Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 41
Like Tree1Bedankt
Huwelijk in Brazilië - de certificaatverificatie huwelijk: Hi samen, mijn vrouw en ik zijn nu getrouwd, en we trouwden in Brazilië. Het gaat in een paar weken voor mij terug naar Duitsland. Voordat ik zurueckfliege maar ik wil me hier de moeite om een ding: mijn vrouw en ik wil leven in Duitsland, gezinshereniging. Aan alle
  1. # 1
    User_14856
    Beoordelingen

Standard Huwelijk in Brazilië - de certificaatverificatie huwelijk

Hallo samen

Mijn vrouw en ik zijn nu getrouwd, hebben we in Brazilië getrouwd. Het gaat in een paar weken voor mij terug naar Duitsland. Voordat ik zurueckfliege maar ik wil me hier moeite voor een ding:

Mijn vrouw en ik wil leven in Duitsland, gezinshereniging. Ik zette me vóór om het hele proces te versnellen met mijn bevoegde register kantoor in Duitsland, verbinding, zelfs na de bruiloft. Het gaat nu om effectief te maken mijn huwelijk in Duitsland. De echt Hilfsbereite ambtenaar van de burgerlijke stand heeft vertelde me ik moet verlaten op beglaubigen mijn huwelijk certificaat, alsmede de geboorteakte van mijn vrouw, evenals legaliseren.

Nu is het mij adviezen en tips van enventuellen. Ik ga vandaag in de loop van de dag op het Duitse consulaat telefoontje en mij specifiek vragen.
    De ambtenaar van de burgerlijke stand zei dat ik het huwelijk certificaat, hier op de blad-te laten in Brazilië op het register kantoor, dan naar het consulaat voor legalisatie. Dus, is het huwelijk in Duitsland worden geregistreerd. Kan zij bevestigen zo hier iemand in het Forum?

Mooie groeten!

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Standard AW: Mariage van certificaatverificatie huwelijk in Brazilië-

Oi Papa
    Omdat wat mis is gegaan met de terminologie waarschijnlijk, er is een deel van de termen die worden gebruikt Brazilië "zoals over beglaubigen".

De Braziliaanse huwelijksakte van de Cartorio moet worden vertaald. Eenden die hiervoor die u brengen u een vertaler uit de lijst vereidigen vertalers die worden toegelaten met uw consulaat/ambassade enz.

Vervolgens gecertificeerd dat het huwelijk certificaat naar het consulaat en tegelijkertijd bevestigt dat de vertaling werd uitgevoerd door een erkende vertaler.

Zo gebeuren in begin 2008 in BH, Minas Gerais. D die document op het communautair bureau voor, die hen direct kort bij de burgerlijke stand naast een formele indienen PRüfung van het instrument uit te voeren. U krijgt het document vervolgens teruggekaatst.

Wij hebben ook alleen vertalen een geboorteakte voor mijn vrouw en verifiëren. We weten maar niet langer op welk advies, waarschijnlijk alleen zo in het geval dat op een bepaald punt een zou willen hebben het in D. We hebben ze overal gebruikt tot vandaag.
    Dit zijn alle gegevens van mijn vrouw in onze huwelijksakte. (Alles kost een Schweinegeld)

Groet
    Tiradentes

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    11 Oktober 2008
    Plaats
    Berlijn

Oi!

We hadden dus de vertaalde en gelegaliseerde geboorteakte voor mijn vrouw nodig op mijn kantoor register te registreren het huwelijk. We hadden al hen vertaald, maar niet gelegaliseerd. Dus het ding door D. na Recife verzonden naar het consulaat en geverifieerd kan worden. Let op dat het monster van de handtekening van de Cartorios of de notaris op het consulaat is gedeponeerd. Dus adviseer ik huwelijk en geboorte certificaat in Brazilië om te vertalen en legaliseren. Je weet nooit. Ik heb de behoeften, niet de Tiradentes. De kosten zijn in ieder geval achteraf door D. uit te organiseren het ding veel veel meer duur, dat is zeker.

Mfg Daniel

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    28.10.2003

Ik bevestig ook... kann.
    HU vertalen.
    Vervolgens met twee documenten (HU en vertaler) naar de Konsulat-stempel op het.
    Vervolgens presenteren in d in de Gemeenschap Office of register office (voor registratie en LSteuerkarte communautair bureau;) Reg. (Wedding en indien nodig tentoonstelling Famiienbuch aan de StA)

VG rave_66
    Is het zei het al.
    Maar niet door alle.

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Zitat Oorspronkelijk Gepost door amozinho1974 Beitrag anzeigen
    Oi!
    ........ .geschickt naar het consulaat en geverifieerd kan worden. Let op dat het monster van de handtekening van de Cartorios of de notaris op het consulaat is gedeponeerd.
    Mfg Daniel
    Hoe moet het gaan, de Cartorio is gedefinieerd (meestal) door de plaats van residentie van de vrouw. Zijn er 10.000 Cartorios in Minas. Onze eigen (eigendom van onze tante) is zeker niet met de Consul in Belo Horizonte bekende (handtekeningen gestort)
    Echter, de vertaler op het consulaat moet worden geaccrediteerd. Daarnaast hebben wij ook gedacht als Daniel. Wij hadden al 3 huwelijk certificaten, een document gevraagd meer c/o. geboorteakte, ongeacht of het of niet, nodig brengt ons bij (0 + 70 + 30 + 7 reais)

Groet
    Tiradentes

6. # 6
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    14.07.2010

Oi Tiradentes

uit mijn eigen ervaring. I got married in Cabo de Santo Agostinho. Het consulaat in Recife heeft, onder PRüfung van de ondertekening van Cartorios gecertificeerd. Er handtekeningen van de gemachtigde ondertekenaar zijn beschikbaar op de consulaten in feite.

Klaus
    www.Pension-Brasilien.de

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLetzte