Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Resultaat 1 tot 3 van 3
Geld overbrengen naar Brazilië, en er lag: Hi BrazilWeb Gemeenschap, had als een fundamentele vraag over geld overboeken na Br. Ik heb een levensverzekering die ik deponeren in mijn account van de BancoBrasil willen zou omdat ze me hier veel hogere rente dan daar bieden. Afgezien van de Stichting tot een leven van BR zou in ongeveer 2 jaar.
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    November 10, 2008

Standard Geld overbrengen naar Brazilië, en leggen er

Hoi had BrazilWeb Gemeenschap een fundamentele vraag over geld overboeken sinds na Br. Ik heb een levensverzekering die ik deponeren in mijn account van de BancoBrasil willen zou omdat ze me hier veel hogere rente dan daar bieden. Afgezien van de Stichting tot een leven van BR zou in ongeveer 2 jaar. Nu grasieren geruchten dus zoals 10.000 echte max importeren, 15% Besteurung, enz. Maar niemand kan u vertellen wat of waar precies en hoe wordt belast. Mijn vragen aan u, als u hen ´ kan beantwoorden: dit met de echte 10.000 is duidelijk, maar de 15% of zelfs meer, belasting is van toepassing op de meer geld dan de bovengenoemde 10.000 echte? En kan ik meer dan dit per jaar invoeren? En het BTW-percentage van toepassing op het geld op de rekening bij het hoger is dan hoeveel? En dan, als het totale bedrag is belast, of alleen de rente-inkomsten? En wanneer, hoe te installeren, zoals bedragen van 20.000 of meer echte beste na BR? En het uitwisselingen het zou eerder hier, of liever gezegd er? OK, weet ik het, veel vragen, maar helaas voor mij belangrijk. Ik zou zeer dankbaar zijn voor antwoorden van u. Groet, BrazilMikel

• Reclame

2. # 2
    Moderator
    Join Datum
    29.03.2004
    Plaats
    Rio/Saarland / Swabia

Standard AW: Geld overbrengen naar Brazilië, en leggen er

Zitat Oorspronkelijk Gepost door SHMikel01 Beitrag anzeigen
    En wanneer, hoe te installeren, zoals bedragen van 20.000 of meer echte beste na BR? En het uitwisselingen het zou eerder hier, of liever gezegd er?
    Nix Exchange: uw Giro in D - > BB Frankfurt - > uw account met de BB-Brasil

Ik kan niets, gewoon mail de BB in FFM zeggen om de huidige bepalingen en voorwaarden:

Frankfurt@BB.com.br

of bel: 49 + 69 + 299090
    of stuur een fax: 49 + 69 + 1310208
    Rio de Janeiro is een vuile stad...

3. # 3
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    November 10, 2008

Standard AW: Geld overbrengen naar Brazilië, en leggen er

Dank u voor uw snelle reacties. Vergeet dat ik had om te vermelden dat, omdat ik werk in de Zwitserland, ook mijn Bank, UBS ik. Dus nix Duits Giro, en hier wil ik het daar ook verlaten. De roestige vrienden ik iets van lezen LCC Transenvio, maar dat lijkt een of andere manier niet twijfelachtig voor mij. En wat betreft de fiscale besparingen: omdat ik werk in de Zwitserland, maar aan de Duitse kant wonen, en omdat ik in het buitenland zelfstandigen naast verscheidene jaren in Duitsland was, niet ik niet Lohnsteuerjahresausgleich Ja. Kijk als dat omdat met de belasting? De verzekering alleen worden opgehaald, of als is sinds de gemeenschappelijke praktijk?