Hallo SG,.
Als u komt uit GIG uit, vliegt hij zeker langs de kust en kurvt dan de luchthaven in VIX als een eiland berg nadert. In slecht weer, krijg je er zelfs lichtjes vochtige handen. In ieder geval en als ver front links daar zitten, zodat u niet op de vleugels kijken. Ook de nacht aanpak is leuk, maar dit geldt voor vele steden van Brazilië.
Als u op zaterdag aankomt, zou een verblijf in VIX of VV misschien niet zo verkeerd. De "Trinangulo Bermuda", waar het nachtleven zone vrij van VIX plaatsvindt is niet ver van de luchthaven. Hotels Er zijn nauwere binnen in elke set. Motels ook. Dit is niet slecht, Ibis. U hebt op de WE ook speciale voorwaarden. Er zijn ook 2-3 Bristol hotels direct aan het strand. U bent waarschijnlijk worden leeg op de WE en hebben speciale prijzen. De motels zijn ik denk aan het einde, waar de Pelletanlagen-VALE van. Hier ziet u de poort voor wide. Maar het is niet de werkelijke terminal van Vitorias. Die is in het centrum. Het gaat daar vrij gemakkelijk met de bus. Taxi kost dus 15-20 R$ van Ibis Centre. Er zijn ook een paar traditionele pubs met live muziek, veel infanterie en ook de een of andere haven "bar". Verwacht niet dat wat je weet van Santos maar. De haven scène er is m.W. vrij uniek.
Maar ik denk dat met een beetje geluk en vaardigheid, vindt u in de driehoek Bemuda, wat u zoekt. Enkele jaren geleden gabs ook tijden een Boate genaamd Playman. Weet niet of het nog bestaat. Ze hadden altijd een goede reputatie, maar ook niet goedkoop. Is 10-15 taxi-R$ vanaf de Bermudadriehoek.
Hebt u de volledige van VIX snuit, kunt u rijdt over de brug na VV. Daar het strand is mooi en het nachtleven is goed uitgesproken. Er is gelijk na de 3e brug een grote winkelen (ik geloof dat het heet Praia Canto-winkelen o.s.. enz.). Goede vergadering, zeer centraal en dicht bij het strand.
Vraag zeker plek voor nachtleven. De mensen weten het beste. De informatie die u ontvangt via het Forum, zijn verouderd omdat meestal (kosteloos). Door de manier, staan de dames VV op Gringos, eventueel ook op Super gringos.
Ik zou vervolgens de volgende goederenontvangst naar Guarapari rijden. Dit is ook de reden. Dichter krijgt de vakantieperiode, de stad zal worden meer volledige en ook de Verantstaltungskalender is meer volledige. de vakantie gaan uit dit jaar op de 13.12. In de openbare scholen kunnen zelfs meer!
Ook hier weer is: vraag ter plaatse! En vragen niet alleen een persoon... soms de kleine drive vrij veel als een single bijhouden. Er hebben al enkele ervaringen gehad.

Onderwerp starter
... maar waarom maken stress met de hotelzoekfunctie. Ik ben Checkin ' in andere Ibis Airport (BRL 80 voor de kamer (zoals gebruikelijke EZ = DZ) excl.) (Café da manhã), neem een taxi en eten mijn eerste Moqueca in de "Pirao" (als de "Cantinho doen Curuca" Meíape door "4Rodas" van "Veja" als "een melhor" toegekend), dan winkelen (winkelen)