Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 2 van 49 ErsteEerste 12345612 ... LaatsteLetzte
Toon resultaat van 7 tot en met 12 van 289
Like Tree42Bedankt
Neues aus Sepetiba: PS: Wenn Dir das jämmerliche Angebot und Ambiente in Deinem Condominio oder Flat- Hotel reicht, okay, aber das beste Fitness-Studio in der Gegend ist im Shopping Bandeirantes (Viktor Fitness), top Geräte (die besten und neuesten in der ganzen Stadt) und groß beim Kampfsport (inkl. Boxen). Der Club ist nagelneu, allerdings
  1. # 7
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    winkels

Standard AW: Nieuws van Sepetiba

PS: Wenn Dir das jämmerliche Angebot und Ambiente in Deinem Condominio oder Flat-Hotel reicht, okay, aber das beste Fitness-Studio in der Gegend ist im Shopping Bandeirantes (Viktor Fitness), top Geräte (die besten und neuesten in der ganzen Stadt) und groß beim Kampfsport (inkl. Boxen). Der Club ist nagelneu, allerdings sauteuer (um die BRL 200 p.M.). Die beiden A! Body Tech in Barra sind noch einmal gut 50% teurer, recht schick, haben jeweils Pool(s) und selbstverständlich findet sich auch etwas fürs Auge ... der A! Body Tech Praia liegt für Dich vielleicht sogar etwas günstiger, als der Viktor, aber ob Du BRL 300+ pro Monat für Ambiente ausgeben willst, bezweifle ich noch mehr, als die monatliche Gebühr für den von mir empfohlenen Club. Die anderen Clubs in Recreio sind allesamt Scheiße und trotzdem teuer.

• Reclame

2. # 8
    Moderator
    Join Datum
    29.03.2004
    Plaats
    Rio/Saarland / Swabia

OLA Lemi!

Misschien zijn we gezien op enige tijd... ten minste ruimtelijk collega's...
    De Marine is gebouw er ja een onderzeeër basis en de scheepswerf. En als de geesten me weer noemen moet... Quem sabe?

Vamos ver! (maar ik ben niet weer over gaan als dienstknecht angestellter) )

Logo, se Deus quiser aten
    Ursinhuuuu
    Rio de Janeiro is een vuile stad...

3. # 9
    Moderator
    Onderwerp starter

Join Datum
    28.10.2003
    Plaats
    Belo Horizonte

De week begint aan.

De wekker afgaat 5: 30 pm, dan Ontbijt op de kamer, geen koffie (niet een machine als – voor Lemi is een ramp), vervolgens 1 uur rijden naar de bouwplaats via het binnenland.

Nadat ik de eerste nacht dankzij mug aanvallen vrij beetje had geslapen de dag vanwege van vermoeidheid was vervolgens tot eeuwigheid. Aan het eind was nog steeds een mammoet bijeenkomst van 15: 00 tot 18: 30. Door een paar intens geschil schoon tijdens de vergadering, mijn adrenaline was hoog maar zoveel dat vermoeidheid werd weggeblazen.

Ik ben nog steeds een beetje verward, maar dat is op de eerste dag op een Riesenbau autoriteit altijd zo. Er zijn veel te doen, maar het niet helemaal weet waar te beginnen varken. Een moet slechts keer zelfs "organiseren" en "proberen te maken van de Herumgejammere van collega's invloed niet. Dus programma set up en dan gewoon met het hoofd door de muur. Dus is de Lemi altijd met het meeste succes geboekt –.

Dus we in de avond bij 7 ging de fabriek poort links, door de donkere Santa Cruz. De stad zelf is niet een probleem. Doet me denken sterk van Guarapari zonder promenade of Ouro Branco in het interieur van Minas GeraisMijn verblijf 4 jaar.

Als Beifahrer hatte ich die Gelegenheit in die Seitengassen zu schauen und dort begannen die Probleme ... Die Außenfassaden der Hauptstrasse waren noch halbwegs ansehnlich ... die Gassen und alles was sich darin verbarg war tiefste Favela, Süff, Unterwelt. Genau die gleiche Beobachtung hatte ich schon mehrmals in den ersten 2 Tagen hier gemacht. Hinter jeder Häuserwand, Blechzaun oder auch wuchernden Elefantengras scheint sich ein Elendsviertel zu verbergen.

Mijn collega zei dat ik ja op de weg naar werk, blijven moet omdat dan een horde van mensen aankomen en iets van u wilt. Ik dacht dat overdreven, maar zo langzaam, kan voorstellen wat hij bedoelt. Hij vertelde me dat hij keer had een lekke band op een station en beginnen wilde te veranderen van het wiel. Toen een paar sterke kerels „zur Hilfe“ kwam, hij sprong in angst in de auto en drukte op het gas. Tot de volgende benzinestation hij bleef op de rand die natuurlijk dan volledig in het Ezel was. Tenminste had hij, dus hij zijn eigen voelde Ezel opgeslagen.

Een andere aflevering, kreeg ik te horen gisteren was dat van de resterende achter de VW Kever van. Op de weg naar werk, was een kever op een lichte helling met dubbelspoorverbinding weg. De bestuurder was rond in de motorruimte bevinden, maar, zoals bleek in de avond, leek te niet succesvol zijn geweest omdat de bug nog steeds op dezelfde plaats was.

Het was echter niet meer precies de zelfde bug... het was namelijk jacked-up en had geen wielen. De volgende ochtend, al de deuren en de kofferbak deksel had ontmanteld. Laat in de avond toen hij was zelfs op het dak en het motorblok ontbrak. Waarom op het dak te krijgen uit de motor moet, u de kever, is waarschijnlijk twijfelachtig, maar omdat de nodige hijs apparatuur ontbrak.

Het is altijd verbazend hoe in Brazilië een momentum van dingen ontwikkeld. Terwijl de algemene bouwplaatsen operationele Braziliaans verspild een enkele gedachte, laat staan denken, aan de vooruitgang van zijn werk, toont hij grote belangstelling in de vrije Reichung van het acquis in het dagelijks leven worden. Die ´s met verwijdering van gekanteld truck begint en ophoudt, bijvoorbeeld wanneer de met toevoeging van kleine gereedschappen van de site. Hier neemt geen limiet aan de fantasieën en het zogenaamd beperkt vindingrijkheid van de Braziliaanse hier soms buitensporige proporties.

Naar mijn oorspronkelijke punt in de Espírito Santo Ik heb zelf moet bepalen het verlies van alle kabel drums brief hebben. Sommige gevallen zijn opgehelderd. Het bedrijf afvaltransporten had bevorderd de Kabeltrommels netjes onder een dunne laag van vuilnis op een truck door de poort van de fabriek. De hoedster is alleen geworden verdachte wanneer de truck in richting stad dump abbog, maar voortdurende rechtdoor. Hij het opnemen van de vervolging en de dief goederen was verzekerd. Zeker een godsend, omdat meestal is in dergelijke grootschalige diefstal zo veel geld op het spel, dat de voogd of zijn hele bedrijf te worden bestochen. Het geval van de rekuperierten Kabeltrommels was dus niet een slag van geluk, maar de incompetentie van de organisatoren.

Als ik zie de input controles op de Thyssen fabriek poort zijn zo scherp, ik kan me heel goed, voorstellen die reeds is verstreken. Het is dus een beetje controleren punt Charly sfeer. Je weet nooit of u echt door middel van krijgen of is gearresteerd.

Vervolgd...
    U kunt zien
    in de lagere klassen.

4. # 10
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    winkels

Schoon! Ik zie al, dat je zal snel de hoek hebben verkend.

Doch Santa Cruz und Favela? Na, jetzt übertreibst Du aber ein bisschen. Vielleicht der Kulturschock eines Mineiro? Ist doch kein Vergleich z.B. zum Wohnviertel Deiner Schwägerin zweiten Grades (oder wie man das Verwandschaftsverhältnis auch immer nennt), das Du mir mal gezeigt hast, oder? Dort war es richtig unheimlich.

Maar zeker een van de redenen waarom RADIUS iemand met thuis of tijdelijke verblijfplaats in Barra sinds slechts een Tijuca in zijn vertrouwd milieu beperkt. Aan de andere, noordelijke kant van de straat van Avenida Americas is alleen voor winkelen of in een paar clubs, anders het blijft de Marapendi liever tussen Avenida en strand, bij voorkeur ten zuiden van het kanaal... en eigenlijk het verschanst toch liever de eigen Condominios of die van vrienden.

Hier zijn enkele tips:

Nachts worden zeker tijden door Pedra da Guaratiba, er zijn verschillende nette vis-lokale, maar ook andere (eenvoudige) restaurant (vis zijn hopelijk niet rechtstreeks vanaf de vervuilde Bay). Een (charmant, maar gemiste) Franse vrouw geserveerd in de pizzeria.

Het beroemdste restaurant in deze hoek is waarschijnlijk de „do van Bira“ (of „Bira ´ s“) in Barra de Guaratiba met een prachtig uitzicht over de baai. Echter vergeleken sauteuer.

Ergens in de buurt (op het standbeeld van de „Nossa wat ich“) ben ik de tijden met een roeien verleden een wither eilanden, meestal verlaten. Je moet zelfs nemen voedsel. De rustige situatie heeft zijn voordelen totdat goed crèmes … zelfs als de zon niet branden, op de dode vissen in het water en op de rots scherpe randen, gestegen op dat moment een vervelende zonnebrand me.

Op een weekend kun je een excursie in de Mata Atlantica achter Itaguaí. Ergens is er een waterval niet spectaculair, maar nog steeds leuk. Ik typ op de Parque Vera Cruz, weet dit maar is niet langer accuraat. Uw collega's weten dat veilig. (Maar beheersbaar) afval en de handtekening van de CV-wijzen erop dat het kleine meer hieronder dat de waterval is ook bezocht op, maar de meeste Weekenders (en op lange termijn reizigers) liever op de zon naar de Creek hieronder de falls. Er zijn ook sommige eenvoudige bars waar er is muziek, churrasco, aardige mensen en dienovereenkomstig goede middag te vinden langs de hobbelige „Hauptstraesschens“. Bij mijn weten zijn er geen vaste politie controleposten op de manier, dank God, omdat het laatste bier op mijn voormalige bezoek was duidelijk een teveel

Ik kon vertellen u Sepetiba zelf, Nou … waar men kan heel mooi zitten en genieten van een ijsje, of waar u kunt het uur surfen op het Internet voor 1 reais, maar deze zijn echt geen hoogtepunten

Vrij (heel mooi zelfs) meisjes zijn echter vrij!

Voor winkelen adviseer ik de plaats naar Santa Cruz, Campo Grande.

5. # 11
    Moderator
    Onderwerp starter

Join Datum
    28.10.2003
    Plaats
    Belo Horizonte

Hallo SG,.

u bent een van de weinige, waar de term "Deskundige gebruiker" echt waar is. U moet echt deze aanwijzing niet na registratiedatum of aantal premie gegeven... Zo heb je ooit dank u bij voorbaat voor de vele tips!

Zitat Oorspronkelijk Gepost door supergringo Beitrag anzeigen
    Schoon! Ik zie al, dat je zal snel de hoek hebben verkend. Doch Santa Cruz und Favela? Na, jetzt übertreibst Du aber ein bisschen. Vielleicht der Kulturschock eines Mineiro?

Je hebt gelijk. Rio is een cultuurschok voor mij. Ook al ik alle andere dan een newbie favela ben.

Maar niet te vergelijken met de woonwijk van uw schoonzuster tweede graad (of zoals het heet altijd de relatie) is, dat je eens me liet, of? Er, was het echt eng.
    Je echt bedoelt? Niet zo slecht, vind ik het Conjunto Paulo VI. Misschien reden dat ik mezelf heb het gebruikt. Moest er ten slotte zelfs bij nacht omhoog en laat, omdat wij er onze dochter gaf met mijn zwager, in de nacht uit te werken...

Ergens in de buurt (op het standbeeld van de „Nossa wat ich“) ben ik de tijden met een roeien verleden een wither eilanden, meestal verlaten. Je moet zelfs nemen voedsel. De rustige situatie heeft zijn voordelen totdat goed crèmes … zelfs als de zon niet branden, op de dode vissen in het water en op de rots scherpe randen, gestegen op dat moment een vervelende zonnebrand me.
    Dit klinkt zo als een gewone toeristische.

Op een weekend kun je een excursie in de Mata Atlantica achter Itaguaí. Ergens is er een waterval niet spectaculair, maar nog steeds leuk. Ik typ op de Parque Vera Cruz, weet dit maar is niet langer accuraat. Uw collega's weten dat veilig. (Maar beheersbaar) afval en de handtekening van de CV-wijzen erop dat het kleine meer hieronder dat de waterval is ook bezocht op, maar de meeste Weekenders (en op lange termijn reizigers) liever op de zon naar de Creek hieronder de falls.
    Nee beter SG, watervallen gibts in MG, in Rio, ben geïnteresseerd in andere dingen.

Ik kon vertellen u Sepetiba zelf, Nou … waar men kan heel mooi zitten en genieten van een ijsje, of waar u kunt het uur surfen op het Internet voor 1 reais, maar deze zijn echt geen hoogtepunten
    Je zal lachen. Onze site is in Sepetiba, maar ik weet niet waar het zich bevindt. In ons hoe er te komen, we gaan door Santa Cruz en er is ook de poort van de fabriek.

Zitat Oorspronkelijk Gepost door usinho4711

OLA Lemi!

Misschien zijn we gezien op enige tijd... ten minste ruimtelijk collega's...
    De Marine is er inderdaad een onderzeeër basis en de scheepswerf. En als de geesten me weer noemen moet... Quem sabe?
    Ik denk dat mijn verblijf tijd ernstig beperkt. Eerste 3 maanden, dan misschien later 2 maanden aan de hot-IBS. Vervolgens de oorlogen. Wat is dan, weet niemand. Crisis gewoon... ik hoor maar zo bepaalde "Lockrufe" uit India. Zeker, heeft Dietmar al een Scout vrienden Forum gemaakt. Er lezen we ons dan misschien nogmaals.
    Gewijzigd door Lemi (tot 6 augustus 2009) 19: 29 (Klok)
    U kunt zien
    in de lagere klassen.

6. # 12
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    winkels

Zitat Oorspronkelijk Gepost door O Baiano
    Nee beter SG, watervallen gibts in MG, in Rio, ben geïnteresseerd in andere dingen.
    Duidelijk, maar misschien hebt u wens tijd na "Landleven" weg van de stad (hoewel Sepetiba erg denken aan landleven). U zal lachen, in die tijd ik zelfs een paar vakantiegangers van Minas ontmoette! Door de manier, is die van Santa Cruz in de richting van Praia, gemakkelijk Sepetiba. Er zijn ook motels twee, drie, zeer goedkoop, maar ook geen luxe. Had betegeld mal ne suite met een echt grote jacuzzi (voor 8 personen), maar alles in het donker bruin van de jaren ' 80, Oef. Je zou niet nodig maar ook uw terras met uitzicht op de zee...

Mir ist noch was eingefallen, ich selbst war dort selbst aber noch nie. Ich dachte, ich wäre mal dran vorbei gefahren, aber auf Googlemaps sieht es anders aus. Deinen ersten Baile Funk in der Stadt solltest Du vielleicht Freitags im "Castelo das Pedras" (Favela Rio das Pedras) erleben (am schnellsten müsste die Anfahrt von Recreio aus via Itanhangá sein). Scheint relativ gemäßigt zu sein. Die Bailes in der Cidade de Deus fand ich jeweils ziemlich "kitzlig", sicher kein Vergleich zu denen, die Du von Minas kennst, und Du weißt, ich bin ebenso wie Du kein Kind von Traurigkeit ... ansonsten einfach den Botschaften der Werbewagen lauschen, gibt natürlich noch zahlreiche Alternativen. Tu mir bitte einen Gefallen und besuche auch mal das Nuth und die Bar do Geraldo (so heisst sie doch?) in Barra und bestätige mir, dass es dort Scheiße ist. Vielleicht hatte ich aber jeweils auch nur blöde Tage erwischt ... das Hardrock-Cafe im Citta América kannst Du Dir nach meinen Erfahrungen sowieso schenken (da ist auch der andere, riesige A! Body Tech). Ich finde, wenn schon Schicki-Micki, dann richtig: der von Leblon gefiel mir erheblich besser!
    Lemi zeg dank u.

Pagina 2 van 49 ErsteEerste 12345612 ... LaatsteLetzte