Waarom u belt Brazilië niet met Sipgate? Is prima. U hebt alleen geen Braziliaanse telefoonnummer.
Welkom op het Forum van de Brazilië Web
... in heel Brazilië op een pagina
Join …simple
PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!
Waarom u belt Brazilië niet met Sipgate? Is prima. U hebt alleen geen Braziliaanse telefoonnummer.
OLA flips!
Vroeg ik het zelfde ding me... het komt het dat hij "gunstig" wil worden opgeroepen in Brazilië?
Omdat gebruik en telefoon verbinden met een VoIP maar andere VoIP aanbieders kanner met een goede internetverbinding.
BTW: een sidekick in Rio een Skype telefoon door Philips zichzelf had gekocht. Funzte ook, maar ik vind het te duur Skype-out.
U moet de kaarten, wat je wilt maken.
Om beter antwoord de vraag, u zou moeten worden beter het voornemen van de vraagsteller. Wat zijn haar PRäferenzen?
Gruessle
Ursinho
Rio de Janeiro is een vuile stad...
Twee mogelijke redenen hiervoor:
- Hij wil een beha's. Telefoonnummer
- Hij kan niet omdat hij d geen zetel heeft en dus door de verificatie van de identiteit van de SCHUFA, komt voor geografische nummers kan worden toegekend alleen afhankelijk.
Zie: Homebrew kader ingesteld voor lokale nummers in VoIP - IP telefoon Forum
Groeten
-zeta-
PBX: 1 ct/min... dus binnen Dlands. Ik gebruikte voordat ik door gepult mijn Mamãe via Skype. Zelfs binnen Brazilië is het soms goedkoper via PBX "terug" naar Brasil Bel. De telefoon maffia in Brazilië heeft echt gesproken Mondpreise...
Oplaadbaar via bankoverschrijving of PayPal. Toch kost een vast nummer. Maar de draad opener moet zeggen wat hij voornamelijk is aan...
Rio de Janeiro is een vuile stad...