Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 3 van 49 ErsteEerste 123456713 ... LaatsteLetzte
Showresultaten 13 tot en met 18 van 289
Like Tree42Bedankt
Neues aus Sepetiba: Zitat von supergringo Mir ist noch was eingefallen, ich selbst war dort selbst aber noch nie. Deinen ersten Baile Funk in der Stadt solltest Du vielleicht Freitags im "Castelo das Pedras" ( Favela Rio das Pedras) erleben (am schnellsten müsste die Anfahrt von Recreio aus via Itanhangá sein). Scheint relativ
  1. # 13
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    24.01.2007
    Plaats
    RJ / RP
    Blogberichten
    1

Standard AW: Nieuws van Sepetiba

Zitat Oorspronkelijk Gepost door supergringo Beitrag anzeigen

Mir ist noch was eingefallen, ich selbst war dort selbst aber noch nie. Deinen ersten Baile Funk in der Stadt solltest Du vielleicht Freitags im "Castelo das Pedras" (Favela Rio das Pedras) erleben (am schnellsten müsste die Anfahrt von Recreio aus via Itanhangá sein). Scheint relativ gemäßigt zu sein.
    Oi Super Gringo,
    kan alleen maar bevestigen uw wenk voor Lemi.Castelo de Pedras is in feite een must. Wonen weg ongeveer 300 m vanaf daar. Hij kon vandaan Recreio via gardenia en Anil, is waarschijnlijk sneller.
    index

Groet
    Chris

• Reclame

2. # 14
    Moderator
    Onderwerp starter

Join Datum
    28.10.2003
    Plaats
    Belo Horizonte

Geil... weekend gehts in "Castle". Dit is al gebongt. Kan ik eigenlijk gaan met de auto? Denkts af, is er nu in een autoradio... Ja, en wanneer u daar in de avond uit? Misschien ga ik liever onmiddellijk met de taxi. Is inderdaad niet te ver weg en dus ik ten minste een paar biertjes trekken kan.

CDD ist ja auch gleich um die Ecke. Habe ich gerade bei Google Maps entdeckt. Durch Google weiss ich jetzt übrigens auch, wo ich wohne. Direkt neben der Favela "Vila Amizade" (welch verführerisch irreführender Name!).

6 meer kleine favela's bevinden zich in de omgeving. Het iss hier als op het dorp. Wie had gedacht dat... en dat heet nu wereld stad RIO!
    U kunt zien
    in de lagere klassen.

3. # 15
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    winkels

Zitat Oorspronkelijk Gepost door O Baiano
    Ja, en wanneer u daar in de avond uit?
    "Avond", is het goed. Op de Castelo ik weet niet in Rio, in een "echte" Baile Funk zo vanaf drie uur in de nacht, de andere is warm. Hehe, Minas adieu, Welkom bij Rio!

Aan de Castelo: ferry - ongeacht of met taxi of zelfs - 1 am, 1: 30, aankomst gingen rond middernacht, zeker nog oke. Zoals ik al zei, vrijdag tot zaterdag, zeg (bijvoorbeeld) morgen.

4. # 16
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    winkels

Zitat Oorspronkelijk Gepost door O Baiano
    Durch Google weiss ich jetzt übrigens auch, wo ich wohne. Direkt neben der Favela "Vila Amizade" (welch verführerisch irreführender Name!).
    Hey, Hey. Als uw afbeelding van terras van uw appartement werd neergeschoten, is de favela "Chico Mendes", zoals het park met vijver ten oosten van. Ten noorden van (de favela) joins die vervolgens "Vila Amizade" op. Ik weet dat dit natuurlijk alleen met externe bronnen.

Duidelijk u kunt rijden met de auto naar het kasteel, de vraag is u, hoe komt terug?

Ik zeg keer zorgvuldig: gemakkelijke rit taxi BRL 25, alleen ruwe schatting zou graag wat werkelijk is de gebruikelijke (verhandelbare) tarief.

5. # 17
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    winkels

Enige ne u contact opnemen met vrouwen, mobiele getallen al...

[PS: een contactpersoon van de zuverläsigen ik had zowat ook alleen het nummer moet organiseren.] Hij zou moeten worden gesponsord (ook). [Enter laat, als u wilt dat zijn nummer].

PS: Je leven maar al vrij ver daar in Recreio, ik corrigeren mijn taxi vergoeding schatten op BRL 35-40!

6. # 18
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    24.01.2007
    Plaats
    RJ / RP
    Blogberichten
    1

Zitat Oorspronkelijk Gepost door supergringo Beitrag anzeigen

PS: Je leven maar al vrij ver daar in Recreio, ik corrigeren mijn taxi vergoeding schatten op BRL 35-40!
    557 of 748 van rijke Barra de bus rijden, rijden alle nacht en 2,20 zal kosten $RS.
    of zelfs gemakkelijker met het busje van Recreio naar Rio de Pedras, die op een steenworp afstand moeten houden.
    Veel plezier
    Gewijzigd door swisschris (25 juni 2009) 13: 52 (Klok) Reden: verkeerde buslinie

Pagina 3 van 49 ErsteEerste 123456713 ... LaatsteLetzte