Hoi had BrazilWeb Gemeenschap een fundamentele vraag over geld overboeken sinds na Br. Ik heb een levensverzekering die ik deponeren in mijn account van de BancoBrasil willen zou omdat ze me hier veel hogere rente dan daar bieden. Afgezien van de Stichting tot een leven van BR zou in ongeveer 2 jaar. Nu grasieren geruchten dus zoals 10.000 echte max importeren, 15% Besteurung, enz. Maar niemand kan u vertellen wat of waar precies en hoe wordt belast. Mijn vragen aan u, als u hen ´ kan beantwoorden: dit met de echte 10.000 is duidelijk, maar de 15% of zelfs meer, belasting is van toepassing op de meer geld dan de bovengenoemde 10.000 echte? En kan ik meer dan dit per jaar invoeren? En het BTW-percentage van toepassing op het geld op de rekening bij het hoger is dan hoeveel? En dan, als het totale bedrag is belast, of alleen de rente-inkomsten? En wanneer, hoe te installeren, zoals bedragen van 20.000 of meer echte beste na BR? En het uitwisselingen het zou eerder hier, of liever gezegd er? OK, weet ik het, veel vragen, maar helaas voor mij belangrijk. Ik zou zeer dankbaar zijn voor antwoorden van u. Groet, BrazilMikel

Onderwerp starter