Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 14
Immobilienerwerb: Oi gente, ich lebe mit meiner Freundin und unserem gemeinsamen Sohn (4 1/2 Jahre) in Deutschland. Ich war schon sehr oft in Brasilien und habe dort auch schon 6 Monate am Stück gelebt. Wir würden nun gerne eine Ferienwohnung in einem Condominio kaufen. Ich besitze jedoch leider keine CPF, die
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    07.04.2009

Standard Aankoop van onroerend goed

Oi gente,

Ik woon met mijn vriendin en onze gemeenschappelijke zoon (4 1/2 jaar) in Duitsland.
    Ik was al zeer vaak in Brazilië en er woonde al 6 maanden tegelijk.

Wij zou nu graag willen kopen een appartement in een hotel.
    Ik heb helaas geen CPF, de CPF van mijn vriendin is verlopen.
    Wil hebben natuurlijk ook graag om de eigenschap aan me.

Volgens de gehele website weber (dot) bernardo (dot) nom (dot) br - > kopen na lijsten volgens welke een kopen geen probleem moet mogelijk zijn:
    Aankoop van onroerend goed
    -Het is mogelijk voor buitenlanders slechts op toeristenvisum;
    -De overname plaatsvindt door middel van notariële koopcontract;
    -Eigenschap is vergelijkbaar met ingeschreven in het kadaster als in Duitsland,
    te zorgen;
    -Vertegenwoordiging door agenten aan het einde van
    Aankoop de persoonlijke aanwezigheid van de koper is mogelijk,
    daarom niet verplicht is;
    -Waarborging van aankoop op een later tijdstip of op
    Aankoop vorverträge kan afgesloten met een aanbetaling
    ;
    -Er is nog steeds veel landbouwgrond in de vorm van vruchtbare akkerbouw en
    Grasland beschikbaar; voor buitenlanders bestaan in landbouwgrond maar
    Erwerbsbeschraenkungen

Deze verklaringen juist zijn?
    De huidige eigenaar van het object is een Zwitserse volgens de makelaar. Voor de verwerking, bijvoorbeeld komt het gebruik van een notaris rand account in Europa betrokken volgens makelaars. De procedure zou zijn als volgt:
    Na de ondertekening van het contract preëmptieve, zal de koper de volledige aankoopprijs overdragen op een geblokkeerde rekening. Met de sjabloon van de notariële aankoop contract, dat de verkoop aan de koper is, de verkoper kan aanspraak maken dan zijn claim op de storting op de geblokkeerde rekening.

Wat denkt u van deze aanpak?
    Wat moet ik controleren voordat?
    Voor de vermelding in het kadaster ik zou moeten worden, maar in ieder geval op de grond of?

Zou zeer dankbaar zijn voor uw tips!

Baracuda

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    Mar
    Plaats
    Einbeck

Standard AW: aankoop van onroerend goed

Kopen van onroerend goed in Brazilië is relatief eenvoudig.

Algemene aanbeveling:
    Consulaten houden een lijst van Vertrauensanwälten.

Zij beveelt aan een advocaat van zijn vertrouwen om deel te nemen in
    Als vertelde me zo'n tijd:
    Betere alvorens een aankoop PRüfen kan wie is de eigenaar en wat wordt ingevoerd in het kadaster.

Misschien moeten we ook overwegen die fungeert als koper, alleen u of u met vriendin, u moet de toekomstige uit het oog verliezen.
    Als uw vriendin met investeringen geen eigen geld ik zou kopen alleen en op mijn naam.
    Andere aanbeveling die ik zou het object etc. zelf zie, dat wil zeggen, kopen alleen terwijl in Brazilië, als je in Brazilië relatief snel je kunt krijgen u een CPF.
    baracuda80 zeg dank u.

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    04.07.2005
    Plaats
    Lummer, 21 ° zuiden, 55 ° Oost

Allereerst moet controleren of de eigenschap deel uit van de verkoper op alle maakt, en geen belasting op de eigenschap zijn, bijvoorbeeld onroerendgoedbelasting, hotel, etc. zijn betaald.

Wie anders namelijk krijgt de koper zodat u achter geklasseerd hing.

Deze tijden hier weer mensen rond, langs een paar die hebben meer idee zoals ik meer detail hebben beschreven.

U kunt gemakkelijk bij de federale CPF Receita krijgen.
    Ik heb slechts één die me in March.... op de federale Caixa ging een of andere manier niet, te wijten aan militaire dienst. Alleen een intermediair waarmee ik dan weer van federale Receita moest was.

De kaart wordt toegezonden aan dit na 3 weken per post.

Op de website van de ambassade, of de federale Receita, kan u die voorstellen uit Duitsland (naar de laatste waarschijnlijk 3 maanden).
    TITUSOIL -Take profit - Titusoil was ' met succes verkocht!
    Nieuw - nieuw - nieuw -We smelten uw Zahngold – nu noodzakelijkerwijs tekenen de tanden kunnen worden!

'Pesticiden uit de groep van organofosfaten remmen de mentale ontwikkeling van kinderen'.
    Dit lijkt in overdosis, volwassenen ook hebben gevouwen!

4. # 4
    007
    007 está offline
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    31 Maart 2008
    Plaats
    Fortaleza / Ceará

Standard Re: aankoop van onroerend goed

OLA Baracuda

Als dipl.Vastgoed makelaars hier in BraziliëIk kan veilig competent informatie verstrekken.

U kunt 1. CPF met weinig inspanning op de bevoegde RF in de staat (altijd in de hoofdstad). Om dit te doen, is het beste als je persoonlijke heden. Alsjeblieft, een geboorteakte uitvoering de naam van uw vader en uw moeder zijn geregistreerd op de.Ook uw pass.

2. Een "Pro gangbare" (volmacht) alleen op een onroerend goed professional van imatrikulierten (met CRECI nummer *) maken. Hij zal u tonen zijn identiteitskaart, in geval van twijfel u kunt die verduidelijken wanneer de lokale CRECI per telefoon, als alle OK. is. Hij is om u te tonen dat de eigenschap aan de verkoper is wettelijk geregistreerd en gelost. Door de Cartorio doen registro.

3. De makelaar krijgt Commissie uit de verkoper en niet door u.

4. Wenn u niet zeker bent dat u als de Einbeck heeft voorgesteld een advocaat kan slaan. Dit is natuurlijk voortvloeien kosten voor u

5. De kosten van de overdracht van de eigendom, (Escritura en register) in de juiste Cartorios komen ten laste van de koper.

6. OPS, last-minute nog gezien. Überweis niet de volledige aankoopprijs tegelijk. Storting uitgegeven door CA. 30%, de rest met check (bijvoorbeeld van de rekening van uw vrouw) van de Bank. De overdracht vindt plaats in de Cartorio in de aflevering de Escritura.

* CRECI is een sub-sectie (beschikbaar in elke staat) van de COFECI
    (Koepelorganisatie van de onroerende goederenagent) gevestigd in Brasilia. Ik kan u
    verzekeren dat dit een ernstige zaak is.

Abraço

James
    Tiradentes zeg dank u.

5. # 5
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    29.06.2005

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Einbeck Beitrag anzeigen
    Consulaten houden een lijst van Vertrauensanwälten.
    Ik had de laatste tijd veel problemen met de "Vertrauensanwälten".
    Weber & Bernardo in Salvador Hiermee geeft u de Duitse Ereconsulaat op hun website als een referentie. Op de honoraire consulaat vertelde u me dan dat ze alleen Duitstalige advocaten noemen. Het heeft niets te maken met 'Reference'.

Ik wilde kopen een eigenschap. En had me helaas besloten om Weber en Bernardo. Advocaat Weber had gegeven zijn honorarium met 3000BRL. De CPF moet opnieuw bovendien kosten me 250BRL.
    Daniel Moser is verantwoordelijk voor onroerend goed zaken. Zodat het ding rollen ik 1500BRL voorschot betaling van taksen en 500BRL voorschot betalen moet. Geschreven op 13 maart 2009 de wet onderneming van de betaling is ontvangen. Hoewel de heer Moser wist dat er andere partijen geïnteresseerd in het onroerend goed waren, gebeurde meer als niets helemaal eerst.
    Mij werden de bevoegdheden voor het kopen en het verkrijgen van CPF eerst verzonden. Eerder dan het hebben van Lord Moser in de tijd wanneer de Prefeitura verleden kijkt en verkrijgen van de nodige documenten voor de verwerving van onroerend goed, was nu wachtten rustig tot mijn CPF beschikbaar was.
    Met de makelaar is niet zo goed als de advocaat geweest. Onderhandelingen waren geen. Correspondentie was zo goed als alleen via e-mail. Desperate heeft de makelaar vervolgens belde me in Duitsland en vroeg me om te zeggen de advocaat dat moet hij hem bellen. Ik gaf vervolgens het nummer van het advocatenkantoor de makelaar.
    Uiteindelijk was het dan begin April op iemand anders de eigenschap verkocht. Agentschap en de eigenaar waren gevoed omhoog met wachten. Wat het Agentschap over mijn Advocado zei dat niet schrijven hier liever.
    Uiteraard wilden mij voor terugzending een Bill, en een deel van mijn geld vooraf betaald.Ik wachtte voor de eerste keer tevergeefs op een verklaring. E-mails onbeantwoord gebleven. Bel in de onderneming: "Mr. Moser is ziek". Wat hij heeft en hoe lang het wordt verwacht dat er niets op me gaan. Een paar dagen later bereikt heb ik er, Lord Moser, die me verzekerde dat hij over te maken zorgen zou. Het gebeurde opnieuw niets.

Op de 14.05 heb ik gebruikt mij dan op het consulaat-generaal.
    Zie, in de avond op dezelfde dag had ik mijn gedachten volledig overpriced facturering (Exel bestand verstuurd via e-mail) vervolgens. En de boodschap: "U excuseren gelieve dat wij ons tot nu registreren." De onderneming was bezig in de laatste paar weken rond de klok met andere client geeft een drukke, zodat we... niet meer aandacht aan uw verzoek kondenDe waarde van uw resterende krediet in von..... bis hoogte eind volgende week betalen terug.

Dat de onderneming was zo druk, had verrast me. Mr. Moser verkoopt ook onroerend goed op Immobras. Wanneer een bekende door mij er gevraagd voor een eigenschap, kwam de reactie voorstel de benoeming niet 5 minuten later.

300 In plaats van 250BRL werden vervolgens berekend voor de CPF (vertellen de tijden een Braziliaanse) en de post: 500BRL voor diensten prestaties met betrekking tot de verwerving van onroerend goed verricht viel me met name op de maag.

Ik had belachelijke manier waarop snijden opnieuw in de toetsen, is kritiek op de CPF post die duurder, en vroeg of ik ook het geld halen en de CPF kan zo 50BRL is geworden.
    De E-mail onbeantwoord gebleven tot op de dag, geen 844BRL zijn verschenen op mijn account, en morgen ik opnieuw Veronica roept op het Duitse consulaat in Salvador.
    007 zeg dank u.

6. # 6
    007
    007 está offline
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    31 Maart 2008
    Plaats
    Fortaleza / Ceará

Standard Re: aankoop van onroerend goed

Ik voel droevig voor u schubidudidu. Maar leerzaam, uw bijdrage is gebruikelijk.

Niet alle advocaten in Brazilië zo zijn, maar omdat er al een paar helden, dat het geld van de klant uit de zakken geld van mensen nemen zoals u en doen niet uit te voeren voor tampon ter andere dan een dikke storting.

De die voor de CPF R$ 300,00 vereisen is een Wang.

Ik hoop, ook hier de gebruiker die een advocaat aanbevelen altijd en onmiddellijk na een vraag over Immoblilienerwerb Lees dit bericht.

Trau die kijken!

Abraço

James
    schubidudidu zeg dank u.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLetzte