Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 17
Taal visa, hoe ze zegt dat het hun werkgever?: Hallo lieve Forum! Ik ben nieuw hier, en ik hoop dat iemand mij een tip geven kan. Ik ben beginnen te Aaalso keer vanaf de voorkant. Ik heb een zeer lieve Braziliaanse vrouw hier (Nedersaksen) weten / en liefde geleerd, die vakantie gemaakt maar nauwelijks 2 maanden in Duitsland. Helaas moesten we alleen
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    26 Januari 2009

Beitrag Taal visa, hoe ze het hun werkgever zegt?

Hallo lieve Forum !

Ik ben nieuw hier, en ik hoop dat iemand mij een tip geven kan.

Ik ben beginnen te Aaalso keer vanaf de voorkant. Ik heb een zeer lieve Braziliaanse vrouw hier (Nedersaksen) weten / en liefde geleerd, die vakantie gemaakt maar nauwelijks 2 maanden in Duitsland. Helaas moesten we alleen de laatste 3 weken om te leren kennen ons.

Afgelopen zaterdag heb ik bracht hen naar de luchthaven (sob)! Nu, hebben we besloten dat we willen om samen te zijn, en ze willen emigreren naar Duitsland.
    Het is niet berooid, ze praktisch heeft officiële status, en werkt in een postkantoor in Goiana.

Nu gaan we naar de taal visum. Het is mogelijk dat ze het rusten voor 6 maanden hun werk laat kan zonder wordt beëindigd. Maar ze moet wegblijven haar schriftelijke rechtvaardiging.

Wat hier nu het beste is om verder te gaan? Een grondgedachte naar bijscholing en uitbreiding van talenkennis?

Het hangt veel van, omdat we eventueel weet beter zes maanden ons en blijft tot onafhankelijke dan volgende, kunnen als het om wat voor reden niet met ons werkt...! Want anders zouden ze annuleren en geven alles tot mij te komen.

Dank u voor uw hulp schonmal

Groet,

Balladenfuzzi

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    27.10.2005
    Plaats
    Manaus

Standard AW: taal visa, hoe ze het hun werkgever zegt?

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Balladenfuzzi Beitrag anzeigen
    -net onder 2 maanden in Duitsland vakantie
    -3 Weken te leren kennen ons.
    -immigreren na Duitsland
    -Specifieke status; Post Office
    -niet berooid
    -6 Maanden die hun werk laat het rusten
    Young, da is niet wat!
    Zoals de Lady zei omdat hun laatste 2 maanden afwezigheid?
    Ook, ze moet weten mogelijke redenen voor de 6 maanden zelf, voor haar huidige baan bij het postkantoor, ze moet geen geavanceerde talenkennis met beveiliging.

3. # 3
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    26 Januari 2009

Hallo.

Zij heeft dus vakantie van de 14.12.08 te 26.01.09, en u moet rechtvaardigen de onnodig? Wat niet mogen stemmen omdat? OK is sorry, dit minder dan 2 maanden, omdat ik me hebben voorgeschreven.

Nu moeten we alleen, of ze, als ze een visum taal voor 6 maanden maken kan, haar baan voor dit of niet verliest.

Groet,

Balladenfuzzi

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Oi Fuzzi,
    Nice dat u doet u denken over dergelijke land-specifieke details, maar omdat u en we zullen niet veel helpen. Ze moet weten zelf hoe ze omgaan met hun baas/werkgever.
    Het is werknemers die post "Correios" is het als Ferderal (federale) werknemers eigenlijk in een soort specifieke status en heeft Recht Na een bepaalde tijd geloven wij er 2 jaar te duren onbetaald verlof "Wegenkaart" 2 jaar. Moet de baseren, maar in dit geval moet voldoende gronden opleiding. En ze moet vertellen de waarheid, omdat op een valse gronden ze cursus om te vliegen riskeerde uit.
    Wat lijkt erop dat hun situatie ter plaatse, moet zichzelf kennen. Ondanks het recht op licença je baas kunt instellen, als het is zuur, alle mogelijke hindernissen op de manier haar, maar als ze wil er carriere Ja...

Veel geluk voor u
    Tiradentes
    Balladenfuzzi zeg dank u.

5. # 5
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    26 Januari 2009

Dit is de aankondiging mal ne !

Dank u voor Tiradentes, uw bijdrage zal me helpen/ons ik denk dat een vriend al enorm.

Dus als het geeft als een reden om te willen maken van de talenopleiding in Duitsland, 6 maanden dat zou inderdaad de waarheid. Ik voel me veel meer comfortabel als mijn favoriet niet alleen zou moeten beëindigen haar baan, en sommige vrije ruimte blijft voor ons ons beter kennen.

Groet,

Balladenfuzzi

6. # 6
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    26 Januari 2009

Dus.
    Ik heb nu geleerd dat mijn vriendin in het Bureau niet lang geleden is bedreigd door rovers met het machinegeweer, en had lange angst of psychische problemen. Dat heeft gehouwen ja rang eerst me uit de ontlasting hier.

Zodat ze dat dit opgeven kan nu als een reden om deze Licenca-tijd te nemen uit, dat zou absoluut plausibel en deze tijd out is zeker ook voor iedereen te begrijpen.

Hoe ziet u dat?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLetzte