Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 8
Rio oder Salvador ??????????????: Rio ODER Salvador … Hallo liebeb Brasilien Freunde… Ich mache es kurz und schmerzlos…. Ich fliege das erste mal nach Brasilien (April)… ich kann mich leider noch nicht entscheiden ob ich nach Salvador oder nach Rio fliegen soll… Das ganze sieht so aus.. sobald ich in Brasilien ankomme fliege ich
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    01.02.2010

Lächeln Rio of Salvador??????????

Rio of Salvador…

Hallo liebeb Brazilië Vrienden
    Ik maak het korte en schmerzlos….
    Ik vliegen de eerste keer naar Brazilië (April) … die ik helaas nog steeds niet kiezen kan of ik naar Salvador of Rio vliegen moet
    Het alle eruit... Zodra ik in Brazilië aankomen ik vliegen onmiddellijk verder naar het noorden en blijven er ongeveer 1 maand
    Kort voor vertrek naar Duitsland wil ik maar een paar dagen Rio of Salvador mitnehmen… door Manaus na Rio of Salvador

Hier mijn vraag: wat is uw mir…? Ik moet beter na Rio of Salvador...
    Zoals vermeld een paar dagen … sinds ik woon al wil enkele van de stad van de Braziliaanse... ben alleen en niet weet waar u als een vrouw „besser“ (doe het niet verkeerd, ik begrijp dat mein boese… niet nu komen zeker veel gripes.. ")BESSER“ in de zin waar ontmoet ik liever backpacker van mijn zelfde) is …aufgehoben

Salvador is ook super stad maar Rio ne
    Ik doe daarom rugzak wellicht niet zo duur... Waar meer gelijkgestemde mensen te ontmoeten?
    Hostel in der nähe vom Strand ? und so… Also einfach vor Abreise noch etwas buntes ..

Zou super blij als u me tips geven...

• Reclame

2. # 2
    Gast_14948
    Beoordelingen

Standard AW: Rio of Salvador??????????

Uhm, Hello
    niet zo gemakkelijk te beantwoorden. But if you say 'iets kleurrijke' dan zo zonder stress en dergelijke?
    Als je jezelf zonder moeite waarin buitenlandse efficiënt omgaan, waarom niet rio?
    u doet, echter, de eerste backpacker rondleidingen dan ik adviseren Salvador, door übersichtlichkeit en stress-vrij verplaatsen.

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    10 September 2008
    Plaats
    Maceio

Boek maar een vork vlucht aankomst SalvadorVertrek Rio of vice versa, als iets wordt aangeboden.
    Groeten uit Maceió
    Thomas
    Appartementen in Maceio:
    www.Maceio.at

4. # 4
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    01.02.2010

@ Vandercammen: Bedankt.. .daran ik dacht al dat...MAAR te duur... Vork vluchten zijn generel duurder...
    Daarom werkt niet

@ nini: fallback Backpacker Tours & co. maak ik een maand in het noorden. Er zijn ook minder trubel...

Wo gibt es denn mehr Hostel möglichkeiten ? Eher in Rio oder?????

zou willen eigenlijk hebben het horloge copacabana Beach
    voor rio, stijgende tendens

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    21 Februari 2009

Zitat Oorspronkelijk Gepost door lalez Beitrag anzeigen
    Rio of Salvador…

Hallo liebeb Brazilië Vrienden
    Ik maak het korte en schmerzlos….
    Ik vliegen de eerste keer naar Brazilië (April) … die ik helaas nog steeds niet kiezen kan of ik naar Salvador of Rio vliegen moet
    Het alle eruit... Zodra ik in Brazilië aankomen ik vliegen onmiddellijk verder naar het noorden en blijven er ongeveer 1 maand
    Kort voor vertrek naar Duitsland wil ik maar een paar dagen Rio of Salvador mitnehmen… door Manaus na Rio of Salvador

Hier mijn vraag: wat is uw mir…? Ik moet beter na Rio of Salvador...
    Zoals vermeld een paar dagen … sinds ik woon al wil enkele van de stad van de Braziliaanse... ben alleen en niet weet waar u als een vrouw „besser“ (doe het niet verkeerd, ik begrijp dat mein boese… niet nu komen zeker veel gripes.. ")BESSER“ in de zin waar ontmoet ik liever backpacker van mijn zelfde) is …aufgehoben

Salvador is ook super stad maar Rio ne
    Ik doe daarom rugzak wellicht niet zo duur... Waar meer gelijkgestemde mensen te ontmoeten?
    Hostel in der nähe vom Strand ? und so… Also einfach vor Abreise noch etwas buntes ..

Zou super blij als u me tips geven...
    Hoewel ik woon in Salvador stel ik u de eerste vakantie van Rio. Rio was altijd mijn droom, hebben leren kennen van de belangrijkste daar in een 4-daagse vakantie en dat tegen die tijd was voorgelegd. Voor de volgende vakantie in Brazilië moet u vervolgens concentreren op Salvador.

6. # 6
    Gebruiker
    Join Datum
    September 29, 2007

Idee AW: Rio of Salvador??????????

Zitat Oorspronkelijk Gepost door lalez Beitrag anzeigen
    @ Vandercammen: Bedankt.. .daran ik dacht al dat...MAAR te duur... Vork vluchten zijn generel duurder...
    Daarom werkt niet

zou willen eigenlijk hebben het horloge copacabana Beach
    voor rio, stijgende tendens
    Die niet instemt met, maar zelfs vork vluchten duurder niet zijn aan gerelateerde kunt afprijzen mogen reizen! Bijvoorbeeld, als een bestemming is duurder dan de tweede! Op de 2 voormalige proef terbeschikkingstelling gewoon heen en weer, afhankelijk een bestemming dus dat neem goedkoper dan de eerste antenne doel - dan is de Rück(Gableflug) handig om het gelijke tarief!

Bijvoorbeeld van mijn Porbe poging van Zürich

Eind April tot Salvador - Mitte Mai aus Rio zurück nach Zürich Für 1202 CHF alles mit TIK OP! Bin jedes zweite mal mit TAP Gabelflug nach BR geflogen und habe im einstelligen € Bereich einen Kleinst-Zuschlag bezahlt.

Twee meer voorbeelden dat ik vloog: ZRH - Orlando via Chicago vlucht met AA, dan met de Auto huren rumgereisst, heeft terug van Miami rechtstreeks naar ZRH met chartervlucht (Balair) ongeveer $50 meer kosten de gableln!
    Of vier jaar geleden een vierhoek ZRH - Bangkok - Manila - Hong Kong - ZRH met drie verschillende goede luchtvaartmaatschappijen vluchten voor totale 1682 CHF
    incl. alle belastingen!

Het gaat al om datum (vakantie - vakantieseizoen)
    Met kraan vork vlieg, heb ik zo vaak in het Noord-Oosten maar ook relevante ervaring in Afrika of gemakkelijk u spelen ook met KLM op uw routes!

Goedenacht

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte