Hallo samen
Mijn vrouw en ik zijn nu getrouwd, hebben we in Brazilië getrouwd. Het gaat in een paar weken voor mij terug naar Duitsland. Voordat ik zurueckfliege maar ik wil me hier moeite voor een ding:
Mijn vrouw en ik wil leven in Duitsland, gezinshereniging. Ik zette me vóór om het hele proces te versnellen met mijn bevoegde register kantoor in Duitsland, verbinding, zelfs na de bruiloft. Het gaat nu om effectief te maken mijn huwelijk in Duitsland. De echt Hilfsbereite ambtenaar van de burgerlijke stand heeft vertelde me ik moet verlaten op beglaubigen mijn huwelijk certificaat, alsmede de geboorteakte van mijn vrouw, evenals legaliseren.
Nu is het mij adviezen en tips van enventuellen. Ik ga vandaag in de loop van de dag op het Duitse consulaat telefoontje en mij specifiek vragen.
De ambtenaar van de burgerlijke stand zei dat ik het huwelijk certificaat, hier op de blad-te laten in Brazilië op het register kantoor, dan naar het consulaat voor legalisatie. Dus, is het huwelijk in Duitsland worden geregistreerd. Kan zij bevestigen zo hier iemand in het Forum?
Mooie groeten!

1Bedankt