Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 28 1234511 ... LaatsteLetzte
Weergegeven resultaten: 1 tot en met 6 van 167
Like Tree27Bedankt
verblijf zonder limiet?: mijn betere helft zegt, dat lula in de herfst van vorig jaar een nieuwe wet heeft verabschieded, waarin staat dat buitenlanders in illegale verblijf niet mogen worden uitgezet als zij bewijzen dat zij een salaris hier in Brazilië genereren (die kan betekenen wat dit) zelfstandig of met de business. doet ieder weet meer over het?
  1. # 1
    Gast_14948
    Beoordelingen

Cool verblijf zonder limiet?

mijn betere helft zegt, dat lula in de herfst van vorig jaar een nieuwe wet verabschieded, waarin staat heeft dat buitenlanders in illegaal verblijf niet mogen worden uitgezet als zij bewijzen dat zij een salaris hier in Brazilië genereren (die kan betekenen wat het) zelfstandig of met de business.

doet ieder weet meer over het? Ja het kan / moet komen als u wilt zou betekenen?

groet
    Nini

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    21 Februari 2009

Standard AW: verblijf zonder limiet?

Zitat Oorspronkelijk Gepost door nini Beitrag anzeigen
    mijn betere helft zegt, dat lula in de herfst van vorig jaar een nieuwe wet verabschieded, waarin staat heeft dat buitenlanders in illegaal verblijf niet mogen worden uitgezet als zij bewijzen dat zij een salaris hier in Brazilië genereren (die kan betekenen wat het) zelfstandig of met de business.

doet ieder weet meer over het? Ja het kan / moet komen als u wilt zou betekenen?

groet
    Nini
    Ken jij gedeporteerd buitenlanders?
    Hoe werkt een dergelijke deportatie? Aangezien twee PF ambtenaren met u in het vliegtuig zitten en u in uw eigen land op kosten van de Braziliaanse staat, met voorafgaande detentie vliegen?
    Brazilië heeft onlangs besloten een amnestie voor buitenlanders die illegaal hier en is het verwachte ongeveer 50000 toepassingen.
    gracjanski zeg dank u.

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    14 December 2007

Standard Re: AW: blijven zonder limiet?

Zitat Oorspronkelijk Gepost door ptrludwig Beitrag anzeigen
    Brazilië onlangs heeft besloten een amnestie voor buitenlanders die hier illegaal
    Nog steeds niets is zo besloten, de Bill is een andere stap voorwaarts alleen vorige week. Maar besloten kan ooit geen sprake zijn.

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    21 Februari 2009

Standard AW: Re: AW: blijven zonder limiet?

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Copa Brasil 2014 Beitrag anzeigen
    Nog steeds niets is zo besloten, de Bill is een andere stap voorwaarts alleen vorige week. Maar besloten kan ooit geen sprake zijn.
    Mijn informatie is dus dat amnestie werd besloten in het afgelopen jaar.
    Aardig zou zijn als je iets nauwkeuriger schrijft.
    Bedankt!

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    14 December 2007

Standard Re: AW: Re: AW: blijven zonder limiet?

Zitat Oorspronkelijk Gepost door ptrludwig Beitrag anzeigen
    Mijn informatie is dus dat amnestie werd besloten in het afgelopen jaar.
    Aardig zou zijn als je iets nauwkeuriger schrijft.
    Weet niet waar u uw info, maar ik denk dat je nodig hebt om u te vertellen tijden iets beter.

Zoals ik heb net hoe dan ook niets beter te doen, post ik hier een bron van informatie:

Camara aprova projeto de anistia een imigrantes ilegais - 18/02/2009 - Agência Estado

Camara aprova projeto de anistia een imigrantes ilegais

02/18/2009-20 h 34

Een Câmara dos Deputados aprovou hoje projeto de lei que permite aos imigrantes ilegais regularizarem sua permanência geen Brasil. O projeto, que ainda precisa ser votado pelo Senado, Irán beneficiar cerca de 200 mil imigrantes hoje que trabalham sem documentos geen País.
    Aldus zou duidelijk moeten zijn de in het afgelopen jaar geen amnestie heeft. Tot vandaag, zeggen de Bill (Projeto de lei) is nog niet goedgekeurd of kracht.

Hoop dat je nu hebben begrepen dat uw leunstoel info niets waard is.

6. # 6
    Vergrendelde gebruikers
    Join Datum
    05.12.2008

Standard AW: Re: AW: Re: AW: blijven zonder limiet?

Weet niet waar u uw info, maar ik denk dat je nodig hebt om u te vertellen tijden iets beter.

Zoals ik heb net hoe dan ook niets beter te doen, post ik hier een bron van informatie:

Camara aprova projeto de anistia een imigrantes ilegais - 18/02/2009 - Agência Estado

Aldus zou duidelijk moeten zijn de in het afgelopen jaar geen amnestie heeft. Zeggen tot vandaag is het Bill (Projeto de lei) nog niet goedgekeurd of effectieve
    Een amnestie, er zijn 88, 98 en er moet in 2008. Er zijn twee wetgevingsvoorstellen, beide zijn gekomen door 2008 niet helemaal, de amnestie zal komen maar 2009.

Hoop dat je nu hebben begrepen dat uw leunstoel info niets waard is.

De amnestie is net dat-bijna. President Lula heeft reeds aangekondigd. Nog steeds duurt een week of 6 maanden, komt de amnestie.
    Als u geen idee hebt, gewoon keer.... houden.
    ptrludwig zeg dank u.

Pagina 1 van 28 1234511 ... LaatsteLetzte