Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 3 van 4 ErsteEerste 1234 LaatsteLetzte
Weergegeven resultaten: 13 tot en met 18 van 22
Heilige Geest: Hi, wanneer u komen van GIG uit, vliegen bepaalt SG langs de kust en kurvt dan de luchthaven in VIX als een eiland berg nadert. In slecht weer, krijg je er zelfs lichtjes vochtige handen. In ieder geval zitten links en voorzover mogelijk voorzijde, zodat u dit niet doet
  1. # 13
    Moderator
    Join Datum
    28.10.2003
    Plaats
    Belo Horizonte

Standard AW: Heilige Geest

Hallo SG,.

Als u komt uit GIG uit, vliegt hij zeker langs de kust en kurvt dan de luchthaven in VIX als een eiland berg nadert. In slecht weer, krijg je er zelfs lichtjes vochtige handen. In ieder geval en als ver front links daar zitten, zodat u niet op de vleugels kijken. Ook de nacht aanpak is leuk, maar dit geldt voor vele steden van Brazilië.

Als u op zaterdag aankomt, zou een verblijf in VIX of VV misschien niet zo verkeerd. De "Trinangulo Bermuda", waar het nachtleven zone vrij van VIX plaatsvindt is niet ver van de luchthaven. Hotels Er zijn nauwere binnen in elke set. Motels ook. Dit is niet slecht, Ibis. U hebt op de WE ook speciale voorwaarden. Er zijn ook 2-3 Bristol hotels direct aan het strand. U bent waarschijnlijk worden leeg op de WE en hebben speciale prijzen. De motels zijn ik denk aan het einde, waar de Pelletanlagen-VALE van. Hier ziet u de poort voor wide. Maar het is niet de werkelijke terminal van Vitorias. Die is in het centrum. Het gaat daar vrij gemakkelijk met de bus. Taxi kost dus 15-20 R$ van Ibis Centre. Er zijn ook een paar traditionele pubs met live muziek, veel infanterie en ook de een of andere haven "bar". Verwacht niet dat wat je weet van Santos maar. De haven scène er is m.W. vrij uniek.

Maar ik denk dat met een beetje geluk en vaardigheid, vindt u in de driehoek Bemuda, wat u zoekt. Enkele jaren geleden gabs ook tijden een Boate genaamd Playman. Weet niet of het nog bestaat. Ze hadden altijd een goede reputatie, maar ook niet goedkoop. Is 10-15 taxi-R$ vanaf de Bermudadriehoek.

Hebt u de volledige van VIX snuit, kunt u rijdt over de brug na VV. Daar het strand is mooi en het nachtleven is goed uitgesproken. Er is gelijk na de 3e brug een grote winkelen (ik geloof dat het heet Praia Canto-winkelen o.s.. enz.). Goede vergadering, zeer centraal en dicht bij het strand.

Vraag zeker plek voor nachtleven. De mensen weten het beste. De informatie die u ontvangt via het Forum, zijn verouderd omdat meestal (kosteloos). Door de manier, staan de dames VV op Gringos, eventueel ook op Super gringos.

Ik zou vervolgens de volgende goederenontvangst naar Guarapari rijden. Dit is ook de reden. Dichter krijgt de vakantieperiode, de stad zal worden meer volledige en ook de Verantstaltungskalender is meer volledige. de vakantie gaan uit dit jaar op de 13.12. In de openbare scholen kunnen zelfs meer!

Ook hier weer is: vraag ter plaatse! En vragen niet alleen een persoon... soms de kleine drive vrij veel als een single bijhouden. Er hebben al enkele ervaringen gehad.
    U kunt zien
    in de lagere klassen.

• Reclame

2. # 14
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    20.01.2004

Hallo

niet alleen Santa Catarina heeft momenteel enorme problemen met overstromingen, maar ook Espírito Santo. (Heilige Geest)

Abraço

Brasileiro

3. # 15
    Ervaren gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    winkels

Ja, ik habs over Globo online lezen gisteren en de situatie lijkt nog steeds te dramatiseren zelf...

Juist in de driehoek Jacaraípe - Guarapari - Domingos Martins, zodat Vitoria en Velha Vila midden in de crisisregio...

4. # 16
    Moderator
    Join Datum
    28.10.2003
    Plaats
    Belo Horizonte

Beitrag AW: Heilige Geest

Hallo SG,.

slecht als in SC lijkt niet te zijn, maar niet alleen kijken mooie foto's.

Zie link met foto's: Chuva forte não pára geen Espírito Santo, deslocados Já São 743-27 / 11 foto's van de Nuvens, Tempestades, Raios, etc. (”Click” Aquí para ver todos os “Posts” da página)

Ik ga in beginsel, tijd daarvan, die tot uw aankomst het ergste over zal worden. Je moet kijken stoppen dan alleen met ziekten veroorzaakt door verontreinigd water. Ne Pulle hebben dus altijd hier mineraalwater en liever geen tap water voor het wassen van het fruit of gebit reinigen gebruik.

Guarapari lijkt door de manier niet zo slecht te worden beïnvloed. Volgens het weerbericht lijkt de regen ook eerste over. Echter, er is een dagelijkse nog steeds genaamd "Pancadas de Chuva"... Rio is ook aangetast, maar meer de regio ten oosten van Rio.

PS: best om nu in Minas vakantie!
    U kunt zien
    in de lagere klassen.

5. # 17
    Ervaren gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    winkels

Oi Lemi (O Baiano), alleen, met het einde van de regens, het is niet voldoende. Ik vrees zelfs een mug besmetting. Niettemin, als tot mijn vertrek, het land geen slecht slecht nieuws op mijn bureau, het plan voor de eerste twee dagen is nu eindelijk. Het Ibis in Praia do Canto is geboekt naar de WE (en speciale prijzen wijten aan.) (Alleen rond Kerstmis, er u kan schieten een Tweepersoonskamer voor BRL 60)... ... maar waarom maken stress met de hotelzoekfunctie. Ik ben Checkin ' in andere Ibis Airport (BRL 80 voor de kamer (zoals gebruikelijke EZ = DZ) excl.) (Café da manhã), neem een taxi en eten mijn eerste Moqueca in de "Pirao" (als de "Cantinho doen Curuca" Meíape door "4Rodas" van "Veja" als "een melhor" toegekend), dan winkelen (winkelen) Vitoria(?), en het nachtleven hier in de Bermudadriehoek. De rest is dan meestal alle door zelf...

In ieder geval heeft het kaf hier nogmaals gescheiden van de tarwe. Grote dank aan Lemi waarvoor constructieve Reacties en de vele tips en ook dank aan Tiradentes!
    Gewijzigd door Wayne (4 December 2008 aan) 22: 33 (Klok)

6. # 18
    Moderator
    Join Datum
    28.10.2003
    Plaats
    Belo Horizonte

Zitat Oorspronkelijk Gepost door supergringo Beitrag anzeigen
    Het Ibis in Praia do Canto is geboekt naar de WE (en speciale prijzen wijten aan.) (Alleen rond Kerstmis, er u kan schieten een Tweepersoonskamer voor BRL 60)... ... maar waarom maken stress met de hotelzoekfunctie. Ik ben Checkin ' in andere Ibis Airport (BRL 80 voor de kamer (zoals gebruikelijke EZ = DZ) excl.) (Café da manhã) Neem een taxi en mijn eerste Moqueca in de "Pirao" (als de "Cantinho doen Curuca" Meíape door "4Rodas" van "Veja" als "een melhor" toegekend), eten.
    Andere IBIS is vrij ver buiten Vitoria, eerder bij de ingang van Serra. Het ligt precies aan het einde van de snelweg van de luchthaven in de richting van BR-101 (Noord). De taxi in de Bermuda driehoek is dan bepaald de 15 r $ kosten. Er is overigens een paar voor je misschien verkennen waarden verpauperde goedkoop "Aflopend", zeer dicht bij de ingang van de plant van CST staalfabrieken in Serra zichzelf vrij.

In de Pirão, was ik ook ongeveer 3 jaar geleden Moqueca eten. De Moqueca er is ook zeer goed, uiteraard niet zo goed als Curuca.

De host is trots op het bezoek dat hij had tijd voor zig jaar van Lula. Hij heeft zelfs een foto met hem op de muur hangen. De prijzen zijn er vrij veel gezouten, maar goede Moquecas zijn over het algemeen erg duur in de ES. Ik kan u alleen maar adviseren voor Moqueca lunch te gaan eten. Daar, hebben veel restaurants speciale prijzen of andere (goedkoper) menu's als diner. In de Curuca, de Moqueca Peixe (voor 3 personen) kost lunch 39 R$, 80 R$ avond. Bovendien, is zelfs een snack met lunch (Camarão voor ao alho e oleo) en een heerlijk dessert (Torta de limão) gratis hier.

vervolgens winkelen (winkelen) Vitoria(?), en het nachtleven hier in de Bermudadriehoek. De rest is dan meestal alle door zelf...
    He... ik haat... dit in Vitoria winkelen. Het is zeer broos en heeft ook geen flair. Ga naar voorkeur Praia. De hele oude kazerne zijn afgebroken op het strand van Camburi en een paar stijlvol uit zijn gebracht. Nu er zo goed als op de COPA. Of het nachtleven ook heeft opgesteld, weet ik niet. De mensen van de bouwplaatsen altijd het gevoel dat ze snel verbinding hebben gevonden. Ik geloof maar eerder typt u Namorada in plaats van professional.

In ieder geval heeft het kaf hier nogmaals gescheiden van de tarwe. Grote dank aan Lemi waarvoor constructieve Reacties en de vele tips en ook dank aan Tiradentes!
    Nothing to SG, dank voor dit, dus is een forum hier.

Ik ben door de manier volgende week 2-3 dagen in Guarapari. Ik kan daar vervolgens leven om u te vertellen over de situatie op de grond...
    U kunt zien
    in de lagere klassen.

Pagina 3 van 4 ErsteEerste 1234 LaatsteLetzte

Tags

Forumregels

• Het is u niet toegestaan, om te schrijven nieuwe thema's.
  • Het is u niet toegestaan, om te reageren op berichten.
  • Het is u niet toegestaanUpload bijlagen.
  • Het is u niet toegestaan, bewerken van uw berichten.
  •