit worden gedaan in Brazilië op de grond? Krijg ik in het land zonder een Braziliaanse paspoort?
    -Zal mijn Duitse burgerschap door middel van de overname van het Braziliaanse automatisch beëindigen? Kan ik de races juiste bellen? (mijn moeder is immers, Duits)

Is mijn grote wens te hebben beide nationaliteiten, en twee paspoorten. Ik wil mijn Duitse nationaliteit maar natuurlijk in geen enkele manier door de aankoop van mijn Braziliaanse verliezen.

Blij dat elke tip over elk antwoord!

Hartelijk dank
    Gewijzigd door Pablito (rond April 26, 2010) 16: 15 (Klok)

• Reclame

2. # 2
    Beheerder
    Join Datum
    28.10.2003
    Plaats
    Scandinavische South seas

Standard AW: Dubbel burgerschap / post / pass

Moin,
    dus eerst aan uw 2 citizenships.
    Omdat u zowel door geboorte hebben blijven beide u.
    U moet niet van toepassing voor, en ook niet beslissen.

Op de lange termijn kun je beide Staastbürgerschaften.

Groet
    Christelijke

3. # 3
    Moderator
    Join Datum
    29.03.2004
    Plaats
    Rio/Saarland / Swabia

niet er was wat met militaire dienst in Brazilië? Ik herinner me vaag dat het onderwerp keer kwam...

Deskundigen Neem contact op met de (Forum)-voorzijde!
    Rio de Janeiro is een vuile stad...

4. # 4
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    26.04.2010

Offmann:
    Zoals..?
    Is het zo eenvoudig? Ik heb een recht om beide burgerschappen dankzij geboorte? En moet ik nu mijn Braziliaanse paspoort aanvragen, de Duitsers niet kunnen beëindigen?
    Het betekent, dat afgaat als je een andere, niet-Duitse burgerschap, de Duitse nemen..? En die niet van toepassing in mijn geval?

Vragen over vragen

Ursinho4711:
    Ja, zodat het al ik me dacht had. Ik ben hier in Duitsland teruggetrokken (ten onrechte, het duurt maar een geschenk als)

Dank u twee schonmal voor de reactie
    Gewijzigd door Pablito (rond April 26, 2010) 18: 39 (Klok)

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    26 September 2007
    Plaats
    Pau Amarelo dichtbij Recife

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Pablito Beitrag anzeigen
    Offmann:
    Zoals..?
    Is het zo eenvoudig? Ik heb een recht om beide burgerschappen dankzij geboorte? En moet ik nu mijn Braziliaanse paspoort aanvragen, de Duitsers niet kunnen beëindigen?
    Het betekent, dat afgaat als je een andere, niet-Duitse burgerschap, de Duitse nemen..? En die niet van toepassing in mijn geval?
    Niet uw Duitse nationaliteit niet, uitgaan
    maar met de Braziliaanse wehrdienst ik zou vragen mij eerst ooit op de Braziliaanse Consulaat in Duitsland.

6. # 6
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    26.04.2010

Sorry, maar dit kan mij vertellen iemand nauwkeuriger... Ik zeker geen retentie goedkeuring van Duitse nationaliteit voor de verwerving van een Braziliaanse paspoort nodig? Niet een vermelding ergens schilderij? Dit loopt volledig los? In Duitsland ben ik Duits, in Brazilië Brazilianen?

En waarom is de wet StAG volgens § 17 niet voor mij:
    Nationaliteit is verloren

1. door ontslag (artikelen 18 tot en met 24).
    2. door de overname van een buitenlandse burgerschap (§ 25).
    3. door de voorgaande (§ 26).
    4. door goedkeuring als een kind door een buitenlander (artikel 27);
    5. door lid te worden bewapend de strijdkrachten of een vergelijkbare vereniging van een buitenlandse staat (artikel 28) of
    6. door verklaring (§ 29).
    ?

Ik ga met het consulaat zitten voor militaire dienst, dank u voor de notitie: cool: : thumbsup:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLetzte