Oi Super Gringo,
kan alleen maar bevestigen uw wenk voor Lemi.Castelo de Pedras is in feite een must. Wonen weg ongeveer 300 m vanaf daar. Hij kon vandaan Recreio via gardenia en Anil, is waarschijnlijk sneller.
index
Groet
Chris
Welkom op het Forum van de Brazilië Web
... in heel Brazilië op een pagina
Join …simple
PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!
Oi Super Gringo,
kan alleen maar bevestigen uw wenk voor Lemi.Castelo de Pedras is in feite een must. Wonen weg ongeveer 300 m vanaf daar. Hij kon vandaan Recreio via gardenia en Anil, is waarschijnlijk sneller.
index
Groet
Chris
Geil... weekend gehts in "Castle". Dit is al gebongt. Kan ik eigenlijk gaan met de auto? Denkts af, is er nu in een autoradio...Ja, en wanneer u daar in de avond uit? Misschien ga ik liever onmiddellijk met de taxi. Is inderdaad niet te ver weg en dus ik ten minste een paar biertjes trekken kan.
CDD ist ja auch gleich um die Ecke. Habe ich gerade bei Google Maps entdeckt. Durch Google weiss ich jetzt übrigens auch, wo ich wohne. Direkt neben der Favela "Vila Amizade" (welch verführerisch irreführender Name!).
6 meer kleine favela's bevinden zich in de omgeving. Het iss hier als op het dorp. Wie had gedacht dat... en dat heet nu wereld stad RIO!
"Avond", is het goed. Op de Castelo ik weet niet in Rio, in een "echte" Baile Funk zo vanaf drie uur in de nacht, de andere is warm. Hehe, Minas adieu, Welkom bij Rio!Oorspronkelijk Gepost door O Baiano
Aan de Castelo: ferry - ongeacht of met taxi of zelfs - 1 am, 1: 30, aankomst gingen rond middernacht, zeker nog oke. Zoals ik al zei, vrijdag tot zaterdag, zeg (bijvoorbeeld) morgen.
Hey, Hey. Als uw afbeelding van terras van uw appartement werd neergeschoten, is de favela "Chico Mendes", zoals het park met vijver ten oosten van. Ten noorden van (de favela) joins die vervolgens "Vila Amizade" op. Ik weet dat dit natuurlijk alleen met externe bronnen.Oorspronkelijk Gepost door O Baiano
Duidelijk u kunt rijden met de auto naar het kasteel, de vraag is u, hoe komt terug?
Ik zeg keer zorgvuldig: gemakkelijke rit taxi BRL 25, alleen ruwe schatting zou graag wat werkelijk is de gebruikelijke (verhandelbare) tarief.
Enige ne u contact opnemen met vrouwen, mobiele getallen al...
[PS: een contactpersoon van de zuverläsigen ik had zowat ook alleen het nummer moet organiseren.] Hij zou moeten worden gesponsord (ook). [Enter laat, als u wilt dat zijn nummer].
PS: Je leven maar al vrij ver daar in Recreio, ik corrigeren mijn taxi vergoeding schatten op BRL 35-40!
Gewijzigd door swisschris (25 juni 2009) 13: 52 (Klok) Reden: verkeerde buslinie