Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 2 van 3 ErsteEerste 123 LaatsteLetzte
Toon resultaat van 7 tot en met 12 van de 17
Vertrek uit Duitsland naar Brazilië zonder visum: gebaseerd op persoonlijke ervaring, zal ik de Raad: laat de reizende van geen geld en geen informatie over contactpersonen IN DE persoon zelf hebben met name mobiele telefoonnummers, brieven, etc. etc. In het laatste geval weet ik dat de uitgevoerd 200 euro werden in beslag genomen. Helaas houden de BR met betrekking tot de gevolgen, hier gedekt
  1. # 7
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    20 Apr 2006

Standard AW: Vertrek uit Duitsland naar Brazilië zonder visum

gebaseerd op persoonlijke ervaring, zal ik de Raad: laat de vertrekkende
    Persoon geen geld en geen informatie op contactpersonen IN DE hebben zelf met name mobiele telefoonnummers, brieven, etc. etc. In het laatste geval weet ik dat de uitgevoerd 200 euro werden in beslag genomen. Helaas
    de BR hier houden bedekt met betrekking tot de gevolgen, weet niet of een vermelding beperking werd opgelegd. Als er wat te verzamelen, dan
    de Autoriteit zoekt totdat ze iemand vindt ze "can... klap" is mijn mening.

• Reclame

2. # 8
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    04.05.2006

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Tucan Beitrag anzeigen
    Hallo!

Ik heb een dringende vraag en hoop dat iemand annuleerteken steun mij verder. Mijn Braziliaanse vriend is in Duitsland, maar zijn toeristische visum vervallen reeds. Hij heeft nu vóór, opnieuw Brazilië om te vliegen. Weet iemand wat hij zal krijgen in dit geval op de luchthaven?
    Problemen op de luchthaven van vertrek te vermijden zou ik adviseren een paar dagen voor de geplande terugkeer naar de örtl. Een overzicht van AUsländer autoriteit te gaan en als er, met de opmerking (de beste sjabloon) op de geboekte vlucht terug.

Dan, vroeg u er aan de tentoonstelling van een zogenaamde grens document presenteert uw vriend samen met zijn pass op de afrit controle op Duitse luchthaven. Dit is waar behouden en stempel op de ABH teruggestuurd, als bewijs dat hij het land ook echt vrijwillig verlaten heeft.

3. # 9
    Gebruiker
    Join Datum
    20 September 2008
    Plaats
    Noordrijn-Westfalen, Duitsland

Hallo
    Ik was in een vergelijkbare situatie. Mijn hedendaagse vrouw was op het moment hier in Duitsland te bezoeken. We had geleerd ons weet enkele weken voor uw officiële reis. Verder kent ons en houden van te leren, ze is vervolgens trok me.
    Ik had alles dat tot problemen in blindheid met liefde eerst leiden kan vervangen. Alleen wanneer ik mij op de hoogte op een niet-bureaucratische mogelijkheid van huwelijk in Denemarken ik terug werd gebracht door een makelaar op de verdieping van de feiten. Hij vertelde me dat we zou hebben gemaakt ons een strafbaar feit beide; Mij en mijn vrouw voor ongeoorloofde verblijf omdat promotie illegaal verblijf in een samenzweerderige appartement. Het gevolg worden tot maximaal 2500-€ straf, tot en met 5 jaar reisverbod. De arrestatie op de luchthaven. Volledige programma voor onderzoek na drugs. De geboekt Vlucht en de kosten van het ticket is verdwenen, het nieuwe ticket zal worden gebracht door de Duitse host.

Toen was de vraag hoe we de "koe van het ijs".

(1). Nu Ga naar de politie en vrijwillige openbaarmaking verslag!
    (2.) Dan zo spoedig mogelijk aan de bevoegde immigratie Bureau (met alle documenten en Tikets)!
    (3.) Dan is er de kruising licht.
    Mijn ware liefde en hedendaagse vrouw kon verlaten zonder problemen en ook later zonder problemen opnieuw Duitsland. Enter.

Het openbaar ministerie had laten vallen het pak tegen mijn vervolgens toekomstige vrouw na een paar weken, en voor mij, het was net voor onze bruiloft.

Een vergelijkbaar voorbeeld was toen een vrouwen van mijn vrouw. Het was maximaal 2 jaar in Duitsland. Ze konden vliegen uit zonder problemen. Dat was vóór de onnoemelijke 11e. Als de bekende van mijn vrouw opnieuw tot ergens na de 11e reisde werd ze gearresteerd in alle Lichaamsopeningen onderzocht na drugs en weer opnieuw instellen op de volgende vliegtuig. Haar toekomstige Duitse man moest de terugvlucht cursus naast een sappige boete betalen.

Alle voorstellen zijn zo dom, of te verlaten derde landen zijn onzinnig en weloverwogen met de autoriteiten eerder herschrijven misdaad en verergeren alles, zelfs meer zo voor de toekomst. De speculatie, dat het losse in andere Flaghäfen kon gaan is grote onzin.

Wat u moet weten over de autoriteiten en ambtenaren: kunnen zij zeer nuttig en coöperatieve. Als ze niet kidding en het gevoel bedrogen. Na een arrestatie op de luchthaven hebben veel spullen schrijven dan de relevante autoriteiten en moet indien nodig over mailaccount op uw werk. Dan u nauwelijks ambtenaren ontmoeten kunt verwachten. Niet te spreken van mogelijke discretie.

Dus nu het initiatief nemen mijn aanbeveling!

Oh ja, mijn vrouw en ik was getrouwd met officieel op voltooiing van alle formaliteiten in beide landen in Duitsland.

4. # 10
    Tucan
    Beoordelingen

Unglücklich AW: Vertrek uit Duitsland naar Brazilië zonder visum

Velen, velen merci voor de vele antwoorden! Je hebt echt heel hielp me verder!
    Zodat mijn vriend al 11 maanden zonder een visum is, is hier het. Dus een vrij lange tijd. We hebben nu een Vlucht gereserveerd (vanuit frankfurt) en nu willen gaan aan het immigratie kantoor. Ik denk nu ook dat de eerlijke manier de beste is. Maar nu hebben we grote angst omdat we niet weten met wat wij precies moeten verwachten. Weet iemand wat precies zal worden gevraagd en welke straf zullen er vervolgens op 11 maanden illegale van lossen stop?
    Een ander probleem is, als ik correct begrijp het, dat de persoon waar hij woonde op het moment, heeft gemaakt zijn ook onderworpen aan vervolging. Weet iemand wat dit zou kunnen hebben gevolgen voor die persoon?
    Dank u nogmaals!

5. # 11
    Gebruiker
    Join Datum
    20 September 2008
    Plaats
    Noordrijn-Westfalen, Duitsland

Tucan, Hallo.
    zoals ik reeds, eerst beschreven heb om een vrijwillige verstrekking van gegevens aan de politie; Eenmaal uw vriend en anderzijds de "houder", slechts naar de immigratie kantoor. Omdat dus u hebt genomen uit ooit werken waar.
    De vrijwillige verstrekking van gegevens gaat naar de openbare aanklager. Wat zal ze doen in uw geval, kan elke voorspellingen. Toen mijn vrouw (op dat moment officieel als verloofde), was het display na een week links en val ik kort voor ons huwelijk. De periode van elf maanden op uw vriend is echter vrij buitensporig.
    Dus ogen aan en door.

6. # 12
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    17.02.2005
    Plaats
    Jaboatão

Hallo tucan,.

Ik heb vorig jaar ook het geheel. Vlucht gemiste, toeristische visum verlopen en dus illegaal onder dwang hier.

Aangezien alleen de onmiddellijke cursus naar de AB. helpt Die hebben hier ook heel warm geweest over de vraag of een Ziektekostenverzekering Er is. Dat is inderdaad de plicht en de genodigde is volledig aansprakelijk.

Hoe eerder hoe beter regelen alles...

Succes

Pagina 2 van 3 ErsteEerste 123 LaatsteLetzte