Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 50
Like Tree15Bedankt
Nazi-slaven in Brazilië: een interessant, waarschijnlijk artikel: & quot; ik had niet zelfs een naam & quot;. -someday nazi-SKLAVEN IN Brazilië & quot; ik had niet zelfs een naam & quot;. Mortier UNTERM hakenkreuz: op een slaaf boerderij Braziliaanse NS volgelingen gehouden wezen in de jaren 1930 als een & quot;.Aantal mensen & quot; later erfgenamen van Krupp gevierd hier wilde jet set partijen. Een overlevende voormalige slaaf spreekt nu voor de eerste
  1. # 1
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    10 September 2008
    Plaats
    Maceio

Standard Nazi-slaven in Brazilië

Een meer interessant, waarschijnlijk artikelen:

"Ik was niet zelfs een naam" - someday

NAZI-SLAVEN IN Brazilië
    "Ik was niet eens een naam"
    Passeren van de hakenkreuz: op een slaaf boerderij Braziliaanse NS volgelingen waren wezen als een "nummers man" in de jaren 1930, later erfgenamen van Krupp gevierd hier wilde Jetset partijen. Een overlevende voormalige slaaf spreekt voor de eerste keer het lijden op de nazi-Hacienda. Door Jens Glüsing. Rio de Janeiro
    Groeten uit Maceió
    Thomas
    Appartementen in Maceio:
    www.Maceio.at

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    winkels

Standard AW: Nazi slaven in Brazilië

Het artikel kan worden zeer interessant, dat ik het niet heb gelezen. Ik ben geboren in 1967 en nog steeds de enige Nazi Lyra horen. Hoe handig excuus voor schurkenstaten Brazilië, dit is in feite tot op de dag. Het is afluisterende langzaam. Gelukkig heeft sommige zelf na de "hereniging", zoals de oorlog schuld van WK gemarginaliseerd. In mijn eigen stad, synagogen en een van de grootste was Joodse gemeenten in Duitsland naar Berlijn en Frankfurt van een van de belangrijkste. De site was, net als zo veel torched. Nog heel wat Joden had besloten na de oorlog naar Duitsland te komen of om terug te keren. Dienovereenkomstig, had ik verschillende klasgenoten met joodse geloof, (eerlijk gezegd al zei en ze zelfs, ze zijn "Joden"). Met een, vandaag CEO, ik was bijzonder goede vrienden. Ik herinner me zeer charismatische, zijn vader was een geweldige vent, hij had zijn gehele familie in de Holocaust verloren en ik zat nu op zijn witte lederen sofa en wist niets te zeggen. Dat was noch mij, noch aan zijn zoon, laat alleen omdat aan hem, maar aan slecht geweten, die de journalisten Wanker uitstoten en andere bemoeialen nog steeds bezig. Monumenten zijn absoluut Oke, maar niet altijd deze geheugensteun!
    Guandu, Sveto en amozinho1974 zeg dank u.

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    31.05.2005
    Plaats
    Rio de Janeiro

Er zijn de slaaf boerderijen nog vandaag slechts zijn van Brazilianen van de eigen landgenoten geknecht op is er keer wat in de pers.
    Een paar maanden geleden die sommige opnieuw werden bevrijd was de "Dono" die behandeld zijn "slaven" als dieren door de manier een lid van het Parlement in Brasilia.
    En voor alle de twijfelaars: hij was niet een afstammeling van Duitse immigranten

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    11 Oktober 2007
    Plaats
    Hannover/Baixa Saxonia/Duitsland s natal/RN/Brasil

Zeer interessant artikel en shows opnieuw dat zelf breed Homosexualism en fascisme in de zogenaamde westerse wereld had gemaakt.
    Nou, in Azië was en er is genoeg andere, niet minder wrede regime.
    Maar zoiets zal er opnieuw en opnieuw, zolang mensen deze planeet bevolken - man is vrij veel de smerige uitbuiting die heeft geresulteerd in de evolutie.
    Uitzonderingen bevestigen de regel.

Wilt u een nette weekend - Vampeta

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    17.12.2005

Zitat Oorspronkelijk Gepost door guandu Beitrag anzeigen
    Er zijn de slaaf boerderijen nog vandaag slechts zijn van Brazilianen van de eigen landgenoten geknecht op is er keer wat in de pers.
    Dergelijke verhalen verveelt me nu, omdat alleen ooit als het grote schandaal, hoort men de overkant ("Ja, maar...") of die getroffen dan wat men leest in de pers, klinkt maar tijden ("Nou..."), zult u opmerken dat het grote schandaal van de pers door legitieme relativering eigenlijk wordt steeds kleiner totdat ze vaak niet weten tot slot die eigenlijk zou hebben verkeerd in dit soort verhalen... Conclusie: in het algemeen niets is zoals het nu op snelle blik! En schonmal garnicht dus hoe de pers vaak wil verkopen het ons!

6. # 6
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    01.08.2006
    Plaats
    Manaus Amazonas Brasil

Zitat Oorspronkelijk Gepost door supergringo Beitrag anzeigen
    Ik ben geboren in 1967 en nog steeds de enige Nazi Lyra horen. Hoe handig excuus voor schurkenstaten Brazilië, dit is in feite tot op de dag. Het is langzaam afluisterende
    (1) in deze rogue staat.... aangevallen een synagoge, noch een joods kerkhof, nog een moskee, noch een Holocaust Memorial tot op de dag, zoals in uw "op rechten staat" ontheiligd.
    (2) schreef niet een wannabe schrijver smerige verlogene sex verhalen ook een Domptörbuch blue-eyed Eurogeldgierige machine sletten over Teutsch. (Iets dergelijks leest niemand eh.)
    (3) Sch... ergeren wij hier, niets voor ungut, op Kriaturen als u maar uw dom en volledig brasilien opmerkingen unrelevanten in vele forums.
    Prost
    AMAZON TOURS, REISBUREAU, BUSINESS CONSULTING
    Skype "' Robert Wolfgang Schuster

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLetzte