Hallo lieve Forum!
Ik ben nieuw hier, en ik hoop dat iemand mij een tip geven kan.
Ik ben beginnen te Aaalso keer vanaf de voorkant. Ik heb een zeer lieve Braziliaanse vrouw hier (Nedersaksen) weten / en liefde geleerd, die vakantie gemaakt maar nauwelijks 2 maanden in Duitsland. Helaas moesten we alleen de laatste 3 weken om te leren kennen ons.
Afgelopen zaterdag heb ik bracht hen naar de luchthaven (sob)! Nu, hebben we besloten dat we willen om samen te zijn, en ze willen emigreren naar Duitsland.
Het is niet berooid, ze praktisch heeft officiële status, en werkt in een postkantoor in Goiana.
Nu gaan we naar de taal visum. Het is mogelijk dat ze het rusten voor 6 maanden hun werk laat kan zonder wordt beëindigd. Maar ze moet wegblijven haar schriftelijke rechtvaardiging.
Wat hier nu het beste is om verder te gaan? Een grondgedachte naar bijscholing en uitbreiding van talenkennis?
Het hangt veel van, omdat we eventueel weet beter zes maanden ons en blijft tot onafhankelijke dan volgende, kunnen als het om wat voor reden niet met ons werkt...! Want anders zouden ze annuleren en geven alles tot mij te komen.
Dank u voor uw hulp schonmal
Groet,
Balladenfuzzi

2Bedankt
!

Onderwerp starter
!